20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton - Newcastle United, lørdag 13/9  (Lest 28321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle United, lørdag 13/9
« Svar #135 på: 17. Sep. 2014, 23:19 »
Neville og Carragher om kampen.....

https://www.youtube.com/watch?v=VY297SLFdTM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Sep. 2014, 23:47 »
Beste ekspertparet.
Forøvrig - Gouffran. Vært helt bedriten hele 2014, og ufortjent fått skryt for å jobbe så mye bedre bakover enn Ben Arfa. Har faen ikke vært tilfelle i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Sep. 2014, 00:32 »
Neville og Carragher om kampen.....

https://www.youtube.com/watch?v=VY297SLFdTM

Altså for all del, vi har ikke de spillerene som jobber mest, det er det liten tvil om. Og litt av skylden må de ta selv, men jeg syns gutta i studio tar alt for mye skyld bort fra Pardew. Ja han har heller ikke penger å rutte med så det er mye annet galt i klubben. Men når så mange spillere går og rusler på banen hver j'''a kamp, både vår sesongen og sesongen nå, så er jo mye av det Pardew sin skyld også. Det er ikke slik at vi tilfeldigvis alltid har de 11 eneste spillerene i verden som ikke gidder å springe på en fotballbane. Og når alt går rett vest og de blir solgt kjøper Pardew inn de nye 11 eneste spillerene i verden som ikke springer på fotballbanen.

Pardew en er en totalt umoden mann enkelt og greit. Han burde ha sett hvor galt ting var utpå vårsesongen. Hadde han gått for lenge, lenge siden, så hadde han kanskje hatt mulighet på en jobb hos en dumsnill klubb oppe i divisjonene. Når du tviholder på jobben selv om du kjører den rett til der ingen skulle tru nokon kunne bu helt til hver eneste fan av klubben i verden hater deg, så kommer du ikke til å få deg jobb igjen. Han taper så sykt mye på dette selv.

Han virker som en person som overhodet ikke klarer å kontrollere følelsene sine, han finner seg en spiller han liker og gir han klippekort uansett innsats og ferdigheter. Er det en spiller som ikke tilber han som en gud men som har en personlighet som ikke går overens med Pardew, så dedikerer han de neste 6mnd på å fokusere all energi han har i kropp og sjel på å ødelegge denne spilleren sitt navn og rykte og gjøre livet hans surest mulig. Jeg tror aldri jeg har sett en person som har så lite evne til å ta ansvaret selv enn Pardew. Får møkket ut!

Om vi så må spille uten manager resten av sesongen, så blir det i det minste ett lite håp blant spillerene. Vi er jo så på bunnen som det går ann å bli uansett. Få Pardew ut og vær tålmodig med å få inn en skikkelig manager. Det spørs om vi har mulighet på det under Ashley, men alt er som sagt bedre enn dette.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Sep. 2014, 10:47 »
Greit nok at spillerne ikke gjør jobben sin, men det er jo ikke akkurat sånn at dette er noe nytt. De kunne dissekert 0-6 mot Liverpool, for eksempel, og sett nesten akkurat det samme. Spillere som rett og slett ikke gjør jobben sin. Så kan du se på Gouffran i Bordeaux, var han like lat der? Det tror jeg ikke ett sekund på. Hva med Cabella for Montpellier? Greit nok at det stilles andre krav i Ligue1 enn i Premiership, men det er ikke så stor forskjell. Du slipper ikke unna med å være en latsabb noen plasser. Gjør du ikke jobben din på banen, så får du ikke spille kamp etter kamp, no matter what. Det er det som skjer i Newcastle. Latsabbene som ikke gjorde jobben sin i forrige kamp, vil garantert starte neste kamp, og det var de samme som spilte mot Palace før der igjen. Har det noen ganger fått konsekvenser å ikke gjøre jobben sin under Alan Pardew. Kanskje for Hatem Ben Arfa. Men han ikke den eneste som av og til har slurvet på jobb.

Når de samme feilene gjentar seg gang etter gang etter gang, må man til syvende og sist spørre hvorfor. Ser ikke Pardew kampene på video? Og selv fra sidelinjen kan han da vel ikke unngå å legge merke til alle de spillerne som går og småjogger ute på matta i kamp etter kamp.

I tillegg til alt det andre som bare hoper seg opp, så gjør han heller ingenting for å få unnasluntrerne til å jobbe hardere. Og det får ingen konsekvenser å sluntre unna. Derfor må Alan Pardew gå. Dette har gjentatt seg så ofte, så lenge. Da er det ingenting å lure på lenger.

Alan Pardew, you are the weakest link. Goodbye.

Ellers var det en glimrende analyse av Neville/Carragher. Overraskende gode eksperter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Sep. 2014, 14:23 »
Om det var mitt inlegg du siktet til Joakim, så var det akkurat dette jeg ville frem til med det jeg skrev. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 20. Sep. 2014, 14:36 »
Jeg siktet mer til Neville og Carragher. Jeg ser nå at vi har skrevet mye det samme, med litt andre ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon