20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle søndag 26. oktober kl 1430  (Lest 15080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle søndag 26. oktober kl 1430
« Svar #45 på: 26. Okt. 2014, 16:04 »
Herregud så mye Gouffran står stille og går. Tar noen slappe halvhjertede løp innimellom..

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. Okt. 2014, 16:05 »
hahaha ja. stod med hoftefeste der 10 meter inne på Spurs sin banehalvdel på en såpass farlig kontring :P

Sissoko 1 mot 1 er faen meg stusselige greier
« Siste redigering: 26. Okt. 2014, 16:15 av Martin »

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. Okt. 2014, 16:17 »
Janmaat opphever offsiden med flere meter som bakerste mann i linja der, kunne fort blitt MEGET stygt.
Genius by birth. Slacker by choice.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 26. Okt. 2014, 16:23 »
Coaching i verdensklasse.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. Okt. 2014, 16:24 »
Første gang på lenge jeg har vært fornøyd med en kamp. Dette var faktisk bra saker. :D (Riktignok ikke fornøyd med førsteomgangen)
« Siste redigering: 26. Okt. 2014, 16:27 av Eriksen »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #50 på: 26. Okt. 2014, 16:26 »
2. omg er meget bra! :)
Er en del rusk, men kollektivt mye bedre enn hva man er vant med
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Okt. 2014, 16:28 »
Flott at Ameobi Perez og Cabella leverer i dag,, forhåpentligvis er de noe for framtiden  :toon:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 26. Okt. 2014, 16:30 »
Sissoko > resten. Banens beste uten en eneste spiller i nærheten. Var den eneste Newcastlespilleren som ikke strøk i første, og når han ble flyttet ned på midtbanen kontrolerte han absolutt alt på banen. Sjeft! Ayoze hadde en godkjent kamp med tanke på hvor isolert han var i veldig store deler av kampen, og både Cabella og Sammy hadde veldig gode innhopp.

Når det er sagt. Greier ikke å glede meg veldig over denne seieren. Pardew osv. Jeg er fullt klar over at Pardew ikke får fyken uansett hvordan det går, men det har lite å si. Pardew er Pardew, og han ødelegger alt.

Skremmende dårlig av Tottenham. At Lamela eller Chadli ikke blir byttet ut etter 45 minutter er jævlig rart.
Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 26. Okt. 2014, 16:35 »
Stas å slå Tottenham borte med Cissé, Riviere, De Jong, Tiote, Aarons, Williamson og Santon på skadelista. Tydelig at B-laget vårt ikke er så verst :-)

Jeg mener dette er en veldig god demonstrasjon av hva som skjer når en har et helt lag med god arbeidsmoral over hele linja. Spillerne stoler på hverandre, og vet at de får hjelp i press - følgelig orker alle sammen mer. Eneste spilleren jeg så la være å tracke hjem et par ganger var Cabella, men det blir ikke så synlig når Perez og Ameobi arbeider som de gjør. Er imponert.

Forøvrig ligna Sissoko endelig på det beistet som herja med Chelsea i debuten sin. Er ikke alltid han er i det hjørnet, men fy faen så god han er når han har dagen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 26. Okt. 2014, 16:37 »
Er over scumderland på tabellen og nå, og det er jo verdt å feire i seg sjølv  :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 26. Okt. 2014, 16:45 »
Fantastisk gøy å slå Tottenham! Har mange kompiser som holder med Spurs :) Glad jeg ikke er god til å spå btw :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 26. Okt. 2014, 16:48 »
idag koste jeg med kamp igjen. Pardrew gjør faktisk veldig mye bra idag. Byttene + at de går ut offensivt i 2. Omg. Perez virker spennende og Sissoko er helt konge idag. Jeg har sagt at Sissoko er meget bra som sentral midtbane og det viser han i andre omgang da han ble flyttet ned.
« Siste redigering: 27. Okt. 2014, 07:07 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 26. Okt. 2014, 16:56 »
Faen at jeg ikke fikk sett denne da! Dette er jo en stor seiere, og kan være den boosten laget trenger. Hvordan var kampen?

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 26. Okt. 2014, 17:34 »
Må tilstå at eg er imponert over omstillingen i 2 omg :thumbu: Har Pardew sagt noe i pausen???
Tottenham skal sies ikkje er noe stort lag i dag da, og burde vel drept kampen i 1omg.
Men når dei ikkje gjer det, så var det artigt å sjå kor innsatsen på samtlige økte enormt i 2 omg.
Det som ikkje er så artigt er vel at Pards kjøper seg meir tid :'(
Me får vel aldri forandra på spillestil og plan med denne mannen bak roret :phui:
Men" Duverden " kor mykje bedre det blir med god innsats :iik:

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 26. Okt. 2014, 17:49 »
En kamp hvor vi framstår som det 8. til 12. plass laget vi er. Tottenham var dårlige, nok et bevis på at European hangover er et faktisk fenomen. Vi kommer til å plage noen storlag, slite mot noen bunnlag, og ende opp i ingenmannsland, akkurat etter Ashleys plan.

Men alltid artig å slå Tottenham :)