20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Divisjon avdeling 3  (Lest 29995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #15 på: 08. Mai 2005, 00:11 »
Jotun vant 2-1 i dag. Jeg la merke til det på TV2 sporten. Gratulerer!
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #16 på: 08. Mai 2005, 17:52 »
Stau nau pau Sogndal. Ligger jo under 2-0 borte mot Bryne...

Ser forresten at Erik Bakke er uønska i Leeds.. Håper han tar turen til Sogndal igjen!!

Vi trenger laget fra saftbygda i Tippeligaen!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #17 på: 08. Mai 2005, 21:46 »
Send Lyn ned, og send Sogndal opp. Vi trenger laget fra saftbygda. Det er helt korrekt. Lyn eier ikke supportere, og fortjener ikke spille på Ullevaal. Vi trenger lag med supportere. Vi trenger lag som Aalesund, Fredrikstad og Sogndal. Stabæk og Lyn har man overhodet ikke bruk for. De trekker ikke folk overhodet. Det sier litt når det må en cupfinale til for å fylle opp Ullevaal når Lyn spiller. Og da er brorparten av billettene beregnet for NFFs sponsorer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #18 på: 09. Mai 2005, 12:29 »
Er en ting jeg ikke skjønner. Folk snakker om at Bergen er et eget land. Men de snakker da i det minste en variant av norsk. Det gjør ikke sogninger. De snakker ikke i nærheten av norsk en gang.
Stao no pao? Hva er det? :lol:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #19 på: 09. Mai 2005, 13:43 »
Sitat fra: "Christian"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Stau nau pau Sogndal. Ligger jo under 2-0 borte mot Bryne...

Ser forresten at Erik Bakke er uønska i Leeds.. Håper han tar turen til Sogndal igjen!!

Vi trenger laget fra saftbygda i Tippeligaen!!

Det gikk mykje verre  :oops: 5-0

Og det heiter Stao No Pao Superlaget Sogndal ;)

Hehe.. Jeg er fra Bergen og kan ikke 100% grautamål da :D Håper det er ok?? Sogndal sin sang er forresten meget kul!!!

Fikk BANK på Jæren i går. Sogndal har ikke hatt en god stat på sesongen,men de kommer nok.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #20 på: 09. Mai 2005, 16:30 »
Sogndaldialekta er den grommeste dialekta som finst. :mrgreen:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #21 på: 09. Mai 2005, 17:37 »
Veldig til avsporing her da. Ingen tvil om at frekke damer fra sørlandet har den fineste dialekta. Wohoooo!
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #22 på: 09. Mai 2005, 22:12 »
Sitat fra: "Mack"
Veldig til avsporing her da. Ingen tvil om at frekke damer fra sørlandet har den fineste dialekta. Wohoooo!

Helt enig, bare sånn for å slenge meg på avsporinga!
Den dialekta er bare digg digg digg digg!!!!  8)

Har ellers ganske lite å stille opp med i denne tråden, siden Lofoten ikke spiller i den avdelinga...å ikke følger jeg så mye med heller siden jeg bor i Oslo :(

Bjørn - heia den som vinner, boksa full av kvinner (fra sørlandet)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

DanMan

• Gjest
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #23 på: 13. Juni 2005, 14:25 »
Sitat fra: "Bjørn"
Har ellers ganske lite å stille opp med i denne tråden, siden Lofoten ikke spiller i den avdelinga

Skal vi starte en tråd fra avd. 4 da? Stoor Byåsen-fan jeg, og kan godt være "reporter" for de - iallefall hjemmekamper. Oppfordrer herved alle med mulighet til å pelle seg til Dalgård Stadion onsdag 15. juni, da det er duket for cupkamp mellom Byåsen og Rosenborg!! Fy, jeg gleder meg!  :D
Tror den starter kl 18.00 (redigerer dette dersom det viser seg at jeg tar feil). Cupbomba kan smelle! Be there!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #24 på: 13. Juni 2005, 17:04 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Bjørn"
Har ellers ganske lite å stille opp med i denne tråden, siden Lofoten ikke spiller i den avdelinga

Skal vi starte en tråd fra avd. 4 da? Stoor Byåsen-fan jeg, og kan godt være "reporter" for de - iallefall hjemmekamper. Oppfordrer herved alle med mulighet til å pelle seg til Dalgård Stadion onsdag 15. juni, da det er duket for cupkamp mellom Byåsen og Rosenborg!! Fy, jeg gleder meg!  :D
Tror den starter kl 18.00 (redigerer dette dersom det viser seg at jeg tar feil). Cupbomba kan smelle! Be there!

Jeg skal være der, men du kan banne på at jeg stiller opp i sort og hvitt. Byåsen kan jeg sikkert "heie" på sånn en gang iblant, men jeg prioriterer kun Flatås IL foran Rosenborg. Og Flatås tar det nok en god del år før vi ser i cupkamp mot Rosenborg.

Men for all del, DanMan, begynn å rapporter fra Byåsens kamper. Vi trenger en trøndersk representant i denne tråden.

DanMan

• Gjest
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #25 på: 14. Juni 2005, 12:44 »
Hehe..da stiller vi på hver vår side i den kampen, Jokke. Men det gjør ingenting.  :) Byåsen er klubben i mitt hjerte, og det vil den forbli.
Rosenborg er søppel, og det kan bli gøy dersom cupbomba skulle smelle. Etterlengtet PR for et lag som dessverre er glemt av de fleste, jfr. Adresseavisens prioritering av RBK og Strindheim av Trondheimslagene, samt Levanger, og jfr. tilskuerantallet på hjemmekamper som er SKAMMELIG svake - og brorparten av de få er med som supportere for bortelaget. Kan komme godt med.  :)

Skal jeg benytte denne tråden, eller starte en ny? Byåsen spiller i avd. 4, men jeg vet ikke hvor hyppe folket er på enda en slik tråd.

Tvi-Tvi, Byåsen!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #26 på: 14. Juni 2005, 12:45 »
Start opp en ny dere, slik at vi slipper alt pjattet om same-lagene i denne tråden  :D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #27 på: 14. Juni 2005, 12:47 »
Håhåhåå, DEN svei..  :lol:  Samelag? Kan se poenget ditt, i og med at Byåsen også er en minoritet.  :lol: Men det kommer seg forhåpentligvis.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #28 på: 14. Juni 2005, 13:04 »
Hehe, Byåsen har i det minste vært i førstedivisjon, noe som vel er mer enn Christians hurragutter har. Hva angår Haugesund, så har jo de gått fra å være et respektabelt lag i bunnen av Tippeligaen, til å bli et tegneserielag, som Byåsen nok hadde grust enkelt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
2 Divisjon avdeling 3
« Svar #29 på: 14. Juni 2005, 13:13 »
Sitat fra: "Joakim"
Hehe, Byåsen har i det minste vært i førstedivisjon, noe som vel er mer enn Christians hurragutter har. Hva angår Haugesund, så har jo de gått fra å være et respektabelt lag i bunnen av Tippeligaen, til å bli et tegneserielag, som Byåsen nok hadde grust enkelt.

Christian holder vel med Sogndal - et lag som ligger en divisjon over Byåsen. Jeg kan vel også dra frem resultatene sist FK Haugesund møtte Byåsen i en seriekamp. Var det 2-7 vi vant på bortebane? Greit nok at Trondheims-lagene er best i hockey, men de kan da prøve å spille fotball når de først er i divisjonen. Keeperen som slapp inn syv mål på hjemmebane burde vel nesten vært buret inne for å bringe fotballen i vanry.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!