Hver gang jeg er en smule optimistisk så er det bare fordi jeg i et svakt øyeblikk glemmer hvem som er vår manager. Makan til dinosaur. Jeg har sett mye fotball de siste 15 årene og den er i rivende utvikling. Med Newcastle er det totalt planløst, de få gangene vi skaper noe er det fordi enkelte spillere klarer et par gode kombinasjoner.
Det er så jævla planløst det vi driver med at jeg har ikke ord. Så litt av Liverpool - Dortmund og makan til energi på poolspillerne. De er i stadig bevegelse og det er 11 mann på det laget som til en hver tid vil ha den jævla kula. I tillegg er de ekstremt flinke til å la ballen gå hurtig. Vi er så totalt motsatt. Hos oss er frykten for å miste ballen så stor at det lempes noen loffer fremover. Det er jo så trygt....
Er desverre blitt slik med Pardew at frykten for å slippe inn mål er mye større enn viljen til å score mål. Og med det forsvarspillet vi har hatt de siste sesongene så er det tidenes selvmord.
Dette var negative greier, vi får håpe at selv Pardew synes dette er kjedelig og pøser på med folk, hvis ikke er jeg redd det blir nok en rævva sesong. Og da MÅ Pardew komme seg vekk.