20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #945 på: 12. Aug. 2014, 19:28 »
Hvem hadde passet som Tiote erstatter?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 12. Aug. 2014, 19:43 »
Gonalons  :drool:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 13. Aug. 2014, 09:37 »
Vet ikke jeg. De har vel bortimot ti spillere som kan bekle den sentrale midtbanen, og selv om det alltid er "nice to have" en ekstra, så spørs det om det er noe de prioriterer i særlig grad med sin spillestil.

Arteta, Flamini, Rosicky, Ox, Wilshere, Ramsey, Diaby, Özil og Cazorla kriger om 3 plasser sentralt i midtbanen, og selv om flere av dem KAN spille på kant også, er det slik at alle er best sentralt i banen. Diaby, Wilshere, Flamini og Arteta må kunne anses for å være relativt deffensive i sin spillestil. Sliter bare med å se at det er HER Arsenal skal bruke penger. Skoen presser vel fortsatt noe mer på spissplass med et alternativ til Giroud? Hadde liksom vært litt mer skremt om det var en annen klubb som vifta med sjekkheftet.

Arsenal har jo vært linket til Sami Kedhira lenge, om han skulle glippe er vel kanskje Tiote nummer 2 på listen.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #948 på: 13. Aug. 2014, 11:04 »
Vil tippe Tiote er 3. valget. Arsenal har vært strekt linka med Sami Khedira og William Carvalho tidligere i sommer.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 13. Aug. 2014, 15:20 »
Ser ikke for meg at vi selger Tiote, men dersom det hadde skjedd kunne jeg tenkt meg Morgan Sanson. Har bare sett en skrytevideo, men han virker jo helt forbanna rå. Eventuelt kunne man sikkert fått Dembele/Capoue billig av spurs eller Diame fra hammers (om han fortsatt har klausul på 3.5m).

I mine øyne er han ikke Tiote den vanskeligste spilleren å erstatte og det kunne vært greit med en midtbanespiller som er litt bedre offensiv. Trenger ikke to ryddegutter når vi spiller med to defensive vinger.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 13. Aug. 2014, 16:07 »
Capoue er klasse. Tott skal trimme laget litt etter ryktene, og ville vert perfekt for Tiote. Om vi selger Tiote og tott er villig til å selge må vi kaste oss over han. Har nå litt sansen for Leroy Fer også selv om han ikke er et direkte anker. Ankerrollen er vel litt på vei ut også. Viktigere med boks til boks spillere.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #951 på: 13. Aug. 2014, 23:28 »
http://www.nufcblog.com/2014/08/13/magpies-in-for-striker-who-dreams-of-newcastle-united/

Linkes til Abel Hernandez fra Palermo. Spilte i Serie B i fjor, og har ikke verdens beste scoringsrate. Han var vel hetere før, men har ikke full oversikt over spilleren.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #952 på: 14. Aug. 2014, 08:35 »
http://www.nufcblog.com/2014/08/13/magpies-in-for-striker-who-dreams-of-newcastle-united/

Linkes til Abel Hernandez fra Palermo. Spilte i Serie B i fjor, og har ikke verdens beste scoringsrate. Han var vel hetere før, men har ikke full oversikt over spilleren.

Husker han fra tiden han spilte med Cavani og Miccoli paa topp..
Har en bra hurtighet og hodesterk. Tror han kan vaere et bra alternativ for bakrom spiss.
Litt usikker paa hvordan han gjort det i det siste (sett bortifra stats), men mener han er en spiller som har godt av aa ha gode spillere rundt seg. Kan vaere derfor han har bedre stats paa landslaget.

Er ganske positiv til de spissene vi blir linket til om dagen, og hadde blitt veldig positiv hvis/naar vi ender opp med aa hente en av dem!
Veni Vidi Vici

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #953 på: 14. Aug. 2014, 11:05 »
Hva med N'Zonzi hvis Tiote drar? Han er viktig for Stoke, men har ønsket seg vekk.

Capoue hadde jeg likt.

Herregud, jeg ser skogen bare for franskmenn.

Torry

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #954 på: 14. Aug. 2014, 18:16 »
Ut i fra hvordan han spilte i VM så kunne jeg godt tenkt meg Michael Bradley. Løpte ræven av seg i alle kampene for USA. Boks til boks spiller, men med en god pasningsfot og gode defensive egenskaper.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 15. Aug. 2014, 06:16 »
http://www.nufcblog.com/2014/08/15/reports-newcastle-have-signed-manchester-city-defender/

Ikkje at eg trur på denne, men han hadde vore betre enn ingen inn. Kjem uansett til å kunn spela ca halvparten av kampane. Skadeplaga.
« Siste redigering: 15. Aug. 2014, 07:32 av lgrinde »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #956 på: 15. Aug. 2014, 08:44 »
Virker som det er noe i ryktene ja.

Alle er vel skeptiske med tanke på skadehistorikk. Men holder han seg frisk kan han bli gull igjen. Spilte mye stopper tidligere i karrieren (under Svennis blant annet). Er jo meget rask, og det er kjærkomment. Liker at de gambler litt.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #957 på: 15. Aug. 2014, 09:20 »
Hadde vært rått om vi hadde dratt en "Ba" med MR. Skadefri og med tillit er jo mannen ett beist, og er vel fortsatt relativt ung til å være forsvarer? Om dette er reelt, snakker vi enten om skadefri og ett superkupp, eller så blir det masse skader og superfiasko.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #958 på: 15. Aug. 2014, 09:25 »
Håper ryktene er noe i, og at me har eit alternativer til på stopperplass  :nikke:
Det er nødvendig med ein ny stopper på plass.!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 15. Aug. 2014, 09:56 »
Jeg synes £4.2 mill for Richards er et så lavt beløp at han er verdt risikoen. Han kan bekle flere posisjoner og er rask og sterk.