20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00  (Lest 23917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #105 på: 07. April 2014, 19:08 »
Jeg sang nettopp en lang arie om hvorfor man ikke kan sparke managere med fem kamper igjen av sesongen. Men for Alan Pardews del er det like greit. Sesongen er over. Vi får ikke e-cup, vi rykker ikke ned. Spørsmålet er bare om vi blir nummer 9, 10 eller 11. Men det er fullstendig uvesentlig.

Problemet er han som skal ansette ny manager, og hvem vi eventuelt kunne tenkt oss. Okey, Hughton er ledig på markedet nå, men han stilte litt for mange spørsmål til Ashley, sist han var her. Han er dum nok til å stille krav, så han er uaktuell.

Våre krav er sannsynligvis enkle: En manager med offensiv spillestil, som kommuniserer godt med fansen, som ikke lover mer enn han kan holde, som ikke lever i sin egen virkelighet, som ikke dropper klassespillere, bare fordi han ikke liker "store navn". En manager som ikke drømmer seg tilbake til den tiden han var en middels god fotballspiller og spilte på Wembley, og sang "glad all over" på et talkshow på TV.

Ashleys kravliste om mulig enda enklere, men desto mer vanskelig. En yes man. Enkelt og greit. En mann som tar imot det han får servert, og er glad for det. En mann som ikke stiller krav, ikke stiller spørsmål. En god, gammeldags rævsleiker. Det stikk motsatte av hva fansen ønsker seg.

Så kan det egentlig bli bedre, og er vi sikre på at det ikke kan bli verre?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 07. April 2014, 22:11 »
Det er en følelse av likegyldighet jeg sitter igjen med selv. Langt verre enn da vi rykka ned.
Den gang var det jævlig å følge med. Jeg var rett og slett forbanna og deppa. Nå er jeg bare apatisk og på grensen til likegyldig. Lei av Pardews unnskyldninger og pisspreik i media, og lei av eiere som ikke har ambisjoner utover å holde oss i PL og fronte jævla SportsDirect for flest mulig mennesker.

Nå er den perfekte tid for å sparke Pardew. Enten finne ny manager allerede nå eller la Carver eller noe slikt være caretaker ut sesongen og imens ta seg god tid til å finne en spennende mann. Dessverre skjer ikke det under Ashley som har funnet sin perfekte rævslikker i Pardew, men fader så godt det ville vært.

+1

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. April 2014, 22:20 »
Jeg har ikke vært inne her å lest siden kampen av en enkel grunn; jeg ville ikke bli mer deppa. Men nå får det faen meg være nok. Det er rart at når vi er safe, og mest sannsynlig top 10 en sesong, så skal vi være så likegyldig/sur/deppa. Men det sier litt om situasjonen.

Newcastle er en tro og sann tragedie for tiden. Det er en ting når fans blir sure, men det er en helt annen når fans begynner å bli likegyldig. Det er i mine øyne den største krisen. Nå skal jeg absolutt ikke snakke på vegne av geordies som bor i Newcastle og har gått på hver kamp siden de var 5, men den følelsen jeg føler mange fans har nå, er kanskje det værste som kan skje.

Jeg ber till gud om at neste sesong blir så mye... MYE, bedre enn denne, for akkuratt nå er klubben lenger nede enn den har vært på veldig, veldig, veldig mange år.
Toon till I die.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 08. April 2014, 09:17 »
Jeg sa før sesongen til noen kompiser at hvis Newcastle gjør det greit nok tabellmessig og klarer å fucke opp for noen av storlagene skal jeg være fornøyd. Vel, vi har slått Spurs, Chelsea, og manu. Samt uavgjort mot Liverpool. Sånn sett ok, men det er ikke dermed sagt at sesongen skal slutte i januar.

Det er en jævla vits! Og ikke måten å drive en klubb på... Det hersker en likegyldighet tvers gjennom organisasjonen fra øverste hold, via spillere og manager ned til tribunen og tv-skjermen i Norge. Vi er walkover for alle lag med ambisjoner nå...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 08. April 2014, 09:31 »
Jeg tror absolutt Fat Mike har det i seg og finne en enda dårligere manager men det betyr ikke at jeg vil beholde Pardew

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 08. April 2014, 09:33 »
Det er en følelse av likegyldighet jeg sitter igjen med selv. Langt verre enn da vi rykka ned.
Den gang var det jævlig å følge med. Jeg var rett og slett forbanna og deppa. Nå er jeg bare apatisk og på grensen til likegyldig. Lei av Pardews unnskyldninger og pisspreik i media, og lei av eiere som ikke har ambisjoner utover å holde oss i PL og fronte jævla SportsDirect for flest mulig mennesker.

Nå er den perfekte tid for å sparke Pardew. Enten finne ny manager allerede nå eller la Carver eller noe slikt være caretaker ut sesongen og imens ta seg god tid til å finne en spennende mann. Dessverre skjer ikke det under Ashley som har funnet sin perfekte rævslikker i Pardew, men fader så godt det ville vært.

+1

+2

Det er godt å lese at det bare ikke er meg. Tidligere har jeg blitt rasende av sviktende resultat, men nå har jeg bare gitt fullstendig faen. Det er egentlig ikke rart siden vi har vært optimistiske siden Robsons dager, men bare blitt servert den ene sesongen mer ræva enn den andre. Så kjøper en riking klubben og ansetter King Kenny, vi er atter i skyene. Så kommer Dennis Wise og såpeoperaen er atter en gang i full sving. Og siden Ashley kom til klubben har vi hatt en skikkelig bonanza av en sesong, men helt uten handlekraft til å holde momentum oppe.

Det er heller ikke så lett å være entusiastisk over laget, når elleve spillere trør rundt uten mål og mening og gir flatt faen. Hva skjedde med glødende signeringer som Cisse, Ben Arfa, Sissoko, Debouchy, Mbiva blant annet som nå bare er en skygge av talentet sitt, hva er det med denne klubben?? Det er ingen vits å signere en kjeft så lenge Pardew & co bryter de ned til søppel.

Trist å måtte innrømme dette, men fotball gir meg ingenting lenger... Verken sorger eller gleder.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 08. April 2014, 10:55 »
+3
Tidligere interesserte jeg meg for taktikk og disposisjoner. Jeg brydde meg om spillestil osv. Nå følger eg med av ren rutine og fordi jeg har betalt...

Litt feil for en supporter som har engasjert seg siden barndommen og drømt om st.james park i årevis...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 08. April 2014, 15:48 »
Jeg er faktisk så langt vekke nå at jeg tenker at et nedrykk denne gang hadde vært fordelsmessig for å få vekk verkebyllene Pardew og Ashley i en smekk, jeg. Helt latterlig tanke - men ser liksom ikke hvordan Ashley skal selge oss uten noe slikt skal inntreffe. Klubben går i profitt og brukes som et promoteringsverktøy for SD - uten at Ashley trenger investere store pengene i det. Problemet da er selvfølgelig det enorme inntektstapet, samt at Ashley må stille en langt mer realistisk pris enn sist vi rykka ned - og vi da trenger eiere som er villige til å virkelig satse på oss. Med andre ord en et surrealistisk "drømmescenario".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida