20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 89358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #120 på: 19. Des. 2014, 20:10 »
La heller Armstrong få mer spilletid enn å kjøpe Jo. Håpløs spiller.

Jepp. Jo er en av de svakeste spissene jeg noen gang har sett. Tom. Shola hadde brillert mer enn Jo om han hadde spilt for City.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. Jan. 2015, 19:27 »
Rykter om at Taylor er ute resten av sesongen nå. Om det ikke kommer inn en midtstopper i januar nå skjønner jeg ingenting.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 03. Jan. 2015, 21:03 »
http://www.nufcblog.com/2015/01/03/newcastle-reported-in-approach-for-milan-winger/

Sikkert en ung og spennende spiller dette, men vi trenger vinger som kan prestere fra første dag! Kan han her det?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Jan. 2015, 21:18 »
En spiller vi har vært linket med i flere vinduer dette.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #127 på: 03. Jan. 2015, 21:20 »
Dessuten er han mer en spiss, enn ving. Ikke sett han spille på en god stund, men er ikke akkurat noe typisk innleggs-ving slik jeg kjenner han..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 03. Jan. 2015, 21:26 »
Sett han flere ganger, aldri overbevist meg. Har noen herlige finter av og til, men ikke noe sluttprodukt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 04. Jan. 2015, 00:10 »
Ryktes sissoko til psg. Det positive er at cabaye + penger skal være betaling. Det er noe jeg er positiv til.

Yohan Cabaye is line for a sensational return to Newcastle ? with Paris Saint Germain using the playmaker as bait to land Moussa Sissoko, write Neil Moxley and Alan Oliver in the Sunday People .

PSG are primed to step up their interest in 25-year-old midfielder Sissoko, despite the £20million price tag that the Magpies have slapped on the powerful France international.

Arsenal are also keen on Sissoko but it is PSG who hold the trump card, as they will be willing to trade Cabaye.

The former Toon favourite has not been a hit with the Paris crowd since his move in last year's winter window , and has been relegated to a spot on the bench.

Sissoko was handed a six-and-a-half year deal when he arrived for £4m from Toulouse.

One stumbling block could be wages but Newcastle can overcome that by offering Cabaye a chunk of the cash they receive for Sissoko.

A source told Sunday People Sport: ?Sissoko has been awesome for us in recent weeks. But that?s what we expected from him.

?When we watched him for Toulouse, he was heading them out at one end and within a few seconds he was charging into the other box, so we knew he was the man for us.?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. Jan. 2015, 00:40 »
https://twitter.com/ms_sissoko

Ser hvertfall ut som at han er i Paris. Får vi Cabaye er jeg egentlig ganske så happy. Alternativet er å selge han og erstatte han om 3-4 år

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. Jan. 2015, 10:28 »
Vel, det kommer vel neppe som noen bombe om en større klubb vil ha Sissoko i dette vinduet, og da er det egentlig veldig greitt om han drar til PSG for min del. Da slipper vi å se ham herje med Newcastle igjen i PL senere, og det skulle vel gå an å få noen millioner ut av den klubben. Litt mer skeptisk til denne Cabaye-returen til St.James Park. Misforstå meg rett, jeg hadde blitt kjempeglad for å få Cabaye tilbake til klubben vår, men klarer liksom ikke helt å se for meg at han er så veldig interessert i det selv...(?)

Tremblem

• Gjest
« Svar #132 på: 04. Jan. 2015, 12:46 »
Vel, det kommer vel neppe som noen bombe om en større klubb vil ha Sissoko i dette vinduet, og da er det egentlig veldig greitt om han drar til PSG for min del. Da slipper vi å se ham herje med Newcastle igjen i PL senere, og det skulle vel gå an å få noen millioner ut av den klubben. Litt mer skeptisk til denne Cabaye-returen til St.James Park. Misforstå meg rett, jeg hadde blitt kjempeglad for å få Cabaye tilbake til klubben vår, men klarer liksom ikke helt å se for meg at han er så veldig interessert i det selv...(?)

Vil i så fall tro PSG må betale store deler av lønna hans fortsatt. Ingen sjanse for at Ashley betaler tilsvarende.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 05. Jan. 2015, 18:47 »
Tror dere vi kommer til å gjøre noen signeringer i dette vinduet så lenge vi er manager/headcoach løs?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 05. Jan. 2015, 18:53 »
Tror dere vi kommer til å gjøre noen signeringer i dette vinduet så lenge vi er manager/headcoach løs?

Det bør jo ikke ha noe å si siden manageren/head coachen ikke har noenting å si på hvem som blir hentet.
Er mer redd for at vi selger. Sissoko blir linket kraftig til både PSG og Arsenal. Ayoze blir også linket med både Arsenal og Manure.