20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle søndag 26. oktober kl 1430  (Lest 15132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle søndag 26. oktober kl 1430
« Svar #15 på: 26. Okt. 2014, 14:55 »
kan bli spennende å se Perez i hvert fall. Og spent på om Obertan fortsetter den gode utviklinga!

Men har lite trua på noe annet enn to-tre måls tap.

Håper inderlig at Obertan endelig begynner å vise frem det potensiale som Ferguson så i han. Obertan har egentlig det meste for å lykkes. Ekstrem fart og god teknikk. Han jobber også bra.
Jeg har uansett mine tvil om at han vil klare det. Bak hans siste 2-3 kamper som han har spilt bedre enn forventet ligger det en statistikk som viser at han sliter med enkle ting i spillet sitt. Er blant annet en av dem med dårligst treffprosent på pasninger og gjør tidvis noen valg som viser stor mangel på fotballforståelse, i mine øyne ihvertfall. Så jeg forventer ikke at han blir noen redningsmann. Men for all del, det hadde vært ekstremt moro.

Javist hadde det vært morro. Dette laget trenger alle de redningsmennene det kan få, uansett hvem det måtte være. Men som du selv påpeker, det er ikke akkurat vanskelig å se Obertans svakheter...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Okt. 2014, 14:57 »
For ett forsvar vi har.. vi har 5 mann som ligger foran 1. stolpe på målet der,.. da er det dummet mot tre tottenham spillere i boksen

Kan enkelt sette fingeren på tre av fire forsvarsspillere sin opptreden på det målet imot der...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Okt. 2014, 15:03 »
Gouffran,Colback,Obertan er rundingsbøyer på midtbana vår i tillegg til et sovende forsvar :koko:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Okt. 2014, 15:11 »
Endelig, snart pause nå. Regner med Pardew har noe smart å komme med i garderoben.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Okt. 2014, 15:12 »
Dødballene våre er noko av det mest triste eg har sett....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Okt. 2014, 15:13 »
Bra corner av Lolback.
Nei.

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Okt. 2014, 15:15 »
Hvem er det som har ansvaret for Newcastles dødballer??? Det er jo helt patetisk. Sånn har det vært i flere år. Når andre lag får frispark høyt i banen så prøver de å legge ballen inn i feltet for å få avslutning på mål. Når Newcastle får frispark skal ballen legges utenfor feltet til en som skal heade ballen inn i feltet... Dette har jeg sett over flere sesonger nå, og det har ALDRI lyktes. Helt utrolig at det prøves på dette gang etter gang. Cornerne er helt ubrukelige også

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Okt. 2014, 15:17 »
Endelig, snart pause nå. Regner med Pardew har noe smart å komme med i garderoben.
blir nok en episk inspirerende tale av de sjeldne som får det meste av Sir Alex sine tyggis-fresende og hissige tordentaler til å blekne tenker jeg.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Okt. 2014, 15:17 »
Er ikke rent sjeldent at Sissokos offensive forsøk fører til en stor kontringsmulighet for det andre laget.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Okt. 2014, 15:22 »
Newcastle bedriver ball watching på høyt nivå! Blir kvalm!! Dødballene er noe av det verste eg har sett,hog resten er like dårlig.. Faen for et drittlag, bestående av en gjeng med drittspillere! (de fleste av de).

Nei, AP og MA har ødelagt klubben vår! Fy faen!!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Okt. 2014, 15:22 »
Hvem er det som har ansvaret for Newcastles dødballer??? Det er jo helt patetisk. Sånn har det vært i flere år. Når andre lag får frispark høyt i banen så prøver de å legge ballen inn i feltet for å få avslutning på mål. Når Newcastle får frispark skal ballen legges utenfor feltet til en som skal heade ballen inn i feltet... Dette har jeg sett over flere sesonger nå, og det har ALDRI lyktes. Helt utrolig at det prøves på dette gang etter gang. Cornerne er helt ubrukelige også
Skjønner du ikkje det da? Det er Pardew sitti hemmelige frispark-trekk :iik:

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Okt. 2014, 15:25 »
Jeg kan faktisk ikke i min villeste fantasi se hvordan vi skal klare å få med oss noe her. Selv om vi møter er grått og kjedelig Tottenham lag.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Okt. 2014, 15:28 »
Skjønner du ikkje det da? Det er Pardew sitti hemmelige frispark-trekk :iik:

Har ironisk nok bare lykkes da Palace utlignet mot oss på overtid denne sesongen  :ler:

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Okt. 2014, 15:33 »
Nydelig start på omgangen! :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. Okt. 2014, 15:33 »