20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hull - Newcastle 31.01.2014, kl 13.45  (Lest 12519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hull - Newcastle 31.01.2014, kl 13.45
« Svar #60 på: 31. Jan. 2015, 15:44 »
Var vel ingen hurra-kamp. Men det gleder meg å se at Cabella presterer og får tillit hos en tilsynelatende mer offensiv trener i Carver. Jeg er også jæævlig fornøyd med å se Haidara der utpå, og satser på å se det oftere. Masser av potensiale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 31. Jan. 2015, 15:49 »
Huff kjipt for dere dette Gouffran scora  :)

Er du seriøs?

Du synes vel Shola var et sjakktrekk av en signering også for CP? Under Pardew hadde vi ikke startet med Cabella. Og vi hadde ikke vunnet 3-0. Helt ærlig så tror jeg heller ikke Gouf hadde scora i denne dersom Pardew hadde vært manager. Da hadde han spilt vingback.
« Siste redigering: 31. Jan. 2015, 15:58 av Eriksen »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 31. Jan. 2015, 15:54 »
Veldig rotete kamp av begge. Haidara spiller nesten sin beste nufc kamp. Deilig med Cabella mål. Hull skaper nesten sjanser til oss, og Colo er nesten like gavmild. Pasningen bak til keeper der er helt grusom. Har dog en viktig inngripen på strek. Men dette laget trenger så sårt en ny god midtstopper. Hull var skrekkelige pluss udyktige/uheldige både i angrep og forsvar. Gleder meg til De Jong og Aarons tilbake, og vi kan senke skuldrene resten av sesongen. 

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 31. Jan. 2015, 15:55 »
Bra at vi holdt nullen, gir et rustent forsvar bedre selvtillit. Fantastisk at Cabella fikk det første målet som da vil gi ham momentum fremover. Perez klarte seg godt uten støtte, som vanlig. Haidera har på sin side storspilt på venstreback. Han tilbyr en god del mer fremover enn Dummett. Carver har ingen grunn til å vrake Haidera om Dummett er tilbake til neste kamp, om så skjer blir jeg sur. Forhåpentligvis blir Dummett brukt som stopper i fremtiden, der er han etter min mening klart best.
Enig Thomas! Den beste på laget i dag var Haidara, og når Dummet er tilbake må det bli i midtforsvaret!
Men dette var ein merkelig kamp, laget henger liksom ikkje sammen.
Me har utrulig med flaks i BEGGE ender av banen!  Får håpe flaksen ikkje er brukt opp  no då ........
Trur nok me hadde kanskje tapt i dag mot mange av dei andre laga laga i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 31. Jan. 2015, 16:02 »

Er du seriøs?

Du synes vel Shola var et sjakktrekk av en signering også for CP? Under Pardew hadde vi ikke startet med Cabella. Og vi hadde ikke vunnet 3-0. Helt ærlig så tror jeg heller ikke Gouf hadde scora i denne dersom Pardew hadde vært manager. Da hadde han spilt vingback.

Enig Eriksen. Jeg tror de fleste av oss her inne husker Gouffran som en ganske god spiller fra 2013.
Men at han fortjente å vrakes slik han spilte i 2014 er der ikke tvil om. Og Carver har gjort dette. Responsen er jo at han ser ut til å prestere bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 31. Jan. 2015, 16:10 »
Synes Gouffran sakte men sikkert begynner å finne tilbake til den mannen som kom inn døren på SJP for to år siden. I 2014 var han rett og slett fryktedelig dårlig og PLs dårligste spiller, men han har startet 2015 langt bedre og han har allerede gjort mer offensivt i 2015 enn han gjorde i hele 2014. Det er godt å se, for jeg liker virkelig typen. og unner han suksess.

Men aldri i verden om Gouffran burde være før Cabella i køen, og aldri i verden om Dummett burde være før Haidara i køen.
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 31. Jan. 2015, 16:10 »
http://www.whoscored.com/Matches/829850/Live

Cabella banens gigant. Colback og Haidara med hver sin assist.
Hvordan Coloccini kan få så høy karakter som 8,3 fatter ikke jeg. Hadde 2 forferdelige involveringer som kunne og burde endt med mål imot. De blokkeringene ser jeg på som flaks, de treffer han der han tilfeldigvis står.

Ellers forteller dette meg at Ayoze blir litt for isolert og at vi ikke helt klarer å involvere han mer i kampen. Dette har vært tilfelle de siste kampene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 31. Jan. 2015, 16:28 »
Haidara var veldig god.

Pardew presterte å vinna 1-4 og verte utvist her førre sesong. Kvifor me framleis pratar om han i kvar einaste tråd, skjønnar eg ikkje ;)
« Siste redigering: 31. Jan. 2015, 16:35 av lgrinde »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 31. Jan. 2015, 16:32 »

Er du seriøs?

Enig Eriksen. Jeg tror de fleste av oss her inne husker Gouffran som en ganske god spiller fra 2013.
Men at han fortjente å vrakes slik han spilte i 2014 er der ikke tvil om. Og Carver har gjort dette. Responsen er jo at han ser ut til å prestere bedre.

WTF Kordan blei dette til ein diskusjon om Pardew?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 31. Jan. 2015, 17:11 »
Ja, det er ingen grunn til å dra fram dette. Spesielt ikke når, som lgrinde sier, vi senest sist sesong vant med samme margin i tilsvarende møte.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 31. Jan. 2015, 18:45 »

Er du seriøs?

WTF Kordan blei dette til ein diskusjon om Pardew?

Regnet bare med at du refererte til "dere" som i de som maste om at Gouffran skulle bli benket under Pardew i 2014, noe han endelig ble under Carver. Hva du egentlig ville frem til med ditt innlegg er lite godt å si.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 31. Jan. 2015, 19:04 »
Det er jo ganske åpenbart at han prøve å sende et stikk mot alle som har vært negative til Gouffran gjennom 2014. Det var et mislykket stikk, men han skal likevel ha for forsøket. Bedre lykke neste gang. :)
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 31. Jan. 2015, 23:01 »
Når vi er inne på stikk, det har jo versert mange stikk mot nufc etter at Pardew tok over Palace. For å slenge en tilbake så kan vi jo ta Cabella. Han blir kåret til motm mot Hull, og var også den beste for nufc mot Chelsea. Mot samme Chelsea på St James er vi nesten ikke over midtbanen i første ogang, og Cabella blir flogget av etter litt spill i andre omgang. Carver gir han mye mer frihet og han blomstrer. Spillere trenger spilletid for å føle seg hjemme i laget. Dette var et problem med Pardew at han tok fra plassen til spillere som var litt usikre men som hadde noen gode kamper her og der. Det gjaldt Ben Arfa, Mbiwa, Cabella og til dels Haidara. Der andre favoritter var garantert plass uansett prestasjoner. Forhåpentligvis så går ikke Carver i samme spor og benker nevnte spillere selv om de ikke presterer maks hver kamp. Ikke for å lage noen stor Pardew kampanje, men Cabella er noe helt annet under Carver det må nevnes.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Feb. 2015, 08:19 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/hull-0-3-newcastle-opinion-remy-8555817
Nå er ikke jeg noen anatomiekspert, men det stamfoten til Sammy bedriver her mellom ankelledd og kneledd er umenneskelig!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Feb. 2015, 13:26 »
?But I have to say the officials, they got it right - which I was pleased about because even in the situation that we?re in, we don?t want to be seeing goals that are not worthy of being a goal.

Dette sa Bruce etter kampen. Så ikke ut som Elmohammady selv er helt enig i dette.