20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 12.02.14, 20:45 TV2 Sport Premium 2  (Lest 34948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.14, 20:45 TV2 Sport Premium 2
« Svar #150 på: 13. Feb. 2014, 06:36 »
Laget i dag er på papiret langt fra det verste jeg har sett som Newcastle-spiller. Men om det er at spillerne har blitt "Pardew'd" (har folk sett meme'et?), eller at hele klubben er i fritt fall etter salget av Cabaye vites ikke. Men jeg klarer faktisk ikke bli sint på enkeltspillere her i dag. Alt føles håpløst ut - vår egentlige beste spiller der utpå i dag spiller sesongverste kamp i dag, og gutsen er fraværende. Dette minner meg ekstremt mye om måten vi fremsto på da vi rykka ned. Gjennomgående svake prestasjoner over hele linja.

Jeg kjenner egentlig jeg er drita lei det meste nå. Pardew, Ashley, et lag uten vilje og guts, you name it. Vi starter matchen greit nok - men straks dritten treffer vifta bukker vi under. Null fight.

Ting snur voldsomt fort - og vendepunktet vårt kom da Cabaye ble solgt. Ashleys manglende vilje til å reinvestere i laget blir derfor det jeg velger å henge størsteparten av min frustrasjon på. Vær så snill å selg klubben før sommeren, slemme møkkamann.

Det er mye vi ikke vet om deg Kristoffer..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 13. Feb. 2014, 08:10 »
Fortsetter Pardew så "slutter" jeg.

Eg trur me kan tapa alle heimekampane våre øve ein heil sesong 0-10, utan at han står i fare for å få sparken.

Noen som kan huske sist vi hadde en så tafatt og elendig kaptein som i dag? Mener å huske at Geremi hadde kapteinsbåndet i en periode under Big Sam, så der svarte jeg vel på mitt eget spørsmål.

Var vel same mannen som smilte/smålo og koseprata med Capoue og Loris etter kampen. Såg ikkje ut som om han tok det so tungt...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 13. Feb. 2014, 08:14 »
Herregud, Ingride. Er du seriøs nå, eller spiller du bare? Fotball er ikke verdens ende. Det må være lov å prate med gode venner og smile litt, selv etter tap. Ikke alle kan være som Colo og legge seg i fosterstilling i dusjen med et barberblad etter hvert tap.

Har forresten lyst til å se dette laget i neste kamp:

Krul
Debuchy - Williamson - Mbiwa - Haidara/Dummett
Tiote/Sissoko - Anita
Sissoko/Gouffran - Marveaux - Remy
De Jong

Få inn litt kreativitet i form av Marveaux. Selv om ting ikke funka veldig bra i går, synes jeg Newcastle så langt bedre ut etter Ben Arfa og spesielt Marveaux kom inn i går. Ting gikk kjappere, det gikk etter bakken, det gikk ofte på et touch og Newcastle var i stand til å holde på ballen og til tider spille ut Tottenham. Fortsett med det så kan det hende Newcastle tar minst et poeng før sesongen er over.
« Siste redigering: 13. Feb. 2014, 08:27 av boris. »
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 13. Feb. 2014, 08:36 »
Støtter laget ditt boris. Er så lei av å se Santon. Herre, i går var han dårlig. Jeg er ikke for å vrake Gouffran, da han og Remy er de eneste man tror kan score når de får ballen inne i motstanders 16-meter.

Forøvrig deilig med en og en halv ukes pause fra dette her nå, så man kan fokusere 100% på OL. Forhåpentligvis er det et annet lag som kommer på banen mot Villa.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 13. Feb. 2014, 09:54 »
Herregud, Ingride. Er du seriøs nå, eller spiller du bare?

Eg er dønn seriøs eg, men eg legg ikkje so veldig mykje i det. Likevel legg eg merke til det. Og det er eg ikkje åleina om. Nok om akkurat den situasjonen.
Både kampen i går og kampen mot Mackems vitnar jo om noko som er alvorleg feil i klubben. Det ser jo ut som spelarane har teke sommarferie.
« Siste redigering: 13. Feb. 2014, 10:02 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #155 på: 13. Feb. 2014, 10:04 »
Støtter laget ditt boris. Er så lei av å se Santon. Herre, i går var han dårlig. Jeg er ikke for å vrake Gouffran, da han og Remy er de eneste man tror kan score når de får ballen inne i motstanders 16-meter.

Forøvrig deilig med en og en halv ukes pause fra dette her nå, så man kan fokusere 100% på OL. Forhåpentligvis er det et annet lag som kommer på banen mot Villa.

Tror tom AP så at Santon søg i går. Var godt å se han bli byttet ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 13. Feb. 2014, 10:10 »
Veldig lei Santon selv ja. Ikke bare at han er vår største akilleshæl bakover - men han bremser så mange innlegg der en naturlig venstreback på overlapp vil dra seg nedover mot linja og slå inn.
Med Dummett/Haidara vil vi få flere baller inn i boksen - og jeg ser faktisk muligheten for at vi kan bli farlige i boksen med De Jong. Syns han var positiv i førsteomgang i går.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 13. Feb. 2014, 10:18 »
De Jong burde hatt ein assist i går. Var det ikkje han som heada ned til Cisse?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 13. Feb. 2014, 10:23 »
Fin oppsummering av NUFC.com

"At any other club, the position of the manager would be called into question, but here that won't happen - partly for those well-documented contractual reasons and also because Pardew continues to do his master's bidding and now very publicly toe the party line in the process.

So, another night when you find yourself wondering why you should give a toss - when those with the ability to make a difference on and off the field clearly don't.

We don't appear to be in danger this time round, although where our next point and goal will come from is unclear - even with the return of Loic Remy from suspension.

At this rate though, we deserve to be rated among the favourites for relegation. Is Pardew's silverware plan actually to challenge for the Championship? "

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 13. Feb. 2014, 10:57 »
Det som er aller mest trist er at klubben vår fremstår på en så jævlig måte (fra styre til spillere) at fansen (meg inkludert) mister lysten til å støtte opp om laget. Har fulgt Newcastle i 20år, og selv det året laget rykket ned brydde jeg meg mer.

Når spillerne gir faen, og når lagledelsen gir så faen at de ikke erstatter vår viktigste enkeltspiller gang på gang... Er helt målløs.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 13. Feb. 2014, 11:34 »
Når Ben Arfa må "hvile" etter noen dårlige kamper, så er det virkelig på tide at Anita får seg en 10-12 kampers pause.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 13. Feb. 2014, 11:41 »
Nei. Behold Anita og få inn Marveaux i rolla som Cabaye hadde.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 13. Feb. 2014, 11:44 »
Anita var vår svakeste mot S'land og slapp unna den tittelen i går bare pga Santon leverte tidenes dårligste kamp av en fotballspiller. Benken neste!
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 13. Feb. 2014, 11:46 »
 :ler:
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 13. Feb. 2014, 16:03 »
Anita har vært forferdelig etter Cabaye dro ja.