20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #375 på: 04. Juni 2014, 21:59 »
Heldigvis er kilden bare Metro, så tar det foreløpig med knusende ro.

Tror du det hadde vært så dumt? Riktignok en statistikk man skal ta fatt i med bakgrunnsinfo om at han ikke spilte alle kampene i PL sist sesong (pent sagt), men han var vel den mest effektive spissen i PL 2013/2014 i forhold til antall spilte minutter.

Tror at han ville vært vår beste spiss nå som Remy forlater oss, noe som kanskje heller ikke sier så mye riktignok.

EDIT: La til "i forhold til antall spilte minutter."

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 04. Juni 2014, 22:01 »
At vi kommer til å gå i pluss i dette vinduet kan vi vel hundre prosent sikkert si at vi ikke kommer til å gjøre. Siem de Jong er en god spiller, men han leverer ikke assist. Håper virkelig vi tilbyr mer for Cabella, akkurat det vi trenger. Trenger virkelig en venstreving også. Den siden har vert død i mange sesonger nå. Hadde gjerne sett Payet/Zaha/Townsend inn der. Når det kommer til spisser så er det vel Lasogga, Lacazette, Ibarbo og nå senest Leeds spissen vi har blitt linket til. Lacazette er vel den mest spennende, og den mest urealistiske. Usikker på hva jeg synes om de andre.
Ser det sutres mye om Colback overgangen. Synes den er helt grei. Gratis inn, bedre enn Gosling og en god motor på midten som skjønner derby oppgjørene i motsetning til en drøss andre som spiller for nufc pdd.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 04. Juni 2014, 22:53 »
Svært avmålt til dette......

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-set-win-race-7212408

I mine øyne vil dette være en veldig god signering og akkurat en slik type spiller klubben trenger. Colback var en av Sunderlands aller beste spillere på slutten av sesongen da de tok poeng fra flere av de beste lagene. At noen kan være negativ til han når han i tillegg kommer på free transfer skjønner jeg lite av........

Enda ett pluss i margen er at han kan bekle flere posisjoner på banen. Han startet jo sesongen som back før han ble skadet. Siste del av sesongen spilte han jo sentralt på midtbanen. Han er en ganske "enkel" spiller, med det mener jeg at han ikke er en som kan styre det offensive spillet, men han kan være med å åpne opp med sine løp fra bakfra, gi rom til lagkameratene samt at han defensivt har veldig lite vi kan ta han på.
Kan brukes både som defensiv midtbane og indreløper om Pardew velger en 3er på midten, eller som 1 av 2 om Pardew velger å bruke 4-4-2 i og med at han dekker store rom, er fysisk sterk og flink til å gå seirende ut av duellene og holde på ballen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 04. Juni 2014, 22:59 »
La meg ta en musikalsk sammenligning. Bendtner er både i form av klasse og stil en utgave av Zlatan likom hva denne coverlåta er i forhold til originalen:

Så forutenom at jeg kan prøve legge vekk det faktum at jeg anser Bendtner for å være en utrolig lusen type - så har han tilgode å prestere jevnt. Jeg kan være enig i at han ikke har fått nok tillit over tid i England og at han har en imponerende landslagsstatistikk. Men nå trenger vi faktisk noen som vi føler en viss trygghet for at kan putte jevnlig med mål i PL. Vi har et spisstalent på vei inn i Perez, og antar at vi da kommer til å handle kun en spiss til i sommer. Da håper jeg på en bedre type enn han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #379 på: 05. Juni 2014, 10:47 »

I mine øyne vil dette være en veldig god signering og akkurat en slik type spiller klubben trenger.

100% enig.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 05. Juni 2014, 13:05 »
Kan sikkert vere ein grei squad player, men neppe ein som kan løfte nivået. Gjer at bredden i troppen blir bedre, noko som er bra med tanke på kor tynn den har vore i det siste, samtidig som han er engelsk. Men ut over dette så føler eg ikkje noko spesielt for eller mot Colback. Slår meg som ein ganske anonym speler.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 05. Juni 2014, 13:36 »
Det jeg egentlig liker veldig godt med Colback-avtalen er at han i følge mediene har da valgt å avslå West Ham sitt usaklige lønningstilbud på £50 000 i uka til fordel for Newcastle som nok har tilbydd en langt mer nøktern lønnspakke. Virker da veldig motivert for å spille for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #382 på: 05. Juni 2014, 14:34 »
Det jeg egentlig liker veldig godt med Colback-avtalen er at han i følge mediene har da valgt å avslå West Ham sitt usaklige lønningstilbud på £50 000 i uka til fordel for Newcastle som nok har tilbydd en langt mer nøktern lønnspakke. Virker da veldig motivert for å spille for oss.

Det må no sies er veldig positiv, ihvertfall i mine øyner.

Er nok av de som kaster seg over £££££.

Jeg er en av de som er positiv til Colback.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 05. Juni 2014, 22:36 »
Er da en av de mest positive nyhetsartiklene jeg har lest om Newcastle på gud veit hvor lenge?

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #385 på: 05. Juni 2014, 23:16 »
Er da en av de mest positive nyhetsartiklene jeg har lest om Newcastle på gud veit hvor lenge?
Første signering i boks.

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10341417_740723425979350_4025768385548914502_n.jpg
« Siste redigering: 05. Juni 2014, 23:18 av vetlera »

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #386 på: 05. Juni 2014, 23:38 »
Første signering i boks.

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10341417_740723425979350_4025768385548914502_n.jpg

Nice, KEEP'EM COMING!
Likte og sky artikkelen, et snev av den sedvanlige idiotiske optimismen kjenner jeg kommer nå, farlige greier det der...
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #387 på: 05. Juni 2014, 23:51 »
Blir vell med disse 2 tenker jeg
Toon till I die.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 06. Juni 2014, 09:43 »
Colback - får meg ikke til å rope hurra akkurat. Sikkert en ok squadspiller.

Ayoze - vet absolutt ingenting om han. Tviler uansett på at en forholdsvis ukjent unggutt fra Spania skal score alle målene våre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 06. Juni 2014, 11:37 »
To breddespillere for laget kan vi vel konkludere med. Forhåpentlgivis har Perez også muligheten til å etter hvert bli mer enn bare det.

Skulle vi faktisk klare fiks Cabella også i nær fremtid, så kan vi jo si at vi er kommet bra i gang med vinduet.