20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1230 på: 01. Sep. 2014, 16:16 »
Faaaaaaaaaaaen, noe så jævla håpløst.
Nei.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 01. Sep. 2014, 16:20 »
Sky Sports mener å vite at det er oss og Arsenal som er interessert i Nastasic av lag i PL

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 01. Sep. 2014, 16:24 »
Ser at Ryder skriver at vi har fått muligheten til å signere Nastasic.

Jeg hadde blitt strålende fornøyd om Nastastic blir hentet. En duellsterk midtstopper som også kan behandle ballen. Er vel ikke så gammel heller.
Når vi først ser mot ManShit kan vi vel likesågodt hente Sinclair også. Brukbar ving. Godt tempo.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 01. Sep. 2014, 16:30 »
Kan jo bare hente tilbake Perch.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 01. Sep. 2014, 16:47 »
Beklager om det er bare meg som er blind, eller ikke vet hvor jeg skal lete, men har noen en god SkySports stream som funker? :phui:

Nevermind, fant en selv
« Siste redigering: 01. Sep. 2014, 16:53 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 01. Sep. 2014, 16:50 »

Jeg hadde blitt strålende fornøyd om Nastastic blir hentet. En duellsterk midtstopper som også kan behandle ballen. Er vel ikke så gammel heller.
Når vi først ser mot ManShit kan vi vel likesågodt hente Sinclair også. Brukbar ving. Godt tempo.
Nastasic hadde vert knall. Ville vert den beste midtstopperen hos oss og en oppgradering fra Mbiwa. Har erfaring fra pl noe som kommer veldig godt med. Men med nufc..når noe er for godt til å være sant så ender det som regel med det. Nastasic har vert linket til Juventus blant annet, og jeg kan egentlig ikke se han komme hit.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 01. Sep. 2014, 16:56 »
Eg trur ikkje han vil til oss. So enkelt kan det vera. Må jo vera ekstremt store forskjellar i løna han har og den me kan tilby. Og so er det eit par andre ting, blandt anna at me er eit middels PL lag utan nokon ambisjonar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 01. Sep. 2014, 16:59 »

Nastasic hadde vert knall. Ville vert den beste midtstopperen hos oss og en oppgradering fra Mbiwa. Har erfaring fra pl noe som kommer veldig godt med. Men med nufc..når noe er for godt til å være sant så ender det som regel med det. Nastasic har vert linket til Juventus blant annet, og jeg kan egentlig ikke se han komme hit.

Spot on!

Skal vi se... Arsenal.... Nei! Juventus.... Nei! Newcastle United... Ja!
Yeah, right....  :nikke:

Om City nå skal ha noe igjen for Nastasic så kan jeg aldri tenke meg at Newcastle er villige til å matche Juventus eller Arsenals tilbud uansett.

Mbiwa var den ene av forsvarerne i troppen som "kunne blitt som en ny signering", men slik gikk det altså IKKE!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 01. Sep. 2014, 17:19 »
Mbiwa utlånt, Ben Arfa utfryst. Jævla Pardew provoserer meg kjenner jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 01. Sep. 2014, 17:21 »

Meg og. For å provosera deg endå meir: Me kan vera i same situasjon/elendigheit om 5-6 år. Plutseleg er det gått 10 år. Me har vore blandt topp 10 tre gonger på dei siste ti sesongane ;) Og ikkje vunna noko som helst. Ser ikkje noko ende på detta eg...
« Siste redigering: 01. Sep. 2014, 17:26 av lgrinde »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 01. Sep. 2014, 17:29 »

Meg og. For å provosera deg endå meir: Me kan vera i same situasjon/elendigheit om 5-6 år. Plutseleg er det gått 10 år. Me har vore blandt topp 10 tre gonger på dei siste ti sesongane ;) Og ikkje vunna noko som helst. Ser ikkje noko ende på detta eg...
Vi skulle valgt Liverpool eller Manu som klubb.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 01. Sep. 2014, 17:37 »
N-O Braindead Twitter posten: Robin Knoche Wolfsburg, 190 høy midtstopper. Er jo dødt rundt nufc så jeg poster litt skit for å få litt action på DD  :frenetisk:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 01. Sep. 2014, 17:38 »

Ja, hadde faren studert i Liverpool eller Manchester so hadde eg nok ikkje heia på Newcastle ;)

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 01. Sep. 2014, 17:43 »

Fysj

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 01. Sep. 2014, 17:45 »
Fysj ja. Her kommer mer oppmuntrende meldinger.

Lee Ryder:nufc are spending the last few hours of the window trying to sell Hatem Ben Arfa.

Har de sett på midtstopper situasjonen!!?

Blir deprimert av hele klubben.