20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle United lørdag 29. november kl 16:00  (Lest 13699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle United lørdag 29. november kl 16:00
« Svar #45 på: 29. Nov. 2014, 17:47 »
...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Nov. 2014, 17:52 »
Greit gjennomført kamp frem til West Ham flakset til seg målet, og så har det kun vært down hill siden det. 

2 tåpelige gule av Sissoko, mange dårlige individuelle valg fremover på banen, og selv om en uavgjort kanskje ville vært mer rettferdig så kan vi ikke klage på å ta med 0 poeng basert på hvordan kampen utartet seg.
Genius by birth. Slacker by choice.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Nov. 2014, 17:53 »
Synes Perez var vår beste. Forsvaret var i grunn solide, men uheldige på skåringa. Offensivt blei vi for feige. Skal vere seier mot Burnley i neste kamp. Verdt å nevne er at vi gjer ein god del feilvurderinger offensivt denne kampen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 29. Nov. 2014, 17:57 »
Jeg velger å se det positive i kampen: Newcastle greide i det minste å temme et West Ham uten Sakho og Valencia, og med en kjemperusten Carroll som for anledningen spilte sin andre kamp for sesongen, i hele 56 minutter. Gratulerer så meget.
Nei.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Nov. 2014, 17:59 »
Dette er ikke bra nok. West Ham er et lag som må slås skal de være med i toppen.

Nå blir det et helvete uten like fremover og det blir få poeng.

Så er det bare å håpe at det er tre lag som er bak oss på tabellen når den 38. runden er spilt.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Nov. 2014, 18:01 »
Helt tannløst framover, akkurat som før formperioden vår begynte.

Og hadde dette vært FM hadde Sissoko fått 2 ukers ukelønn i straff, og spilt på reservelaget noen uker.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. Nov. 2014, 18:02 »
Helt tannløst framover, akkurat som før formperioden vår begynte.

Og hadde dette vært FM hadde Sissoko fått 2 ukers ukelønn i straff, og spilt på reservelaget noen uker.

Høres ut som en passende straff i det virkelige liv også  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 29. Nov. 2014, 18:36 »
Jeg velger å se det positive i kampen: Newcastle greide i det minste å temme et West Ham uten Sakho og Valencia, og med en kjemperusten Carroll som for anledningen spilte sin andre kamp for sesongen, i hele 56 minutter. Gratulerer så meget.

Etter mitt skjønn blir du for NO i argumentasjonen din Boris. Du argumenterer mot Padews taktikk ved å vise til at West Ham manglet sine beste spillere. Altså, motstanderens skader er et arguement MOT Pardew. Men det faktum at NUFC topper skadestatitstikken i PL, som da er et arguement FOR Padew og kan forklare noe av kampforløpet, nevner du ingenting om.

Kampen ble dessverre avgjort pga. marginer. Litt skuffende at vi ikke klarte å kjøre kampen etter utligningen. Dog kan det ha sammenheng med at WH la seg bakpå. De var ikke interessert i å gå for mål nummer to, og nektet dermed våre spillere rom. WH klarte heller ikke å kjøre kampen da vi ble redusert til 10 mann.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 29. Nov. 2014, 18:44 »
Sissoko er vel kunn ute i neste kamp mot Burnley? Der skal mi jeggu vinna. Colback suspendert og? Då er begge tilbake i neste heimekamp mot Chelsea på laurdag. Såg ikkje kampen, men får inntrykk av ein typisk 0-0 kamp som dei vinner med litt flaks. Typisk kamp av Newcastle etter 6 strake og moglegheit for tangering av rekord.
Er no me må visa kor fantastisk moral det er i laget og koma sterkt attende i neste kamp.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 29. Nov. 2014, 19:09 »
Jeg er da fullt klar over at Newcatle har en del skader, men det rettferdiggjør ikke benkingen av Cabella, og det rettferdiggjør heller ikke den ekstremt defensive tilnærmingent til kampen i mine øyne. Det ikke finnes en eneste god grunn i hele verden til å være så jævlig defensivt mot et lag som mangler 2/3 av sine største offensive bidragsytere, og hvor en av de er byttet ut med en spiller som ikke er stort mer målfarlig enn Balotelli.

Hadde Newcastle spilt mot et West Ham med Sakho og Valencia hadde jeg kunne skjønt den defensive innstillingen (-Gouffran), men ikke uten Sakho og Valencia.

Jeg synes uansett Newcastle får helt som fortjent i dag. Enkelt og greit.

Men jeg merker jo at vi har veldig forskjellige forventinger til Newcastle, og at forskjellige ting gjør oss fornøyd når det kommer til fotball. Vi er like ulike når det kommer til fotball som jeg og min gode venn Igrinde er når det kommer til Christpher Nolan. Kommer aldri til å bli enige om noe uansett. Så jeg tror vi lar det ligge. Jeg gjør i hvertfall det. :thumbu:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 29. Nov. 2014, 19:16 »
Å tape mot Hammers på Upton Park slik de har fremstått i høst er ikke noe vi skal graves oss ned for. Det jeg irriterer meg over er rett og slett at Gouffran sniker seg fremfor Cabella her. Det blir en dårlig, feig prioritering. Liker egentlig Gouffran slik han fremsto i 2013. Men slik han har spilt i år blir jeg bare trist i hjertet av at han får spilletid i Newcastle.
Ellers er det jo en bitter måte vi taper på. Et skikkelig møkkamål vi får i mot. Makter heller ikke skape nok fremover etter det. Nedtur ble det altså. Men forventer seier mot Burnley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 29. Nov. 2014, 20:46 »
Det var rett og slett en skikkelig drittkamp, verken mer eller mindre. Skuffet over at Pardew bruker Gouffran i den formen han er i, mest skuffet over Sissoko.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 30. Nov. 2014, 00:19 »
Vi er like ulike når det kommer til fotball som jeg og min gode venn Igrinde er når det kommer til Christpher Nolan. Kommer aldri til å bli enige om noe uansett. Så jeg tror vi lar det ligge. Jeg gjør i hvertfall det. :thumbu:

Haha, sant nok ;) Kjem aldri til å verta einige. Er ikkje vits i å diskutera ein gong. Litt godt det og. Ventar spent på slakten av Interstellar.(bør sjåast med ekstremt bra lyd og bilde). Kan ikkje forstå folk som ikkje elskar den. Skal sjå dan for andre gong neste veka. Men dette får eg ta i rett tråd.
« Siste redigering: 30. Nov. 2014, 00:25 av lgrinde »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. Nov. 2014, 04:05 »
Litt morsomt å se Carroll i full jubel på målet og ligger å vrir seg for harde livet, og holder seg til både legg og hode etter situasjonen med Sissoko med tanke på at enkelte her inne valgte å tro at han bomma med vilje for et par år siden da Carroll missa en kjempesjanse mot oss. Så virkelig ut som geordie-følelsene oste utpå der. Han var nok rimelig irritert da West Ham vant. Og det at han ikke scorer er jo selvsagt fordi han spiller i West Ham, som ligger i London. Blir lite klubbfølelse av det. Håper vi kjøper han tilbake i vinter for rundt 15 mill pund slik at han kan få muligheten til å bli en av PLs beste spillere igjen i de rette omgivelsene. :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 30. Nov. 2014, 10:13 »
Jeg er da fullt klar over at Newcatle har en del skader, men det rettferdiggjør ikke benkingen av Cabella

Har han vist så utrolig mye da? Skapte NUFC noe som helst etter at han kom inn?

Cabella er sikkert god han men han har ikke vist det over tid i PL. Forskjellen på han og Cabaye er enorm, og det er en slik spiller som Cabaye vi trenger. Først da er NUFC istand til å styre spillet mer og skape enda mer i kamper som denne.
Kan godt hende De Jong er en slik spiller, det vil tiden vise.