20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper 14/15  (Lest 53896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #195 på: 05. Aug. 2014, 23:18 »
Mbiva imponerar meg ikkje,en meinar han må få ein skikkeleg sjanse. Og då får Colo sitja på benken.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #196 på: 05. Aug. 2014, 23:31 »
Mbiwa imponerer meg på høyreback, men frykter han ikke er god nok som stopper i PL. Men tror han er bedre enn alternativene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 05. Aug. 2014, 23:41 »
Største bekymringen nå er forsvaret. Har vel egentlig ikke holdt nivået de to siste sesongene. Vi er blant lagene som slipper inn mest mål bortsett fra lagene som rykker ned. Synes det bør ringe en liten alarmbjelle.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #198 på: 05. Aug. 2014, 23:45 »
Absolutt. Ryktes jo at vi er interessert i de Vrij eller hva han heter i Celtic.

Ellers synes jeg backene ser ganske bra ut, så det er stopperne jeg er litt bekymret over.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 06. Aug. 2014, 00:28 »
Absolutt. Ryktes jo at vi er interessert i de Vrij eller hva han heter i Celtic.

Ellers synes jeg backene ser ganske bra ut, så det er stopperne jeg er litt bekymret over.

Uten tvil midtstopperene våre som er det største problemet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Aug. 2014, 06:53 »
Virgil van Dijk? Han virker veldig lovende.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Aug. 2014, 09:00 »
Men så har han "bare" gjort det bra i Skottland. Alltid meget skeptisk til å hente spillere derfra... #Boumsong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. Aug. 2014, 09:05 »
Men så har han "bare" gjort det bra i Skottland. Alltid meget skeptisk til å hente spillere derfra... #Boumsong.

Enig. Nivået på den skottske ligaen er generelt lavere en Championship. Jeg ser heller at vi fortsetter å hente spillere fra sistnevnte liga i stedet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 06. Aug. 2014, 09:11 »
Pardew etter kampen på radio igår visstnok:

Sitat
"We coped quite well because Huddersfield have some good players"

Tuller han?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Aug. 2014, 09:47 »
Kor lenge har du fulgt med på fotball? Det er standard svar frå ein manager. :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 06. Aug. 2014, 09:54 »
Jeg gidder ikke krisemaksimere etter 2-2 i denne kampen. Blir nok sett på som mer en treningsøkt enn en ordentlig kamp. Håper motivasjonen ligger litt høyere mot Sociedad på søndag!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 06. Aug. 2014, 09:56 »
Tror han tenker på at vi har spilt tre kamper på 4 dager, jeg da. Og at spillerne da vil være noe slitne i beina.

Tror nok Williamson - Colo er stopperparet som kommer til å starte denne sesongen. Det som er rimelig sjukt og som jeg aldri trodde jeg skulle si for et år siden er at det er Willie som fremstår som det trygge limet der bak. Colo som tidligere funket bra sammen med Taylor gjør ikke det lengre - han er omtrent avhengig av å ha en Williamson ved siden av seg for å føle seg trygg. Colo har gjort mye rart denne oppkjøringa og for så vidt også siste halvdel av forrigesesong. Skulle gjerne trengt en Coloccini i den formen han var i det året vi kom på 5. plass - for da hadde vi en stopper i høyeste PL-klasse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. Aug. 2014, 13:08 »
Tror han tenker på at vi har spilt tre kamper på 4 dager, jeg da. Og at spillerne da vil være noe slitne i beina.

Tror nok Williamson - Colo er stopperparet som kommer til å starte denne sesongen. Det som er rimelig sjukt og som jeg aldri trodde jeg skulle si for et år siden er at det er Willie som fremstår som det trygge limet der bak. Colo som tidligere funket bra sammen med Taylor gjør ikke det lengre - han er omtrent avhengig av å ha en Williamson ved siden av seg for å føle seg trygg. Colo har gjort mye rart denne oppkjøringa og for så vidt også siste halvdel av forrigesesong. Skulle gjerne trengt en Coloccini i den formen han var i det året vi kom på 5. plass - for da hadde vi en stopper i høyeste PL-klasse.

Colo har holdt championship nivå hele kalenderåret 2014 dessverre.

Skulle ønske mbiwa og williamson ble satset på i midten om vi ikke henter en annen stopper.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Aug. 2014, 16:11 »
Enig i det. Om Colo ikke har tenkt å heve seg så ser jeg gjerne at Mbiwa får tillit over lengre tid. Tror han hadde vokst med oppgaven, og kunne dannet et svært spennende stopperpar med Lascelles fra og med neste sommer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Aug. 2014, 17:04 »
Virgil van Dijk? Han virker veldig lovende.

Jepp, blandet han og Stefan de Vrij ;)