20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle United søndag 11.05 kl.16:00 (TV2 Premium 2/ Sumo)  (Lest 13403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Dommaren var latterleg og begge dei raude korta bør verte gjort om.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Om ikke dette er grunn til å granske Dowd vet ikke jeg. Dummet med en merkverdig takling, men føler virkelig med ham når en ubesluttsom Dowd til slutt tar opp det røde kortet.

Ameobi har uttalt at han ble utvist fordi uttrykte sin uenighet med Dowd... som om ikke de største stjernene slipper unna med det i hver bidige kamp. Kan sikkert finne en times lang video med hendelser der Suarez gestikulerer og skriker mot dommeren.

Vi har vært særdeles uheldige med dommerne når det kommer til utvisninger denne sesongen. Det røde til Remy var også skandale. Filming, som jeg mener dommerne ikke har vært konsekvente nok på, er en verre forseelse enn at to spillere gnisser med pannen mot hverandre i kampens hete. Dessuten mener jeg det har vært mange tilfeller av tvilsomme utvisninger og omgjøring av røde kort denne sesongen enn tidligere(?) I så fall ikke et kvalitetstegn og et langt sted tilbake..

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass