20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle United 24.9. Kl.20:45 - Capital One Cup  (Lest 13459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Haidara er vår beste mot Soton. Blir så dumpet til fordel for Dummett i neste match, og får nå ikke spille cup heller engang.

Hva baserer du dette på? At en back som blir "rævkjørt" defensivt kan bli kalt vår beste spiller skjønner jeg lite av. Greit at han er villig offensivt, men kom an....... det betyr jo ikke at han kan glippe defensivt i tide og utide.

Ikke bland inn andre navn fra den kampen som noen unnskyldning. Jeg vet forbanna godt at Williamson og Coloccini var elendige også, og mange flere. Men Haidara må likeså ta sitt på sin kappe.

Ratings som hundrevis av NUFC fans stemte frem. Så i tillegg på N-O at de fleste mente at Haidara var vår beste (minst dårlige).

thmmzz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Streamen henger mer og mer etter. Er 10 min etter.
ikke bare det som sleit med streamen!

thmmzz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er det unge Arma med assist?  :toon: Den gutten må få flere innhopp fremover.
VELDIG enig... riviere gjorde en god kamp. håper han fortsetter mot stoke!!!!!!
men vil ha 442 formasjon med cisse og riviere !

thmmzz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
men pardew greier vel ikke og bruke begge på topp....  :sint: kjenner jeg pardew rett...  :o

thmmzz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
synd detta kan ha redda pardew mer er jeg redd  :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint: :sint:
Men bruk Armstrong mer.. og aarons!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ashley driter i cupane. Stoke og Swansea borte i dei to neste. Må vinna ein av dei, men trur han kan tola tap i begge.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Noen som vet om en link til høydepunktene? Nettet tok kvelden i pausa mellom ekstraomgangene...

thmmzz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Denne Ferreyra avtalen er helt merkelig. Om han ikke er god nok så er det jo helt idiotisk at vi i det hele tatt hentet han. En spiss er nødt inn i januarvinduet, og jobben med å hente han bør være fullt i gang.
Ja jeg fatter ikke hvorfor vi ikke bruker Ferreyra/Armstrong mer.. og birgirmana!  :grine:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Herlig innlegg av Cabella og bra forarbeid av Haidara på det siste målet der! :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Herlig innlegg av Cabella og bra forarbeid av Haidara på det siste målet der! :D

Det var Armstrong som slo innlegget. Cabella spilte ikke.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Beklager. Var ikke så bra kvalitet i den videoen, vanskelig å se. :p Men innlegget var fortsatt strøkent. Og enda bedre at det kom fra en unggutt.