Så græææææævla gørr å følla Newcastle. Fytti snippen så kjedelig absolutt alt e. Absolutt alt! Det e ikkje ein einaste dritt i denne middelmådige klubben som e verdt å juble over. Økonomien e bra, men får me nyda det?
Ein kompis av meg spele på nivå 3 i Norge. Han spelte på lag med Sæternes som spelte i ankerrollen. Han va "the mann", selv om han i Tippeligaen bare va middelmådig. Hadde Williamson spelt på nivå 3 i Norge, hadde han sikkert vært det beste ankeret Egersund noen gang har sett. Men i PL! Ja, der ska han se så grævla noob ud?! Han e så rævva med og uten ball. Og me har mange av de der!
Carver hive innpå Abeid og Dummett for å sikra UAVGJORT mot CRYSTAL PALACE!!!!! Asså wut?!?!?!?! Crystal Palace?

?? Det e jo heilt sykt. Palace e ein f***s møkkaklubb uten noen ambisjoner. Mcarthur og Delaney e viktige spillere!!!
Ein av våre dyptliggande midtbanespillere kom te kvartfinalen forrige VM. DET VA IKKJE SOM DM! Dette e den verste kampen han har spilt, og det e pigede Carver sin skyld.
Eg e møkka/pisse/dritt- lei denne klubben. Me ligge midt på tabellen, og e fornøyde med det. Eg vett at alt e Ashley sin skyld. Men med ny TV-avtale på gang, blir han her de neste fem årå også, og då må eg skylda på noe aent.
Helvetes j**** drittklubb!