20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tre kvalitetsspillere  (Lest 2142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« på: 23. Juli 2005, 13:25 »
Virker nå å være klart hvem de tre spillerne som Souness sier at han vil ha, er:

Nicolas Anelka
Luis Boa Morte
Sami Hyppia

I tillegg til et par squadplayers. Tim Krul er nok en av dem.

Om vi får inn de tre spillerne skal vi nok være ekstremt fornøyd med sommerinnkjøpene, mtp. at Parker og Emre allerede er klare.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« Svar #1 på: 23. Juli 2005, 15:26 »
Du har rett med tanke på de tre du nevner, men at Tim Krul er en squadplayer slik som jeg tenker på den betydninga, det er nok ikke sant...han er 17 år, å skal være på ungdomslagene, ikke a-laget enda!

Tror jeg da....men så er det spennende å se hva som skjer med disse tre spillerne vi har i kikkerten, Hyypie blir nok ikke altfor dyr pga hans litt høye alder, mens Fulham kan ta seg et tak dersom de bare driver å presser opp prisen på Boa Morte. Anelka vet man jo er god, selvom han ikke helt slo ann i City...er det egentlig noen som vet hvordan Anelka har gjort det i Tyrkia?? Dersom Fenerbache bare driver å presser opp prisen på Anelka, slik som Fulham, så kan de åsså ta seg et tak...men de ryktede £6mill vil gjøre godt i Tyrkia...men den som lever for se...jeg håper veffal Anelka kommer, og at han får en ny vår i Newcastle, om det skjer, det vet jeg ikke....

Bjørn - Magical Trevor
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« Svar #2 på: 23. Juli 2005, 15:52 »
Tim Krul regner ihvertfall jeg for å være en squadplayer. Når Souness snakker om squadplayers regner jeg med at han mener unge, lovende spillere, og ikke avdankede spillere på 29 år som kan gjøre en jobb for laget i "hvis, hvis, hvis"-situasjoner.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« Svar #3 på: 23. Juli 2005, 15:55 »
Etter hva jeg har forstått har Anelka hatt en ganske laber sesong med få mål i Tyrkia og skal være veldig villig til å dra tilbake til England. Hyypie kommer nok ikke siden han forlanger en 3 års kontrakt, noe som vil være litt drøyt med tanke på mannens alder....i tilleg har ikke Liverpool funnet noen erstatter i midtforsvaret enda. Men håper forgudsskyld at Anelka kommer......husker han herja vilt i Arsenal trøya (selvom det er noen år og primadonnanykkersiden :) )

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« Svar #4 på: 23. Juli 2005, 15:58 »
Hyppia kommer neppe til å få en 3-årskontrakt i Liverpool heller, så det skulle ikke forundre meg om han skifter klubb som "takk for tilliten".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tre kvalitetsspillere
« Svar #5 på: 23. Juli 2005, 16:05 »
Er uansett enig i at om vi skulle ende opp med det skal vi være meget fornøyde. Da er stallen, i mine øyne, helt klart forsterket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida