20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 14/15  (Lest 139744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #90 på: 24. Aug. 2014, 16:58 »
Trenger ikke gi 100% når man har klippekort ;)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 24. Aug. 2014, 17:17 »
Er ikke alltid innsatsen har vært bra nok heller....
Nei det er sant, men synes innsatsen i de første kampene nå har vert godkjent. Balltempo og bevegelse har ikke vert tilstede over en lengre periode siden før jul sist sesong.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 24. Aug. 2014, 17:31 »
Jeg synes Sunderland ser spennende ut. Synes de kjører på overraskende mye. De vil ha mål.

Manchester United angriper og Sunderland lar to spiller stå igjen høyt oppe på banen. Hvordan er det mulig i 2014? Alle må jo jobbe blodhardt defensivt om man ikke vil bli grusa. ???
« Siste redigering: 24. Aug. 2014, 17:45 av boris. »
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 24. Aug. 2014, 18:00 »
Buckley ser god ut. Ikke redd for å utfordre og slår gode baller inn i boksen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 24. Aug. 2014, 18:36 »
Jeg synes Sunderland ser spennende ut. Synes de kjører på overraskende mye. De vil ha mål.

Manchester United angriper og Sunderland lar to spiller stå igjen høyt oppe på banen. Hvordan er det mulig i 2014? Alle må jo jobbe blodhardt defensivt om man ikke vil bli grusa. ???

Sunderland ser veldig spennende ut, og buckley ser virkelig bra ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 24. Aug. 2014, 21:34 »

Det fordi Gus Poyet kjører en 4-4-2 formasjon, akkurat som jeg også har etterlyst i flere innlegg her. Merk også hvor godt midtbanen og spesielt vingene jobber begge veier.

Synes dette ManU laget ser utrolig svakt ut. Er ikke i nærheten av nivået til ManCity, Chelsea, Arsenal, LFC, osv. Blir en meget spennende sesong på flere måter.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. Aug. 2014, 14:36 »
Se hva en god manager har fått til med en spiller som Lamela. Med Pardew som manager hadde denne spilleren blitt plassert på benken. Det er jeg 100% sikker på.

Tenker bare på hvor gøy det hadde vært å sett spillere som Ben Arfa, Cabella, De Jong, Sissoko og Cisse uten denne dinosauren av en manager vi har.

Jeg er så hjertens enig. Men for å gjøre det litt mer nyansert, så var Lamela imponerende god i det defensive arbeidet/presset, noe som også ble påpekt i TV2 studio. Men hadde vært enormt spennende å sett Ben Arfa under f eks Pochettini!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. Aug. 2014, 17:06 »
Se hva en god manager har fått til med en spiller som Lamela. Med Pardew som manager hadde denne spilleren blitt plassert på benken. Det er jeg 100% sikker på.

Tenker bare på hvor gøy det hadde vært å sett spillere som Ben Arfa, Cabella, De Jong, Sissoko og Cisse uten denne dinosauren av en manager vi har.

Jeg er så hjertens enig. Men for å gjøre det litt mer nyansert, så var Lamela imponerende god i det defensive arbeidet/presset, noe som også ble påpekt i TV2 studio. Men hadde vært enormt spennende å sett Ben Arfa under f eks Pochettini!

Spørs om han hadde fått så mye mer spilletid. Pochettino sine lag er utrolig godt organisert defensivt og er et veldig vanskelig lag å spille mot. Det han gjorde med Southampton forrige sesong var en kjempegod prestasjon, selv om det også var gode spillere der. Men vi får se. 1 uke igjen av overgangsvinduet og det blir spennende å se hvor Ben Arfa havner.

Blir spennende å se hva han kan få til i Tottenham der han har etter min mening bedre spillere og flere alternativer til den taktiske biten.

Blir også spennende å se hva min gamle helt Ronald Koeman kan få til Soton. Jeg lanserte jo han som alternativ til Pardew i andre innlegg her. Koeman er ingen veldig offensiv manager, snarere tvert imot, men jeg tror han kunne sett klubben på en litt annen måte å bygget opp et bedre fundament langt tilbake i årskullene, noe NUFC trenger. Han har også et navn internasjonalt som gjør at han kan lokke til seg gode og talentfulle spillere.
Koeman blir også beskrevet i positive ordelag av Zlatan i sin selvbiografi.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 25. Aug. 2014, 17:08 »

Det fordi Gus Poyet kjører en 4-4-2 formasjon, akkurat som jeg også har etterlyst i flere innlegg her. Merk også hvor godt midtbanen og spesielt vingene jobber begge veier.

Synes dette ManU laget ser utrolig svakt ut. Er ikke i nærheten av nivået til ManCity, Chelsea, Arsenal, LFC, osv. Blir en meget spennende sesong på flere måter.
Poyet kjører stort sett 4-3-3.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 25. Aug. 2014, 19:15 »
http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9440261/transfer-news-mario-balotelli-joins-liverpool-in-16316m-move-from-ac-milan

Potensielt årets signering av Liverpool. Gode muligheter for å floppe også, men Balotelli er i mine øyne en av de mer undervurderte spillerne i Europa, mye grunnet elendig oppførsel og en kaotisk (men underholdende) personlighet. Han leverte greit i Milan med 26 mål på 37 seriekamper, og tar med seg rutine fra øverste nivå til Liverpool for 16 millioner pund. Den sum penger for en potensiell 20 mål + spiller er ikke ille.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 25. Aug. 2014, 20:12 »
Et lite bispørsmål: Er nivået blitt så svakt i Serie A at 26 mål på 37 matcher kun er greit?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #101 på: 25. Aug. 2014, 20:15 »
Er ikke alltid innsatsen har vært bra nok heller....
Nei det er sant, men synes innsatsen i de første kampene nå har vert godkjent. Balltempo og bevegelse har ikke vert tilstede over en lengre periode siden før jul sist sesong.

Balltempo og bevegelse har, med få unntak, manglet i flere år,

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. Aug. 2014, 20:51 »
Et lite bispørsmål: Er nivået blitt så svakt i Serie A at 26 mål på 37 matcher kun er greit?

Hehe, nei i grunn så er det vel mer enn greit  :P  Han var ikke noen enorm suksess i ManCity (selv om han også der putta bra med 20 på 33 kamper i PL) men fikk ikke akkurat mange kamper heller med 33 på drøyt to og en halv sesong.

Jeg tror mange journalister rater PL litt for høyt i forhold til italiensk liga da de stiller spørsmål om han kommer til å klare overgangen til engelsk ligasystem, til tross for tidligere nevnt gode målstats fra perioden i Manchester. Så vel strengt tatt aldri noen tegn på at PL var for tøft sist han var der. Det var vel heller bare en mangel av interresse og lyst, kombinert med en møkka lei Mancini som var skylda i at han dro :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 25. Aug. 2014, 21:05 »
Mario er jo helt 50/50. Kan fort vise seg å være et knallkjøp, men jeg er usikker på om han passer inn i stilen til Liverpool om dagen. Er jo ingen stor lagspiller, og han er jo ikke akkurat spilleren som gir 100% hele tiden.

Men jeg digger Mario og er glad for at han er tilbake i PL, selv om det er kjipt at det er Liverpool.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 25. Aug. 2014, 21:18 »

Viktig poeng der. Lamela jobbet knallhardt defensivt hele kampen. Så lenge HBA ikke jobber godt uten ball, vil det være vanskelig å inkludere ham i Pochettenis system som vektlegger høyt ballpress uten ball.