20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City- Newcastle  (Lest 12446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Manchester City- Newcastle
« Svar #15 på: 21. Feb. 2015, 19:00 »
Samme her. Tar lett et nedrykk for å få gløden og engasjement tilbake.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Feb. 2015, 19:01 »
Ser ikke helt at vi skal klare å ta så mye poeng med dette laget, så det kan jo bli en realitet. Hadde det vært litt tak i newcastlesupporterne, så hadde de boikottet neste hjemmekamp.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Feb. 2015, 19:39 »
Er ikke en nufc sjel ut på der som er i nærheten av å fortjene lønnen sin. Ser ut som en gjeng fjortiser på løkka..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Feb. 2015, 19:47 »
Lurt Colback, nå spiller du ikke de to neste kampene. Abeid kommer vel inn (kanskje).

Fantastisk! Siden Carver ikke har hjerne til å bruke ham i en posisjon som kan passe ham, DM, er det bedre at Abeid går inn i stedet. Han er dyktig til å springe, tøff i duellene og har en brukbar skuddfot. Det er dessverre ikke godt nok hvis man ønsker å havne midt på tabellen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Feb. 2015, 19:51 »
Lurt Colback, nå spiller du ikke de to neste kampene. Abeid kommer vel inn (kanskje).

Fantastisk! Siden Carver ikke har hjerne til å bruke ham i en posisjon som kan passe ham, DM, er det bedre at Abeid går inn i stedet. Han er dyktig til å springe, tøff i duellene og har en brukbar skuddfot. Det er dessverre ikke godt nok hvis man ønsker å havne midt på tabellen.
Enda en kamp med Anita da som er enda værre i mi bok.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Feb. 2015, 20:00 »
Anita har vist tidigere at han faktisk har potensiale mener jeg. Hadde det ikke vært for at Colback er georgie ville han blitt vraket for lenge siden.-

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Feb. 2015, 20:03 »
Anita har vist tidigere at han faktisk har potensiale mener jeg. Hadde det ikke vært for at Colback er georgie ville han blitt vraket for lenge siden.-
Colback er den fra midtbanen som bidrar mest offensivt så det blir for tåpelig for meg. Anita var god en liten periode sammen med Cabaye/Tiote. Resten av tiden har han vert usynelig.

Nesten komikk i forsvaret igjen..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Feb. 2015, 20:08 »
Herregud som vi spiller! pill råttent.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Feb. 2015, 20:12 »
Colback er den fra midtbanen som bidrar mest offensivt så det blir for tåpelig for meg.

Det skal jo ikke så mye til da :) At Colback bidrar mest offensivt er etter min oppfatning en av hovedårsakene til at vi spiller så dårlig. Han spiller i en posisjon som han overhodet ikke er skapt for mener jeg. Alt han gjør er å slå støtte og sideveispasninger. Da blir det ikke mye spill.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Feb. 2015, 20:17 »
Colback er den fra midtbanen som bidrar mest offensivt så det blir for tåpelig for meg.

Det skal jo ikke så mye til da :)
Og likevel så er han i en egen klasse når det gjelder målpoeng. Sier jo fryktelig mye om hvor dårlig Anita & co bidrar. Vi får nå se hvor mye bedre det blir mot Villa og Manu.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Feb. 2015, 20:41 »
Anitas jobb er ikke å bida offensivt. Han er DM. At Colback har flest målpoeng sier egentlig fint lite. Moneyball er et godt eksempel på at statistikk ikke holder særlig mål når det kommer til å bedømme fotballspilleres prestasjoner og resultater. Modric er f.eks en fotballspiller som aldri har "plukket" mange poeng. Likevel er det få som vil være uenige i at han er en meget god fotballspiller som bidrar godt offensivt og defensivt.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Feb. 2015, 20:57 »
Anitas jobb er ikke å bida offensivt. Han er DM. 
Rart du ikke kritiserer Anita sin jobb defansivt da, for han er ikke i nærheten av å gjøre jobben sin som DM. Er enig at målpoeng ikke betyr alt, men når Colback er så overlegen andre i laget så må det nevnes.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Feb. 2015, 21:04 »
Jeg tror vi egentlig er enige. Om vi skal opp og frem er verken Colback eller Anita gode nok :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Feb. 2015, 21:09 »
Det kan vi være enige om. Var uansett ikke noen av de som gjorde jobben mot City. Som de viste i studio så fikk Yaya og Silva et hav av rom i mellomrommet kampen igjennom. Rom som to midtbanespillere skal dekke.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Feb. 2015, 21:33 »

Akkurat der er eg veldig ueinig. Eg meinar Anita langt ifrå er god nok for oss. Han er knapt god nok for PL jo! Kva potensiale du ser i han er for meg ei gåta.
Colback har i det minste vist fleire gonger at han er god nok.
Kor mange gonger, dei siste sesongane, har me ikkje sett eit Newcastlelag som ser ut som dei ikkje bryr seg. Denne klubben er døande. Sjå berre her inne på forumet. Er heilt daudt. Ashley sitt styre sug entusiasmen ut av kvar enkelt supportar.
« Siste redigering: 21. Feb. 2015, 21:42 av lgrinde »