20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45  (Lest 23278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea lørdag 6.12 kl. 13:45
« Svar #90 på: 06. Des. 2014, 16:04 »
Bittert at vi ikke hadde Sissoko og Colback mot Burnley, det ville sannsynligvis gitt tre poeng. På den andre side kan "hvileperioden" være akkurat det de trengte før en så tung motstander som Chelsea.

Og snakk om å få Colo tilbake til rett tid.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #91 på: 06. Des. 2014, 16:13 »
Det er ikke mange spillere vi trenger i januar før vi virkelig kan bitte fra oss. Problemet er når vi mister sentrale spillere, da virker det som laget faller litt sammen.

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Des. 2014, 16:35 »
Steven Taylor fortjener skryt etter drnne kampen. Han spiller som en gud og vinner alle dueller selv om han faktisk ser litt overvektig ut  ;) Selvfølgelig hodeløs taklingen han får rødt på, men det er ingen som ofrer så mye og blør så mye for drakta som han. Kaster seg i blokk på hvert eneste skudd. Colo var også gud i dag og de to er vårt desidert beste stopperpar. Ingen tvil. Colback gjør også en fantastisk kamp med flere verdensklasse taklinger

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. Des. 2014, 17:01 »
Janmaat er den beste høyrebacken vi har hatt på år og dag.

Jeg vil allerede si at Janmaat er den soleklart beste høyrebacken jeg har sett i nufcdrakta.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. Des. 2014, 17:21 »
Janmaat er den beste høyrebacken vi har hatt på år og dag.

Jeg vil allerede si at Janmaat er den soleklart beste høyrebacken jeg har sett i nufcdrakta.

Jeg savner ikke Debuchy for å si det sånn. Fortsetter han  i nåværende form ligger Jaanmat godt an. Men for meg så er fortsatt den ene gode sesongen Baye hadde det beste jeg har sett av en høyreback for NUFC. Fantastisk fremover og bakover. Husker spesielt godt hans taklinger i forsvar.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 06. Des. 2014, 17:29 »
Beye var god, men eg trur prestasjonane hans (han var blant dei beste også den sesongen vi rykka ned) til ein viss grad blir farga av at så mange av dei rundt han (gjerne så mange som 9-10) ofte svikta kapitalt. Då er det lettare å stå fram som eit - relativt sett - positivt innslag. Men klart, han skal sjølvsagt samtidig ha ros for at han faktisk klarte å prestere under slike latterlege forhold.

Janmaat verkar til å vere flinkare til å posisjonere seg, og evna til å lese spelet er briljant. Flott signering. Vi får gi han litt meir enn ein snau halv sesong før vi gjer opp status på om han er betre enn Beye, men eg saknar altså heller ikkje Debuchy.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 06. Des. 2014, 17:32 »
Prøver å finne opptaket fra kampen på tv2sumo, men jeg finner det ikke. Har de ikke lagt det ut ennå?

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #97 på: 06. Des. 2014, 18:02 »
Steven Taylor fortjener skryt etter drnne kampen.

Enig. Når det er sagt så synes jeg faktisk alle fortjener skryt. Taylor var imidlertid en kandidat til banens beste før han ble litt... ivrig. Skal noen trekkes frem som mindre gode, er Jak Alnwick et naturlig valg for meg. Virka usikker ved flere anledninger, men det skal nå bare mangle. Til å være en debut var det jævlig bra gjort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 06. Des. 2014, 18:27 »
Flere gode prestasjoner i dag. Da hovedsaklig andreomgang.
Stopperparet var helt rå, Ayoze jobba ræva av seg. Colback er blant årets varp slik han spiller om dagen.
Og Sissoko  :phui:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 06. Des. 2014, 18:36 »
Synes absolutt ikke Alnwick var svak. God i feltet ved flere anledninger. Ikke helt patent på målet, men til å bli kastet utpå i pausen mot Chelsea i debuten var han outstanding.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 06. Des. 2014, 18:56 »
ja, som jeg prøvde å si: Bra om man tar forutsetningene i betraktning. Syns heller ikke han var dårlig om man ignorerer forutsetningene. Like fult synes jeg han var vår svakeste mann - om man skal trekke frem en. På samme måte som jeg synes Colback og Coloccini var våre to kanskje aller beste.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 06. Des. 2014, 19:36 »
for å være ærlig så føler jeg ikke at Taylor fortjener noe spesielt med skryt etter denne kampen. ja, han spiller bra, men at han mister fatningen så totalt som han gjør og flyr inn i en takling på den måten han gjorde, Spesielt med ett gult på baken allerede, kvalifiserer til totalslakt for meg. At han ble utvist var noe som gjorde siste del av kampen sinnsykt mye vanskeligere for oss enn det allerede var, og resten av kampen gjør ikke opp for det i mine øyne. hadde det vært som bakerste mann i en situasjon som helt bankers gir mål i mot så skulle jeg ikke sagt noe.

Colo BB med colback andreplass!  :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 06. Des. 2014, 20:21 »
Er litt smak og behag med Taylor. Jeg er fan av den innstillingen og den vinnerviljen som av og til resulterer i situasjoner som denne. Isolert sett er jeg enig i at det er idioti, men ser man helheten klarer jeg ikke å mislike verken fyren eller beslutningen. Selv om det setter oss i en utvilsomt mye vanskeligere situasjon. Derfor synes jeg også at han fortjener skryt. Når det gjelder BB synes jeg den helt klart går til Colback, rimelig klart foran resten som også var fenomenale.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 06. Des. 2014, 20:44 »
Jeg er enig med Cadel. Jeg synes problemet med Taylor er at han kan spille godt i 89 minutter før han mister hodet i 1 minutt som da medfører et mål i mot. Taylor er ikke et talent mer, han bør klare å unngå slike urutinerte feil.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 06. Des. 2014, 21:57 »
haha, ser post-match intervju med Mourinho nå. han snakker helt seriøst om situasjonene der ballen blir kasta rundt i publikum som om det var strategi fra Newcastle sin side, og mener at halve tilleggstiden ble brukt på slike situasjoner  ::p bitter fyr, ass.