20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #675 på: 17. Juli 2014, 19:22 »
Arsenal ha bekrefta Debuchy no, så regner at det ikkje tar for lang tid før janmaat blir bekrefta
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 17. Juli 2014, 19:39 »
Gikk ikkje lange tida nei  :thumbu: :toon: Flott erstatter
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #678 på: 17. Juli 2014, 20:49 »
Hva selger vi Debuchy for?
Veni Vidi Vici

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 17. Juli 2014, 20:57 »
10 mp, sier ryktene.
Nei.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #680 på: 17. Juli 2014, 22:34 »
Hva selger vi Debuchy for?

Sikkert fordi han vil spille CL, har ambisjoner høyere enn Newcastle +  at vi får inn en erstatter for mindre penger, som virker å være i nærheten spillemessig :) Kanskje ikke verdens beste grunn, men jeg vil tro det er noe i den duren!
10 mp, rart ikke Mike prøvde presse ut enda mer, om han ikke hadde en utkjøpsklausul.

Valdic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #681 på: 18. Juli 2014, 01:05 »
Ser transfermarkt operer med en sum på 13,2euro for debu :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 18. Juli 2014, 01:18 »
Er jo ikke så galt det da mtp. litt varierende prestasjoner og alder.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #683 på: 18. Juli 2014, 06:28 »
Har lest £10mill, som kan bli til £12mill. Avhenger i så fall av antall kamper.
Det er en bra sum, men en såpass god spiller koster. Men er en tradisjonelt høy sum for en back.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #684 på: 18. Juli 2014, 10:55 »
Må si jeg er veldig imponert over kjøpene så langt.

Det som virkelig ville vært noe nå var om de gutsa litt og la ut en del penger for en skikkelig goalgetter. Vi trenger en avslutter, en målgarantist.

En som Remy :)

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #685 på: 18. Juli 2014, 10:56 »
Har lest £10mill, som kan bli til £12mill. Avhenger i så fall av antall kamper.
Det er en bra sum, men en såpass god spiller koster. Men er en tradisjonelt høy sum for en back.

En veldig god sum for en god back, men han er ikke uerstattelig. Inn får vi en landslagsback fra Nederland. I tillegg ventet vi med salget til vi hadde erstatteren klar. Derfor er dette grei deal etter min oppfatning.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #686 på: 18. Juli 2014, 11:05 »

En som Remy :)

Akkurat det er mannen jeg helst kunne tenke meg at vi kjøper. Siden Arsenal har gått for Sanchez og Liverpool tydeligvis er mer interessert i engelske spillere enn noe annet, er det en viss mulighet for at han ikke finner mer attraktive klubber enn oss (I alle fall i Premier League).

nufcblog er ikke verdens mest reflekterte kilde, men de melder at newcastle skal ha lagt inn bud på Clement Grenier. Dette er selvsagt en spiller jeg gjerne kunne sett i klubben, men jeg håper ikke dette eventuelt er på bekostning av en ny spiss.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 18. Juli 2014, 14:42 »
Remy er den spilleren jeg minst kan tenke meg som spiss. Det får holde at han to ganger på ett og et halvt år gjør det veldig klart at han ikke har lyst til å spille for Newcastle.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #688 på: 18. Juli 2014, 15:19 »
Jeg er så sykt enig Durin! God spiller, gjorde jobben i fjor, men så lenge han har gjort det klart at Newcastle ikke er hans ønske, så vil jeg ikke ha han permanent.

Jeg er redd for at vi dessverre ikke kan velge og vrake blant "skikkelige goalgettere" som flere etterlyser her på forumet. Til det er vi for ustabile. Vi får sette vår lit til at vi finner en ung, lovende spiss som blomstrer og blir strålende. Å finne en som har gode scorings-statistikker blir nok meget vanskelig.

Jeg ønsker selvsagt en ny og fantastisk spiss (den største og beste vi kan håpe på er vel Aubameyang?), og jeg tar gjerne imot en midtstopper til. Jeg føler vi sitter på 4 fullstendig ustabile midtstoppere om dagen, og ingen av dem er garantert en god sesong i år.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 18. Juli 2014, 17:28 »
Synes det er rart om vi ikke prøver oss på Aboubakar all den tid vi er i Frankrike. Siden vi mest trolig kommer til å handle utenfor England om vi skal handle en ny spiss, så vil jo han være uprøvd i pl uansett hvem vi henter. Har hatt en like bra sesong som Lacazette, men kanskje det at han drar til afrika mesterskapet er et minus.