20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pane

• Gjest
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1245 på: 01. Sep. 2014, 17:46 »
Skal feire som om det var 1999 den dagen Pardew dauer.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 01. Sep. 2014, 18:01 »
Douglas: Hearing #nufc unlikely to sign a MYM replacement. Thinking is he wouldn't have played. With HBA news, it could be a frustrating night...

Skulle hørt på deg Igrinde. Lærer aldri. Fluffy logger av. Takk for transfertråden for i år.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 01. Sep. 2014, 18:13 »
Hahah fy faen. Dette er i tillegg kanskje den potensielt beste stopperen vi har også. Det er liksom ikke Ryan Taylor/Shola vi kvitter oss med. Forbanna drittklubb.

Gleder meg til å så gørrkjedelige Williamson, Dummett, Gouffran resten av sesongen, sannsynligvis sammen med en skuffende de Jong og en Cabella uten offensiv frihet what so ever. Nok en drittsesong.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 01. Sep. 2014, 18:26 »
Gouffran, Dummet, Williamson og flere med er på ingen måte gode nok for noe topp 10 plassering i PL. Det er bare å glemme det, vi havner nok på en 15/16 plass.

Hva om Colo får en skade som i fjor, skal vi da liksom stille lag med Taylor og Williamson som stopperpar. Da kan vi jo like gjerne trekke laget og la motstanderne ta seg en joggeøkt i stedet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 01. Sep. 2014, 18:28 »
Vi har jo Curtis Good...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 01. Sep. 2014, 18:41 »
Jaja. Positiviteten tidligere i sommeren er forvandlet til nok en skuffende avslutning på vinduet. På grunn av vår forbanna gniene eier får vi ingen proven goalscorer, og atpåtil kvitter vi oss med klubbens mest spennende stopper fordi vi har en kalkun av en manager. Faen - den beste handelen vi kunne gjort i sommer var å kvitta oss med Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 01. Sep. 2014, 18:57 »

Sitat
"Thinking is he wouldn't have played."

hahaha, dette må være en spøk? Pardew har  vel tidligere sagt at stallen er full, og vi derfor ikke kan kjøpe noen midtstopper før vi kvitter oss med noen. OK. da kommer spørsmålet mitt: var Mbiwa medregnet i stallen da? Eller må vi selge en spiller til for å få en for lite i stallen, og dermed ha plass til en ny?

Hvorfor overrasker denne klubben meg hver gang dette skjer? Jeg må jo være en komplett idiot som aldri lærer.  8)

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 01. Sep. 2014, 19:11 »
Pardew henta tevez og mascherano til west ham på dld. Har trua ass... eller?😯

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 01. Sep. 2014, 19:11 »
Skal feire som om det var 1999 den dagen Pardew dauer.

Haha denne fekk meg til å le godt og spytta plommesteinen i ipad'n.  :spytt:

No må me læra! Intet nytt på Newcastle-fronten. Som vanleg. Me rykke nok ikkje ned, men da verte garantert ingen sesong å jubla av eller å hoppa i taket av. Heilt tydeleg at me manglar ein midtstoppar og ein spiss.
Håpar det går sopass dårleg at Pardew verte sparka denne sesongen.
« Siste redigering: 01. Sep. 2014, 19:14 av lgrinde »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 01. Sep. 2014, 19:17 »
Sitat
"Thinking is he wouldn't have played."

hahaha, dette må være en spøk? Pardew har  vel tidligere sagt at stallen er full, og vi derfor ikke kan kjøpe noen midtstopper før vi kvitter oss med noen. OK. da kommer spørsmålet mitt: var Mbiwa medregnet i stallen da? Eller må vi selge en spiller til for å få en for lite i stallen, og dermed ha plass til en ny?

Hvorfor overrasker denne klubben meg hver gang dette skjer? Jeg må jo være en komplett idiot som aldri lærer.  8)

Syns det er litt sånn småkynisk og iskalft kalkulert av den godeste (C)Ashley jeg. Han pleier ofte å vente til han begynner å bli litt populær igjen, før han rått og brutalt river ned igjen den lille populariteten han noen ganger har klart å bygge seg opp med en hårreisende avgjørelse.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 01. Sep. 2014, 20:04 »
Nokon som ser på Deadline Day på TV2. Har dei snakka om oss? Er vel ikkje so mykje å sei om oss men...
« Siste redigering: 01. Sep. 2014, 20:08 av lgrinde »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 01. Sep. 2014, 20:08 »
Nesten kun fokus på United. Tror ikke de har nevnt oss engang.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 01. Sep. 2014, 20:13 »
Nokon som ser på Deadline Day på TV2. Har dei snakka om oss? Er vel ikkje so mykje å sei om oss men...

"Debuchy som kom fra Newcastle"

Eneste jeg har hørt der vårt navn har blitt nevnt.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 01. Sep. 2014, 20:30 »
D.Craig på Sky sports fra SJP nå, hintet litt til at ting fortsatt kunne skje ila kvelden, dog ikke noe konkret å komme med.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 01. Sep. 2014, 20:40 »
Forsvaret har ikke vært godt, men husk at alle gode midtstoppere har en godt defensiv midtbane foran seg. NUFC med og uten Tiote er to forskjellige lag defensivt. Det vi trenger først og fremst er en spiller a la Ba på topp. En som er god i boks, som Cisse, men som faktisk kan bidra utenfor boksen også.