20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1290 på: 01. Sep. 2014, 22:27 »
Hvis det bare er snakk om 6 måneder kan han hvertfall få vist frem sitt virkelige nivå i Premier League, og Pardew vil føle seg mer presset til å inkludere han. :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 01. Sep. 2014, 22:29 »
Utrolig hvordan denne klubben klarer å ødelegge humøret gang på gang.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 01. Sep. 2014, 22:30 »
Prøve å se litt positivt nå........

Hører rykter om at Ben Arfa's lån er på 6mnd. Et bittelite lysglimt i tragedien. Innen den tid håper jeg Pardew har fått sparken, og at vi henter en fotballmanager innen låneperioden er over. Det håper jeg kan løse denne tragedien som dette har blitt....

Amen!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 01. Sep. 2014, 22:31 »
Gir opp denne klubben og pardew og Mike....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 01. Sep. 2014, 22:32 »
6mnd lån på Ben Arfa? Whats the point??

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 01. Sep. 2014, 22:32 »

Heller det enn reservelaget i 6 måneder.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 01. Sep. 2014, 22:34 »
Slik som situasjonen er nå, KUNNE det vært greit å bli kvitt Ben Arfa. Ikke får han spille, og tar lønn.

MEN, ikke henter vi en erstatter, ikke gir det rom for talenter da han ikke er med i troppene engang, og ikke har vi spillere som kan utrette det samme som han i klubben. Aarons er spennende, og god, men han er ingen Ben Arfa!
Det er bare synd, tragisk og vondt at vi nå kvitter oss med Ben Arfa. I verste fall får reservene en fantastisk spiller på laget, i beste fall har vi en fantastisk spiller som kan vinne oss kamper på Etihad, Old Trafford, Turf Moor eller Loftus Road!

Nå er hele sommerens gode arbeid ødelagt, og det er KUN Pardews feil. Kan med veldig godvilje kanskje forstå at Ashley selger en spiller som ikke får trene med a-laget av manageren. Han tenker penger, og ingen tjener på at Ben Arfa ikke spiller og trener med a-laget. Totalt feil av Ashley, men slik som ståa er nå, hadde jeg ikke forventet annet.
#PardewOut
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 01. Sep. 2014, 22:35 »

ja men slike lån er vel vanlig for en hel sesong. Er vel kun disse Campbell, Dummett lånene som ikke varer så veldig lenge. Hvor kommer de 6 mnd ryktene fra forresten?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 01. Sep. 2014, 22:37 »
Ben Arfa vil vel garantert venta ut kontrakten sin. Då er vel eit lån sannsynleg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 01. Sep. 2014, 22:38 »

Absolutt. Poenget er vanskelig å se, men jeg drømmer om at det er for å finne match-fitness! :lol:

Ryktet florerer på twitter, finner ikke igjen de nå. Var en stund siden. Skal poste hvis det dukker opp, men jeg bare poster det jeg ser.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 01. Sep. 2014, 22:46 »
Jeg har fortsatt vann i munnviken av Cabella og HBA på hver sin kant! Skjønner ikke at det ikke er større protester blant geordiefansen
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Torry

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 01. Sep. 2014, 22:49 »
Håper det var ironi, Torry. .

Om Newcastle låner en spiller med opsjon og denne spilleren spiller bra, så betyr det bare en ting: Han går til en større klubb.

Om Newcastle låner en spiller med opsjon og denne spilleren mislykkes helt, vil han bare returnere til klubben sin og råtne.
Var i utgangspunktet ikke det.

Flopper han så flopper han. Bedre at han drar tilbake til klubben vi evt låner fra enn at vi bruker millioner og er stuck med spilleren ut kontrakten.
Lykkes man med en låne spiller så vil eg jo tro at man forhandler fram en form for første rett på å kjøpe han.
Var vel på denne måten vi fikk inn HBA til Newcastle

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 01. Sep. 2014, 22:51 »
Jeg har fortsatt vann i munnviken av Cabella og HBA på hver sin kant! Skjønner ikke at det ikke er større protester blant geordiefansen

Lurer på hva som egentlig har hendt mellom Pardew og Arfa.....alle skjønner jo at Arfa og Cabella sammen hadde satt "fyr" på de fleste kamper. Dessuten var han jo god for reservelaget, og med andre ord på vei tilbake...må ha skjedd ett eller annet vi ikke vet noe om.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 01. Sep. 2014, 22:55 »
Helt ærlig? Jeg tror Pardew ikke vil tape ansikt. Det vil være et enormt "tap" for han å ta tilbake Ben Arfa på a-laget. Tror jeg.

Samtidig kan dette forsøket på å sette foten ned, og vise at han er sjefen, være noe av hva som koster han jobben! Håper  jeg.......

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 01. Sep. 2014, 23:04 »
Ser ut som Ben Arfa lånet er ut sesongen. Noe som betyr at han ikke spiller mot oss når vi har hjemmekamp mot Hull om noen uker.