20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Moore på vei  (Lest 5860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Moore på vei
« Svar #15 på: 29. Juli 2005, 20:51 »
Nok en hardhaus i stallen. Joda. Det var jo fint. Liker ikke at vi satser på det defensive nå. Newcastle har alltid vært et lag med kvaliteter offensivt. Nå har vi bare Shearer på topp, som den eneste klassespilleren der oppe. Foreløpig! Chopra er fortsatt litt ung.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #16 på: 29. Juli 2005, 21:57 »
Chopra ung? Mannen blir jo 23 år i løpet av sesongen...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #17 på: 29. Juli 2005, 22:09 »
Wow!! Da var fulliken Moore klar!! Nå gjenstår det bare å finne en gratis spiss og en gammel venstreving før kampen om 15 plassen kan begynne!!

Neida, så mørkt ser det ikke ut!!

Moore er stor og sterk han og vil sikkert passe godt inn i PL..
Regner med at han og Bramble vil kjempe om den ene stopperplassen ved siden av Boumsong. Bramble har godt av litt konkurranse om plassen!
Taylor er enda litt uerfaren til å ta ansvaret alene, men jeg håper han kan få prøvd seg flere ganger som stopper i sesongen som kommer!

Men vi trenger vel strengt tatt en venstreback til?? Baba er jo ofte ute med skade og han er jo heller ingen back i toppklassen!!

Noreng

• Gjest
Craig Moore på vei
« Svar #18 på: 29. Juli 2005, 22:16 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Men vi trenger vel strengt tatt en venstreback til?? Baba er jo ofte ute med skade og han er jo heller ingen back i toppklassen!!

Enig i noe..

Babayaro er mye skadet, men han er en klasseback!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #19 på: 30. Juli 2005, 11:46 »
Nja, klasseback og klasseback!! Jeg mener at Babayaro ikke kan sammenlignes med klassebacker som A.Cole,W.Bridge,R.Carlos, etc.

Men uansett hadde vi neppe fått noen på øverste rad til Newcastle denne sommeren!

Ser på Baba som en helt OK back, men vi trenger 1 til.

Men først MÅ vi hente en spiss!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #20 på: 30. Juli 2005, 11:56 »
Craig Moore skrev under en to-års kontrakt med Newcastle fredag kveld. En strålende fornøyd 29-åring snakker ut om fortiden, og hvor fantastisk det vil bli å spille for Newcastle i Premier League.

Midtstopperen skrev under som bosman spiller, men han skrev dessverre under for sent til å kunne delta i noen av Intertoto kampene. Av britiske klubber har han tidligere spilt for Rangers og Crystal Palace. For Borussia Mønchengladbach rakk han kun å spille 13 kamper.

Den australske stopperen hadde følgende å si til Newcastle World TV, etter at kontrakten var skrevet under:

?Jeg har fulgt Premier League i mange år. Å kunne spille i en slik liga, er en drøm som går i oppfyllelse. Jeg er storfornøyd over å få denne sjansen.?

?Jeg er ferdig med tiden i Tyskland. Familien klarte ikke helt å slå seg til ro der borte, og vi hadde hele tiden planer om å finne et sted i Storbritannia.?

?Det hele startet med at jeg hadde litt kontakt med Newcastle under Confederations Cup. Det hele utviklet seg derfra.?

?Jeg føler meg ikke som en gammel spiller. Jeg mener 29 er en bra alder. Premier League er en ekstrem tøff liga, noe jeg ser fram i mot.?

?Jeg har ikke blitt garantert plass på laget. Jeg må kjempe for plassen akkurat som alle andre. Det er slik det skal være. Jeg håper også at jeg kan hjelpe de yngre spillerene i klubben.?

Moore som skal spille med nummer 18 kommende sesong, er glad for at hans tidligere lagkamerat Boumsong er i klubben.

?Å kjenne Boumsong fra før, gjør det enklere å tilpasse seg. I tillegg er han en fantastisk spiller. Men jeg har foreløpig ikke hatt en sjanse til å snakke med han.?

I følge Borussia Mønchengladbach møtte Moore beruset opp på trening, og derfor kansellerte den tyske klubben kontrakten (hevder de selv). Moore nekter selv for at noe slikt har skjedd. Han mener det var han selv som sa opp kontrakten. Det var en mulighet han alltid hadde på grunn av en klausul i kontrakten.

?De påstandene som har kommet ut er ganske utrolig. Det er så feil som det kan bli. Jeg forlot klubben på torsdag, og jeg avbrøt kontrakten selv. Noe jeg alltid hadde mulighet til å gjøre.?

Moore har spilt på St James` Park kun en gang. Det var i 1999, hvor Crystal Palace tapte i 3. runde av FA cupen. Han håper som alle andre å kunne vinne noe med Newcastle.

?Alle spillere håper å vinne noe, og jeg er ikke annerledes.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #21 på: 30. Juli 2005, 13:32 »
Har noen ett bilde av fyllesvinet?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #22 på: 30. Juli 2005, 14:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Har noen ett bilde av fyllesvinet?

Han er ikke like deilig som Robert Olav :lol:  Hehe

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #23 på: 30. Juli 2005, 14:33 »
Deilig? :o

Vel... han ser ut til å være en råtass ja. En person man ikke ville ha møtt på gaten.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Moore på vei
« Svar #24 på: 30. Juli 2005, 15:48 »
Vi får se da vettu når han aksler den Sort/Hvite drakta om han duger. Dersom Boumsong ga ham gode skussmål kan det jo hende det er noe å satse på.

Syns ikke han så ut som en spesielt råtass, men en solid stopper er det sikkert snakk om!
Den som lever får se!
Vi har veffal tatt hånd om stopperproblemet, så får vi se om de andre kjøpene kommer :)

Bjørn - ser ut som en hobbit
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads