20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle United søndag 11.05 kl.16:00 (TV2 Premium 2/ Sumo)  (Lest 13400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Klassiker! Bra jobba Shola, håper du får ny kontrakt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Nå setter vi nok rekord på antall mål sluppet inn på en omgang. Satser på at det er nok for at Pardew for sparken

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Alt for å få Pardew ut.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Han forsvinner nok ikke basert på denne kampen uansett hvordan det skulle gå...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva faen ere dummet gjør? skal han kjøtte der, så må'n jo treffe!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dummet får rødt for han er idiotisk og hopper inn med begge beina oppe fra bakken.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det der er da aldri noe i nærheten av rødt... Patetisk dømming som gir vond  følelse i magen

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
hahaha. Dette er latterlig. Gruer meg til å høyre Pardew etter kampen, kommer vel til å lire av seg noko greier om at vi var gode i 1.omgang, at vi var uheldige osv... Faen så eg hater situasjonen vår.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
hahaha. Dette er latterlig. Gruer meg til å høyre Pardew etter kampen, kommer vel til å lire av seg noko greier om at vi var gode i 1.omgang, at vi var uheldige osv... Faen så eg hater situasjonen vår.
Ikke så veldig langt i fra sannheten heller. Om dette nufc laget hadde lært seg dødballer under Pardew så hadde vi ledet fortsatt. En helt grusom dommer på toppen også.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Og Stoke passerte oss på tabellen

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dowd har lenge hatt en slags agenda mot Newcastle og særlig Tiote. Kampen i dag var intet unntak. Jeg vet ikke hvilke stygge ord Dowd måtte høre, men mistenker at han overreagerer veldig. Dummet vil nok få sitt røde strøket.

Ellers en godkjent bortekamp på Anfield.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Jaja fekk ialfall nekta Suarez å gå fordi Shearer på toppscorerlista for ein pl ses.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sinnsykt glad denne sesongen er over. Håper jeg får igjen trua, motet, interessen og følelsen for klubben i løpet av sommeren. Ikke på 20 år har jeg vært så lite interessert som nå etter jul...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sinnsykt glad denne sesongen er over. Håper jeg får igjen trua, motet, interessen og følelsen for klubben i løpet av sommeren. Ikke på 20 år har jeg vært så lite interessert som nå etter jul...

Sama her. Og det er berre å innstilla seg sjølv på at Pardew verte sitjande.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
"You can't make up the way I was sent off. I still don't know why it happened.

"I was given a first yellow card for dissent, but for the second one I'm ready to take the restart when the referee has called me back.

"He told me to stop showing dissent, so I told him that I was allowed to plead my case. I asked him 'are you going to send me off for trying to plead my case for my team?' and he said 'yes'.

"I've asked a question and been sent off that. I'm dumbfounded by it."

-Shola

Ser ingen grunn til at denne mannen skal bruke tiden sin på å lyve om dette. Minner meg veldig om denne saken her:

Nei.