20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #960 på: 15. Aug. 2014, 10:12 »
I kommentarane under artikkelen skriv nokre at det er falske rykter...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #961 på: 15. Aug. 2014, 10:14 »
Er det fleire kilder som melder dette om kjøp av Richards, eller er det bare New U blog som melder dette?
Står ingenting om dette på andre nyhetsfora som Sky,Sportsvibe  :-\
Noen som kunne starta Newcastle-Man C under kamper i forumet? Lurer på kven som er aktuell for kampen skader etc !

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 15. Aug. 2014, 10:37 »
Trur det er kunn nufcblog som har funne nokre falske Twitter rykter.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #963 på: 15. Aug. 2014, 11:00 »
1/2 på skybet for Micah til Newcastle..
sunt pueri pueri puerilia tractant

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #964 på: 15. Aug. 2014, 13:03 »
Slike odds har som regel lite å si. Pardew har jo konstant hatt lave odds for sparken etter supersesongen, og har sittet like trygt hver gang.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #965 på: 15. Aug. 2014, 14:16 »
Slike odds har vel rom regel ganske mye å si...? Pardew har vel ikke akkurat sittet trygt, det blir drøyt å melde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #966 på: 15. Aug. 2014, 19:49 »
Sagt usaklig trygt sammenlignet med hva han ville gjort i andre PL-klubber da.

SkySports melder at vi kan få se et "familiar face" igjen. Gammel spiller på vei tilbake?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 15. Aug. 2014, 20:15 »
SkySports melder at vi kan få se et "familiar face" igjen. Gammel spiller på vei tilbake?
På Skysport transfercentre var det bilde av Remy sammen med teksten og et kort radioklipp av Pardew. Kommer nok til å være rykter rundt Remy til vinduet stenger. Med en spiller av Remy sin kvalitet så ville vinduet virkelig vert bra.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #968 på: 15. Aug. 2014, 20:44 »
Kinnear?!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #969 på: 15. Aug. 2014, 20:49 »
Leste et sted (ryktebørsen på TV2?) at Remy hadde sagt til QPR at han ville være der i år. Dog håper jeg virkelig vi henter han!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #970 på: 15. Aug. 2014, 21:47 »
Leste et sted (ryktebørsen på TV2?) at Remy hadde sagt til QPR at han ville være der i år. Dog håper jeg virkelig vi henter han!
Var Redknapp som sa dette til media, men han kunne ikke garantere at han ble værende i qpr.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 15. Aug. 2014, 22:24 »
Liker ikke fyren, men takker ja sporenstreks. Da har vi den klassespissen vi veit leverer. Per nå er vi voldsomt avhengig av at Riviere tar nivået med en gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #972 på: 15. Aug. 2014, 23:23 »
Trur nok Remy kan ombestemma seg kjapt! Ventar på betre klubbar, med CL kanskje, og viss ingen kjem på bana so kan det henda han kjem oppatte til oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #973 på: 16. Aug. 2014, 13:06 »
Liker ikke fyren, men takker ja sporenstreks. Da har vi den klassespissen vi veit leverer. Per nå er vi voldsomt avhengig av at Riviere tar nivået med en gang.

Ja han er god, men han er ikke den typen spiller vi behøver tror jeg. For meg virker Remy som en spiller ala Bellamy. En som er best når han får opererer litt ute til siden og dermed får skjære inn og avslutte. Jeg opplever at vi har større behov for en spiss som Ba. Ba kunne spille på kant, men ikke minst var han dyktig  det oppbyggende spille samtidig som han hadde gode bevegelser inne i boksen. Jeg vet ikke om Remy er like god i det oppbyggende spillet som det Ba er.

Får vi en spiss om kan holde på ballen, vil vingene og kantene komme etter. Dermed får vi flere innlegg og vips vil Cisse score mål igjen tror jeg.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #974 på: 16. Aug. 2014, 15:49 »
Når jeg ser Gomis mot Man Utd, tenker jeg at han skulle vi gjerne hatt. Hva var det som stoppet det egentlig? Lønna?