20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper 14/15  (Lest 53876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #180 på: 05. Aug. 2014, 21:05 »

Lee Ryder

GOALLLLL: Huddersfield Town 0-1 Newcastle United - Emmanuel Riviere
Venter i spenning...

StP

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #181 på: 05. Aug. 2014, 21:08 »
iflg nufc.com er det null tv dekning noensteds. har sjekket bet365 som nesten alltid har livestream på treningskamper om det er mulig i england, men null og niks. Tror vi må nøye oss med twitter-feeden til mr ryder.

Riviere  :) :feiring: :feiring: :frenetisk: :frenetisk:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 05. Aug. 2014, 21:35 »
1-1

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 05. Aug. 2014, 21:45 »
Gode oppsummeringer:

Against Huddersfield town ...

Let me guess the midfield is absent right? Not really getting on the ball to link between defence and attack correct?

How has Moussa looked in there? Not sure he could ever work without someone who really takes control of getting the ball from the defence and dictating play. Sissoko can't do that consistently.

So frustrating Pardew can't sort this crap out. We have decent enough players.
None of them take control of the game and look to dictate the play or burst forward and support the attack.

Colback actually has vision believe it or not he's looked up a couple of times and he's seen passes he's just very risk averse and refuses to play them.

On moussa he's just wasted if he isn't running from deep and creating havoc he may as well not play he's not a technician and he's totally wasted on this system.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 05. Aug. 2014, 21:46 »
Viser nok en gang at savnet av en playmaker er enormt etter Cabaye forsvant...

Materiale er der, men Pardew som den patetiske manageren han er viser nok en gang han ikke evner å få dette ut!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #185 på: 05. Aug. 2014, 22:00 »
Hvis vi ikke slår Huddersfield med det laget vi har stilt opp i dag, er det ikke bare Pardew som er patetisk. Og hva er så patetisk? Hvem andre har vi til å spille sentralt som kan dekke opp etter Cabaye? Ingen i mine  øyne. Vi har ingen som er gode nok sentralt pr. dags dato.
Vi skulle hatt inn en type som Grenier.

Dog er det også viktig å huske på at 5 av de 11 vi starter med er helt nye. Det tar tid å koble sammen spill, og spillemønster, og derfor har vi det som kalles pre-season. Men at vi må spille på andre strenger enn vi gjorde med Cabaye, det forstår jeg meget godt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 05. Aug. 2014, 22:13 »
Viser nok en gang at savnet av en playmaker er enormt etter Cabaye forsvant...

Materiale er der, men Pardew som den patetiske manageren han er viser nok en gang han ikke evner å få dette ut!

Okay, ro ned litt no då. :smug: Pardew er manageren vår for kommande sesong og eg trur fleirtalet her inne var einige om kva som burde vore gjort førre sesong. Etter den katastrofale del 2 av sesongen. Dessverre skjedde ikkje det og Alan har fått sjansen på ny til å visa at han er god nok for Ashley. Me veit alle her inne at det kjem ikkje til å verta noko Die Mannschaft fotball komande sesong. Me bør utifrå vurdering av manageren vår ikkje tru at kjem noko særleg høgre enn nr.8. Uansett kor mange nye me kjøpe i sommar. 12-13 Tippar eg. Det er likavel ikkje vits i å vera so ekstrem negativ og repeterande i kvart innlegg. Mi veit alle kva du meinar om AP. Dette er uansett berre ein treningskamp. Med so mange nye, treng ein ikkje å verta samspelte? Du burde jo og snart innsjå kva me får av AP sin taktikk, mesteparten av tida vertfall, og slik sett ikkje vera so overraska øve ting som ikkje fungerar som dei skal.   

Ein ting skal AP ha, han får verkeleg bekrefta at Taylor er ikkje noko å samla på lenger. Ser han kom inn 1 minutt før me slapp inn 2-1.

PS. Kan ikkje De Jong fungera som "erstattar" for Cabaye? Han trur eg verte ein viktig spelar vertfall. Redd han er skadeplaga (typisk vår flaks, bank i bordet) og difø burde me få inn ein backup til SDJ.
« Siste redigering: 05. Aug. 2014, 22:29 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 05. Aug. 2014, 22:30 »
Veldig rart at Janmat blir byttet ut etter 45 minutter da han absolutt bør spilles inn på laget?

Etter hva jeg har lest var han veldig aktiv og god de første 45, skrek etter å få ballen og prøvde ta ansvar å  starte angrep osv bakfra. Prøvde ved noen anledninger å få Dummet til å legge seg lengre bak i banen, slik at angrepene kunne bygges opp bak fra midten på sidene.

Han viste ved flere anledninger misnøye med ei gang ballen ble "hoofet" opp over forsvarerene og midtbanen.

Er dette en ny spiller Pardew vil komme i strid med? :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 05. Aug. 2014, 22:33 »
Vil vel vera forsiktige med han. Tykkjer ikkje det var litt rart ein gong. Ny kamp til helgi og dei trenar jo ilag kvar dag.

I dag har me visstnok mykje ballinnhav og sjansar likevel tape me. På sundag var det motsatt og me vann fortent.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 05. Aug. 2014, 22:33 »
Hvis vi ikke slår Huddersfield med det laget vi har stilt opp i dag, er det ikke bare Pardew som er patetisk. Og hva er så patetisk? Hvem andre har vi til å spille sentralt som kan dekke opp etter Cabaye? Ingen i mine  øyne. Vi har ingen som er gode nok sentralt pr. dags dato.
Vi skulle hatt inn en type som Grenier.

Dog er det også viktig å huske på at 5 av de 11 vi starter med er helt nye. Det tar tid å koble sammen spill, og spillemønster, og derfor har vi det som kalles pre-season. Men at vi må spille på andre strenger enn vi gjorde med Cabaye, det forstår jeg meget godt.

Grenier hadde passet perfekt inn og er akkurat en slik type vi mangler ja.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 05. Aug. 2014, 22:46 »
Vi er da vant med å ha mye ballinnhav, dog uten å skape noe nyttig ut av det.
Ut fra hva jeg smått har lest var begge to målene våre på grunn av slette forsvarsvarsfeil. Plusset får være at Riviere fortsetter å score, samt at Cabella virker å komme i grooven. Cabella er nok den jeg har klart størst forhåpninger til av nysigneringene våre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #191 på: 05. Aug. 2014, 22:48 »
Spent på Cabella jeg også, men begynner å bygge opp en viss forventning til Manu Rivierere.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #192 på: 05. Aug. 2014, 22:51 »
2-2, fint mål av Cabella :)

https://vine.co/v/M9UFniOQ5n1

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 05. Aug. 2014, 22:56 »
Ja, tror forsvaret har sviktet i alle våre treningskamper til nå. Ting må skje / endres bak der...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #194 på: 05. Aug. 2014, 23:12 »
Har ikke sett alt av treningskamper, referater eller høydepunkter, men er egentlig ikke i tvil om at mitt foretrukne stopperpar nå, vil være MYM og Willy.