20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45  (Lest 23241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45
« Svar #120 på: 07. Des. 2014, 15:55 »
Er der for øyeblikket så mange engelske midtbanespillere som presterer så bra som Colback har gjort over en lang periode nå? Føler vel at Colback fortjener en plass på landslaget mer nå enn i starten av sesongen.
Et forbanna bra kupp uansett. Totalt glemt at han har spilt i Sunderland.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 07. Des. 2014, 18:00 »
Synes ikke han har prestert så stort over tid jeg. Stort sett på det jevne og ikke så mye mer. Gårsdagens kamp var utvilsomt hans beste i Newcastle-trøya.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 07. Des. 2014, 18:01 »

:ler:

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 07. Des. 2014, 18:46 »
Enig i at Colback er blant de bedre engelske midtbanespillerne om dagen. Mener at den holdende midtbanerollen på England bør tilfalle en av to tidligere Sunderlandspillere i Jack eller Henderson - og da vet jeg hvem jeg foretrekker.

Forøvrig tilga jeg Colback at han hadde spilt for scum det øyeblikket han rævkjørte Sunderland og gikk gratis til oss. Hjalp også på med alle de sure kommentarene på de rødes fora :D

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #124 på: 07. Des. 2014, 20:41 »
Spent på hvem som starter i den offensive midtbanerollen neste runde. Innbiller meg at De Jong er noe treig til å spille i den rollen (med denne gameplanen) og Cabella bidrar fortsatt noe lite hjemover, men det er vel disse to som er de realistiske alternativene? What do ya think?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 07. Des. 2014, 21:07 »
Noe annet enn Cabella vil være idioti i mine øyne. Det er jo der han er best, og når muligheten byr seg burde han utvilsomt spille der i mine øyne.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 07. Des. 2014, 22:21 »
Neste runde? De Jong er vel ikke aktuell for spill enda en stund?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 07. Des. 2014, 22:49 »
De Jong er ikke tilgjengelig før utpå nyåret, nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 08. Des. 2014, 09:47 av Eriksen »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 08. Des. 2014, 10:17 »
Er nå litt vanskelig å ikke like den mannen tross alt.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2014/12/08/6866382/you-may-as-well-park-a-cow-mourinho-laments-magpies-tactics?ICID=HP_BN_5

"You may as well put a cow in the middle of the pitch. And then stop the game because there was a cow."

"Sometimes there were zero balls and that cuts the dynamic of the team who is trying to win the game."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 08. Des. 2014, 13:00 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/newcastle-player-simply-superbdaryl-janmaat/

Velfortjent skryt til laget, da spesielt Janmaat, Taylor, Ayoze, Perez og Pardew.
Trekker frem hva som skrives angående Tayls og Colback, jeg:

Sitat
Steven Taylor was rightly criticised for his sending off, it could have cost us dearly, but up to that point he had been excellent. Putting his body on the line to block shots, helping Colo keep Costa in check, he was in fact the Steven Taylor we all want him to be!

His encouragement for Jak Alnwick was noticeable too; a pat on the back, a clenched fist of support, a ?thou shalt not pass? defiance. The sending off was simply adrenalin and exuberance and as in the end we held out, we should not overly condemn him.

...

I was not overly excited when we signed Jack Colback, apart from the fact he was indeed pinched from our friends from down the road, I saw him as a player who did the hard graft with quiet effectiveness, a spoiling type player. God, he is so much more than that; he is intelligent, hard working and skilful, with an engine to match, and to see him mix it and come out on top against ?superstars? is a joy to behold. Roy Hodgson has to come looking again soon!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 08. Des. 2014, 14:05 »
Er der for øyeblikket så mange engelske midtbanespillere som presterer så bra som Colback har gjort over en lang periode nå?

Kan umogleg vere særleg mange, nei. Downing har vore ekstremt god heile sesongen. Den beste på eit veldig bra WHU, og heva over ein kvar tvil den beste engelskmannen i ligaen denne sesongen. Forutan han er vel Colback høgt der oppe. Milner har også vore stabilt god, og er kanskje ein som også legg seg før Colback. Utanom dei to? Eg er blank.

Bør heilt klart inn i ein landslagstropp, ja.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 08. Des. 2014, 16:11 »
Sterling startet bra men dabbet av litt. Ellers har også Lampard gjort det bra. Men ingen av de har vært fantastiske.
« Siste redigering: 08. Des. 2014, 17:54 av Eriksen »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 08. Des. 2014, 16:19 »
Synes ikke han har prestert så stort over tid jeg. Stort sett på det jevne og ikke så mye mer. Gårsdagens kamp var utvilsomt hans beste i Newcastle-trøya.

Mener du virkelig at Colback ikke har vært god? Bare på det jevne?
Jeg synes denne signeringen har vært den beste på lang lang tid. Gratis og besitter ferdigheter dette laget sårt trengte. En lagspiller og en som tørr og kan holde litt på ballen og få laget til å spille langs bakken.
At han var så god mot Chelsea viser bare at han takler nivået de beste også har. Herlige taklinger og fightervilje også.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 08. Des. 2014, 17:01 »
Colback har virkelig imponert etter at laget tok seg sammen. Sammen med Sissoko har de gjort en kjempe jobb på midtbanen i det siste. Både usynlig arbeide og synlig.  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.