20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #420 på: 15. Juni 2014, 21:56 »
@GFN_France: BREAKING: According to @beinsports_FR, Hatem Ben Arfa is set to sign for a Qatar club, along with Xavi. #NUFC #EDF
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #421 på: 15. Juni 2014, 22:04 »
Håper vi får masse penger for han i så fall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 15. Juni 2014, 23:16 »
Skandale

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #423 på: 16. Juni 2014, 10:38 »
Helt utrolig. Kan ikke skjønne at han i det hele tatt vil spille der heller.
Dette må være tull.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 16. Juni 2014, 12:28 »
@GFN_France: BREAKING: According to @beinsports_FR, Hatem Ben Arfa is set to sign for a Qatar club, along with Xavi. #NUFC #EDF

Haha, det må vera tull. Seier jo det meste om Hatem viss han gjer det. Greit nok hadde han vore 35 år gamal...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 16. Juni 2014, 12:29 »
Vil mykje heller ha Lasogga enn Gomis. Håper dealen går i boks.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 16. Juni 2014, 12:34 »
Vil mykje heller ha Lasogga enn Gomis. Håper dealen går i boks.
Helt enig. Mye mer potensiale der.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #428 på: 16. Juni 2014, 14:44 »

Haha, det må vera tull. Seier jo det meste om Hatem viss han gjer det. Greit nok hadde han vore 35 år gamal...

Der får han da kanskje spille fotball, forstår godt at han vil forlate en klubb der han må sitte på benken og se at Ameobi og Gosling blir prioritert foran han samtidig som laget vårt blir most i fillebiter av hvert eneste lag i ligaen pga elendig eigerskap og manager-ferdigheter. Jeg ønsker Ben Arfa lykke til samme hvilken klubb han måtte finne på å spille for og jeg kommer alltid til å holde ett øye med han.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 16. Juni 2014, 15:35 »

Der får han da kanskje spille fotball, forstår godt at han vil forlate en klubb der han må sitte på benken og se at Ameobi og Gosling blir prioritert foran han samtidig som laget vårt blir most i fillebiter av hvert eneste lag i ligaen pga elendig eigerskap og manager-ferdigheter. Jeg ønsker Ben Arfa lykke til samme hvilken klubb han måtte finne på å spille for og jeg kommer alltid til å holde ett øye med han.

Word. Blitt presset ut, samt gjort jævlig lite attraktiv for andre klubber pga kriminellt lite spilletid og at Pardew går og syter over hvor uprofessjonell han er til media. Syns alle spillerene våres har vært ekstremt profesjonelle. En normal person ville slått ut alle tennene til Pardew første gang han gikk gjennom laguttak + instrukser før en kamp.

Syns det er helt forferdelig hvis vi minster HBA, men jeg unner han å komme seg langt bort fra Pardew.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #430 på: 16. Juni 2014, 21:17 »
Helt enig!

Mot slutten av sesongen, når alt var mer rævva en noen gang, var eneste grunnen til at jeg gadd se kampene våre at jeg håpet Ben Arfa kunne komme inn mot slutten og gjøre noe magisk som kunne gi meg tilbake litt av gleden av å se Newcastle spille fotball. Å miste Ben Arfa er enormt trist, men jeg ønsker heller å se han ha suksess i en annen klubb, enn å råtne bort på benken vår.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #431 på: 16. Juni 2014, 21:35 »
Hvorfor sier det "det meste" om Ben Arfa? Han har blitt behandlet på en latterlig måte i Newcastle, og for han er alle alternativer bedre enn Newcastle. Skjønner utrolig godt at han vil bort, og om Qatar er alternativet, so be it. 100 ganger bedre enn å bli værende i Newcastle ett sekund lengre enn han behøver.

Forøvrig forferdelig synd at/om vi mister han. Jeg håper selvsagt fortsatt på en oppstandelse, men tror ikke på det.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 17. Juni 2014, 08:15 »
So det er Newcastle og Pardew sin feil at Qatar er einaste alternativ for Hatem? Ja, Pardew er ein tulling som kunne plassert Messi på defansiv midtbane og Mueller på på back. Er ikkje det dette handlar om.
Det er jo etter mi meining heilt skandale for karriera til HBA og gå til Qatar. Det kan jo tyda på at han ikkje er so motivert. Det må gå an å ikkje vera HBA-fanatikar, utan å få Pardew/ashley-kortet slengt i trynet!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 17. Juni 2014, 10:02 »
https://www.facebook.com/chroniclenufc/photos/a.506019436077361.125253.505605949452043/811902858822349/?type=1&theater

Caulker med overgangsklausul på 8 mill pund. Bør jo være en no-brainer når vi først skal selge unna Yanga Mbiwa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #434 på: 17. Juni 2014, 12:29 »
Igrinde: En logisk forklaring kan jo være at Benni sliter med å finne seg en klubb i Europa, nettopp fordi mange klubber ikke tør å satse på ham. Sett utenfra kan man jo få inntrykk av at han er en diva som spiller for seg sjøl. Hvis man følger klubben tett som vi gjør, vet man at bildet er mer sammensatt. Hvis f. eks interessen har kommet fra mediokre klubber i Hellas og Frankrike kan man jo forstå at et tilbud fra Qatar virker forlokkende. Synes det er vanskelig å ensidig dømme Benni for å vurdere en slik overgang isåfall.