20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton - Newcastle 29.03.14 - 16.00  (Lest 16229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 29.03.14 - 16.00
« Svar #75 på: 29. Mars 2014, 18:52 »
Kan ikke huske tidligere at jeg har satt lyden helt ned og valgt å heller følge med på FKH-LSK (!!!) og gløtte ned på  PC-skjermen og oss. Det var så forbanna tragisk alt i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Mars 2014, 20:18 »
Hadde vært perfekt med en ny manager nå som kan renske opp i sommer. Ikke lett å tyne noen pund ut av eieren til noe nytt, men..

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Mars 2014, 22:01 »
På en skala fra 1-12, hvor dårlig er Mbiwa?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Mars 2014, 22:11 »
I dag sugde vel alle maks?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Mars 2014, 22:20 »
Alle sugde - men Mbiwa sin opptreden gav meg minner tilbake til Cacapa vs Pompey. Det var virkelig helt grusomt, alt han foretok seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Mars 2014, 23:24 »
Det jeg er pisse lei av er både fans, og utenforstående "eksperter", som forsvarer Pardew utfra tabellposisjon. Har i alle år blitt irritert over folk som sier "fotball er et enkelt spill. det handler om å score mål og komme høyest på tabellen". Ja, i en jævla neandertalerverden ja! Men moderne fotball er så uendelig mye mer og er det en klubb hvor man må se BAK resultatene så er det Newcastle i år. Men mange skal nok få seg et sjokk når korthuset raser sammen, hvis det sittende regimet fortsatt er her neste sesong.....
Dette er skrevet i affekt, men Pardew har fy fakan meg sluppet så billig unna i mange år. Men nå er dog heller ikke fotballeksperter de glupeste folka i samfunnet. Kanskje man ikke skal forevnte stort mer. Skulle riktignok gjerne likt å høre hva Neville hadde å si om ståa.
« Siste redigering: 29. Mars 2014, 23:28 av lefsen »

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Mars 2014, 21:19 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/pardew-set-ben-arfa-fail-st-marys/?

Jeg satt faktisk og tenkte akkurat det samme, men tenkte de fleste kom til å synes det var å dra det for langt, men så kom det en artikkel om det.
På meg virker det som om det er tungt for Pardew at svært mange tar Ben Arfa sin side i denne Pardew vs Ben Arfa leken som har foregått siste året. Jeg ser ingen verdens grunn hvorfor Ben Arfa ikke skal få prøve seg i rollen Moussa hadde i går. For meg såg det ut som om Ben Arfa var på vår egen bane halvdel ca 80% av kampen, og han prøvde seg vel på ett? raid gjennom hele omgangen?
Han var som hele laget ræva, men ikke noe mer ræva enn mange andre. Og han er ikke en spiller som skal ha en defansiv rolle på høgre midt.
Pardew virker som en liten psykopat, skulle ikke forundre meg om han gjorde dette bare for å prøve å dra Ben Arfa ned i dritten.

Vi har kanskje ikke noe fantastisk lag etter Cabaye drog, men så dårlige spillere som det vi har vist etter Cabaye drog, det har vi ikke. Bakover på banen, har vi ett bra lag. Fremover på banen, skal det gå an å lage mange mål med spillere som Cisse, De Jong, Marveaux, Anita, Sissoko, Gouffran og Ben Arfa. Greit, jeg forventer ikke at en manager skal få alle disse til å fungere optimalt, men den listen der har nok kvalitet til at det skal gå an å score mål og spille til tider underholdende fotball. Pardew har rett å slett ikke ett fnugg av peiling på hvordan han skal få laget til å skape noe fremover på banen etter Cabaye drog. Han vet ikke hvordan tekniske, uforutsigbare spillere skal brukes.

Jeg forventer ikke at vi skal kjempe om topp 4-6. Men å bli rævkjørt av de dårligere lagene i ligaen hver runde, må det gå an å forvente at vi skal slippe.
« Siste redigering: 30. Mars 2014, 21:22 av PeterH »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Mars 2014, 21:31 »
Sa det etter 15-20 minutter i går at Ben Arfa burde bytte rolle med Sissoko så han slipper mye av det defensive arbeidet. Å se Ben Arfa motta ballen på Newcastles banehalvdel igjen, igjen og igjen er bare trist. Det som er enda kjipere er det faktum at han mest sannsynelig er å finne på benken igjen i neste kamp. Haidara au.

Men jeg tror rett og slett bare at Pardew er for feig og dum, jeg. Det tror jeg er problemet.
« Siste redigering: 30. Mars 2014, 21:32 av boris. »
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Mars 2014, 21:37 »
Om han virkelig vil vinne fotballkampen, gir det ingen verdens mening å putte Ben Arfa i en så defensiv rolle. Ben Arfa skal ikke ligge rett utenfor vår egen 16 meter 80% av kampen. Dette er faktisk enda mye dummere enn alle de gangene Pardew skal bytte inn Ameobi fordi motstanderen bytter Peter Crouch eller en anne høg spiss inn.

Men for all del, feig og dum er det liten tvil om at han er. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Mars 2014, 22:04 »
Syns bare det var helt håpløst. Basert på både gårdagen og de foregående matchene burde Gouffran vært tatt av før Ben Arfa. Ble bare oppgitt og forbanna over et ekstremt forutsigbart trekk fra Pardew som om mulig gjorde ting enda verre.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 31. Mars 2014, 11:02 »
Blir bare flauere og flauere dette her.

Kampen var pinlig å se på rett og slett!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Siste redigering: 31. Mars 2014, 13:26 av lefsen »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #87 på: 31. Mars 2014, 13:48 »
Det var bare trist å se kampen på lørdag. Ble bare argere og argere utover kampen.

Eneste lyspunktet var Elliot som sørget for at det holdt seg på 1-sifrede tall...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 31. Mars 2014, 14:29 »
Var på hyttetur uten dekning, og ser og leser at det var heilt greitt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 31. Mars 2014, 14:37 »
Var på blåtur selv, og hadde rent glemt ut at det var fotballkamp. Deilig å være så utmatta at jeg ikke orker å bli skuffa en gang.