20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45  (Lest 23245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45
« Svar #135 på: 08. Des. 2014, 17:05 »
Synes ikke Colback og landslaget er så tåpelig sagt. Nå kjemper ikke Colback om plassene til større stjerner som Rooney, Sterling og Welbeck. For hvem er det han konkurrerer mot, Henderson og Wilshere er de eneste jeg kommer på. Lampard og Gerrard er jo ferdige. Delph kanskje? Utenom det så stiller Colback ganske sterkt, og ideen som for noen uker tilbake om at GP skulle inn på landslaget ser igrunnen ikke så veldig tåpelig ut lenger. Bør være i troppen om han fortsetter som dette.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 08. Des. 2014, 17:15 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/newcastle-player-simply-superbdaryl-janmaat/

Velfortjent skryt til laget, da spesielt Janmaat, Taylor, Ayoze, Perez og Pardew.
Trekker frem hva som skrives angående Tayls og Colback, jeg:

Sitat
Steven Taylor was rightly criticised for his sending off, it could have cost us dearly, but up to that point he had been excellent. Putting his body on the line to block shots, helping Colo keep Costa in check, he was in fact the Steven Taylor we all want him to be!

His encouragement for Jak Alnwick was noticeable too; a pat on the back, a clenched fist of support, a ?thou shalt not pass? defiance. The sending off was simply adrenalin and exuberance and as in the end we held out, we should not overly condemn him.

...

Jeg er ikke helt enig i den artikkelen når det kommer til Taylor. Jeg tenker at evalueringen av Taylors innsats kan være farget av resultatet av kampen.  Mot et så godt lag som Chelsea kunne vi ha mistet ett eller alle poengene pga. en slik urutinert utvisning. Hvis det hadde skjedd, tror jeg ikke Taylor ville vært omtalt i så positive ordlag.

Jeg mener at begge Taylors feil er  unødvendige. Det var situasjoner som han i utgangspunktet hadde kontroll på, men som  han rotet til pga. at han ble heit i toppen. Han begynner å bli en rutinert herremann, og bør nå være i stand til å  unngå slike tabber. Men gutten blør for drakta. Det skal ingen ta fra ham.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 10. Des. 2014, 01:08 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/newcastle-player-simply-superbdaryl-janmaat/

Velfortjent skryt til laget, da spesielt Janmaat, Taylor, Ayoze, Perez og Pardew.
Trekker frem hva som skrives angående Tayls og Colback, jeg:

Sitat
Steven Taylor was rightly criticised for his sending off, it could have cost us dearly, but up to that point he had been excellent. Putting his body on the line to block shots, helping Colo keep Costa in check, he was in fact the Steven Taylor we all want him to be!

His encouragement for Jak Alnwick was noticeable too; a pat on the back, a clenched fist of support, a ?thou shalt not pass? defiance. The sending off was simply adrenalin and exuberance and as in the end we held out, we should not overly condemn him.

...

Jeg er ikke helt enig i den artikkelen når det kommer til Taylor. Jeg tenker at evalueringen av Taylors innsats kan være farget av resultatet av kampen.  Mot et så godt lag som Chelsea kunne vi ha mistet ett eller alle poengene pga. en slik urutinert utvisning. Hvis det hadde skjedd, tror jeg ikke Taylor ville vært omtalt i så positive ordlag.

Jeg mener at begge Taylors feil er  unødvendige. Det var situasjoner som han i utgangspunktet hadde kontroll på, men som  han rotet til pga. at han ble heit i toppen. Han begynner å bli en rutinert herremann, og bør nå være i stand til å  unngå slike tabber. Men gutten blør for drakta. Det skal ingen ta fra ham.

Haha er du ikke enig? Han var jo fantastisk før han ble sent av banen - ingen tvil om det. Blir mer irritert av unødvendige gule som de to Sissoko fikk mot Hammers enn de til Tayls som skjer i kampens hete. Er litt av sjarmen med Taylor også, måtte bare smile da jeg så taklingen som gav det andre gule.

Kommer ikke over hvor god Colback var. Det han gjør på 2-0 er helt forbanna rått.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 10. Des. 2014, 23:36 »
Kommer ikke over hvor god Colback var. Det han gjør på 2-0 er helt forbanna rått.

Helt enig! Først setter han i en takling og vinner ballen i en posisjon der vi kan ta Chelsea på en overgang. Herlig av Ayoze også før han blir tatt og enda mer fantastisk av Colback når han fører fremover å trer gjennom til Sissoko. Han fortjente målgivende på den.
Uten å nevne navn kan jeg fint se for meg ett par andre spillere i samme situasjon som Colback heller ville prøvd et langskudd.