20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #570 på: 11. Juli 2014, 20:43 »
Tror vi har fått ein bra erstatter for Cabaye her visst dette går i box :happy:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 11. Juli 2014, 20:58 »
Om Ashley er mer villig til å bruke penger vet jeg ikke. .

Salg det siste halve året:

- Cabaye £ 18
- Debuchy £ 10

Inn:

- De Jong £ 6 Mill
- Perez £ 1,8 mill
- Colback £ 0
- Cabella £ 10 Mill

Honorarer: £ 3 Mill (?)

+ £ 7,2 Mill.

Selger vi Mauraux, Sissoko, Ben Arfa så har vi både lettet lønnsbudsjettet godt og gått solid i pluss. Uansett er dette et viktig overgangsvindu, og det virker faktisk som ledelsen prøver å gjøre noe med dette. 

Håper litt at Remy signerer permanent jeg, synes han virker som en light versjon av T. Henry.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #572 på: 11. Juli 2014, 22:02 »
@PeteGravesSky
#NUFC agree fee with Montpellier for Remy Cabella. Hope to finalise next week. Latest on @SkySportsNews

@PeteGravesSky
Also told that Daryl Janmaat is definitely the number one target to replace Debuchy #nufc

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #573 på: 12. Juli 2014, 09:05 »
Håper litt at Remy signerer permanent jeg, synes han virker som en light versjon av T. Henry.

akkurat den sammenligningen har jeg tenkt på helt siden jeg så ham spille sin første kamp for oss. Tror det er noe med den elegante (arrogante?) måten han fører ball på. Moro at flere syns de minner :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #574 på: 12. Juli 2014, 11:45 »
Cabella er vel så bankens som det får blitt, uten at det er offentliggjort, og en avtale for Riviere er ganske nær tydeligvis! God jobb av Newcastle de siste dagene, men vi er ikke ferdig, og disse to avtalene skal også dras i land!
Men så langt er jeg ganske fornøyd med klubben i dette vinduet :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tremblem

• Gjest
« Svar #575 på: 12. Juli 2014, 13:05 »
Om Cabella og Riviere "get's over the line" virker det å være god business.

Viser at klubben kan når de vil.

Om Ashley er mer villig til å bruke penger vet jeg ikke. .

Salg det siste halve året:

- Cabaye £ 18
- Debuchy £ 10

Inn:

- De Jong £ 6 Mill
- Perez £ 1,8 mill
- Colback £ 0
- Cabella £ 10 Mill

Honorarer: £ 3 Mill (?)

+ £ 7,2 Mill.

Selger vi Mauraux, Sissoko, Ben Arfa så har vi både lettet lønnsbudsjettet godt og gått solid i pluss. Uansett er dette et viktig overgangsvindu, og det virker faktisk som ledelsen prøver å gjøre noe med dette. 

På de £7,2 millionene kan du plusse på £10 mill fra overskudd i fjor, pluss de rundt £40 millionene klubben har gått i overskudd sesongen 13/14. Er nok igjen på kistebunnen om Ashley vil bruke de.
« Siste redigering: 12. Juli 2014, 13:10 av Tremblem »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #577 på: 13. Juli 2014, 10:23 »
Hva synes folk om Janmaat? Ser han spilte flesteparten av feynoords kamper de siste årene og har en 2. og 3. plass i Æresdivisjonen de to siste sesongene. Over 20 kamper for Nederland og det er bra, men er blitt erstattet av Kuyt mot slutten av VM. Jeg vet at van Gaal kjører et fembacksystem og at det sannsynligvis ikke vil skje i Newcastle, men Janmaat ble altså byttet ut av det som i utgangspunktet og på papiret var et svakt nederlandsk forsvar. Nederland var gode bakover i VM alikevel og Kuyt storspilte. Janmaat fikk noen minutter mot slutten og jeg lurer litt på hvilken type back han er? Styrker? Svakheter? Noe sier meg at det er et steg ned fra debuchy, men nok til en klubb som satser på å være midt på tabellen...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 13. Juli 2014, 10:47 »
Syns han virka til å være en habil back, men endel unna Debuchy sitt nivå offensivt ihvertfall. Nå var jo Debuchy også statistisk sett blandt de bedre backene i Europa defensivt også.

For min del - dersom vi skulle kjøpt en VM-back, så skriker jeg nok en gang på Aurier fra Elfenbenskysten. Vi har også vært linka til han ved flere anledninger i sommer. Fantastisk offensiv innstilling, og en herlig innleggskvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #579 på: 13. Juli 2014, 12:34 »
Mener å ha lest et sted at PSG også var ute etter Aurier, noe som gjør at ihvertfall vi kan drite og dra.

Ser ut som om det skjer noe Yanga-Mbiwa-fronten også. Hadde et lite håp om at alt skulle blåse over, og at ingen viste interesse/ville betale nok for å kjøpe han, men det var vel altfor optimistisk. Selv om vi får inn Cabella, Janmaat, Riviere og Lacazette/en annen spiss vil fortsatt et salg av MYM gi transfervinduet en sur bismak.
« Siste redigering: 13. Juli 2014, 23:11 av DurinVIII »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #580 på: 13. Juli 2014, 12:52 »
Newcastle do not want to meet Sporting Lisbon's £5million valuation of England Under-21 defender Eric Dier. (Sunday Mirror)

Newcastle centre-back Mapou Yanga-Mbiwa is in talks with Lyon about a possible return to French football. (The Sun)

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 13. Juli 2014, 13:55 »
Ser ut som Mbiwa drar. Synd. Håper virkelig vi ikke har for lite forsvarere slik at vi opplever en ny Norwich kamp for to sesonger siden.
Janmaat er jeg positiv til. Har gjort en meget god figur under vm. Synes han ser raskere og mer komfortabel med ball enn Debuchy. Hvordan han takler pl er en annen sak, men det det gjelder jo nesten alle signeringene vi gjør.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 13. Juli 2014, 16:15 »
Synes ikke Colo har imponert stort de to siste sesongene, Willy er det han er (har sansen for han, men han er sykt begrenset, og han begynner å dra på åra), Saylor er helt fjern og den beste stopperen i laget, som også var med på å danne lagets beste stopperpar i fjor med Willy, blir solgt. Helt topp!
Nei.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #583 på: 13. Juli 2014, 16:29 »
Jeg kan ikke fatte og begripe at de vil selge Mbiwa. Har han fått sjansen til å spille seg inn over tid? Nei. Har han nivået inne? Ja. Konkurrerer han mot overmenn? Såvisst ikke. Den eneste grunnen jeg kan se er at de har en annen spiller i kikkerten som de vil ha inn.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #584 på: 13. Juli 2014, 16:44 »
Som det meste annet som skrives her inne blir også dette spekulasjoner, men jeg ser for meg at Mbiwa er en spiller som er vanskelig å jobbe med, og at han kanskje er en av de spillerne i laget som har forsuret stemningen i spillergruppa i fjorårssesongen. Det er den eneste logiske forklaringen jeg ser på hvorfor vi skulle ønske å bli kvitt en såpass talentfull spiller uten å la ham få gjentatte muligheter på førstelaget. Synd at han drar da jeg tror han kan bli en virkelig god stopper, men jeg regner med at lagledelsen ser noe de ikke liker i ham.