20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee vil bli  (Lest 1912 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Lee vil bli
« på: 22. Juli 2005, 18:40 »
Lee Bowyer har i et intervju med nufc.co.uk at han gjerne vil bli i Newcastle, til tross for at han har blitt linket til flere andre klubber i løpet av sommeren.

Lee Bowyer fikk en forferdelig slutt på sesongen i Newcastle-trøya, da han sloss med lagkamerat Kieron Dyer midt i en kamp og ble utestengt resten av sesongen. Mange har spådd at engelskmannen har spilt sin siste kamp for Newcastle, og det har lenge sett slik ut, men nå uttaler den omstridte midtbanespilleren at han vil bli på Tyneside.

- For å være ærlig har det ikke vært en lett sommer for meg. Det har gått mye opp og ned. Det er ikke bra når en spiller får beskjed om at han kan snakke med andre klubber. Man vet ikke om man er ønsket eller ikke.

- Jeg har blitt linket både her, der og alle steder. Jeg har snakket med både Birmingham og Charlton, men jeg har egentlig mest lyst til å bli her, sa Bowyer til en offisielle siden.

Med to nye signinger sentralt på midtbanen skal det nok mye til for at Bowyer får en fast plass i startelleveren neste sesong. Han sier at han innser dette selv, men at han håper at Souness vil belønne ham for at han alltid gjør jobben sin og alltid gir 100% når han er på banen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lee vil bli
« Svar #1 på: 22. Juli 2005, 22:04 »
Lee Bowyer er en type jeg gjerne vil ha i laget, så fremt han oppfører seg som folk. Han er en typisk arbeidsmaur, og jobber mye, selv om man ikke alltid ser det. En mester i å true rom med sine løp. Er nok litt mer kompromissløs defensivt enn offensivt, men det bør være mulig å rette på.

Men det er rart om ikke det spøker for Bowyers fremtid i klubben, etter de fatale slagene mot Villa, og kjøpene av Parker og Emre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Lee vil bli
« Svar #2 på: 23. Juli 2005, 14:58 »
Eg ser gjerne at Lee Bowyer blir i klubben, men då bør han unngå utenomsportslege oppslag og komme tilbake i toppform. Då kan han bli ein veldig viktig box-to-box spelar, ein spelar eg føler Newcastle treng.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Lee vil bli
« Svar #3 på: 23. Juli 2005, 15:19 »
Lee Bowyer har mye å vise til på fotballbanen, derfor kan han gjerne få bli. Men når det gjelder å lage bråk utenfor banen, da er han kanskje verstingen på laget for øyeblikket. Robert, Kluivert og Bellamy var jo urokråkene tidligere i år, men forsvant jo hele hurven. Men tilbake til saken. Bowyer er en god fotballspiller, den skal han ha. Han svinger kanskje litt i prestasjonene, noe som ikke gjøre noe særlig fra eller til, fordi han som oftest er en god ressurs for laget.
Jeg ser på han som femtevalget på midtbanen foreløpig. Allikevel syntes jeg at vi skulle selge ham en eller annen gang, for å styrke den allerede bunnsolide økonomien til klubben.
Så min endelige dom er: Behold Bowyer foreløpig, så får manageren avgjøre hans dom til neste sommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Lee vil bli
« Svar #4 på: 23. Juli 2005, 15:43 »
Det er helt greit for meg om han blir, og ser heller han enn Viana i laget, da jeg tror Viana vil få det tøft i en indreløperrolle i en midtbanetrio.
Lee Bowyer var en av våre beste spillere rent sportslig i sesongen som gikk, og jeg har alltid likt spilleren Lee Bowyer, og også personen. Dessverre har han helt klart et problem med sinnet sitt, og det er dette som må prøves å holdes i sjakk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida