20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #465 på: 30. Juni 2014, 12:24 »
Skulle tro at dersom en prater om storklubb, burde en klubb som ManU burde vært mer sannsynlig at han kunne fått sjansen i. Tradisjon for å kjøpe britisk - og har akkurat mistet sine to mest rutinerte stoppere.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #466 på: 30. Juni 2014, 12:38 »

linket med en storklubb kan du bare svelge og bæsje i do... Skal jeg i tillegg bruke samme argumenteringen mot deg, kan jeg si. "Det er en grunn til at han er linket til City, så han MÅ være god." Uten at jeg vurderer spillere ut ifra hvor de er linka og ikke...Men det har tydeligvis ekstremt mye for deg å si,, så hvis du ikke har noe mer å tilføye så skulle du bare holdt deg langt unna slike latterlige uttalelser...

Patetisk å beskylde andre for "latterlige uttalelser" når du bruker argument som "kan du bare svelge og bæsje i do"... :koko:

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 30. Juni 2014, 17:12 »
Flere melder at Debuchy nærmer seg en overgang til Arsenal.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 30. Juni 2014, 17:31 »
Fantastisk spiller som jeg håper kommer seg videre. Kan ikke sløse bort de 2-3 siste årene av karrieren sin i denne sirkusklubben her.

Vi har jo Ryan Taylor tilbake uansett som blir som en ny signering.

Tenke på alt det gode Ashley og Pardew gjør for klubben vår gjør at vi overlever dette også.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #469 på: 30. Juni 2014, 20:43 »
Han har blitt linka til ManShitty fra Daily Mail tilbake i mai. Dette er det du foreløpig bygger din argumentasjon omkring at han er nødt til å være god nok for Shitty rundt...

Kan folk lære seg å lese? Jeg ville bare fremheve hvor latterlig det er å bruke at han ikke var linka til noen toppklubb som arguent for at han ikke er god... Jeg skrev aldri at han er NØDT til å være god nok for City.... Jeg sa bare at hvis det er ditt argument, så har du alllerede motargumentert deg selv... Og jeg kan bruke tilsvarende argument nå... Men jeg baserer ikke Shawcross på dette ryktet som dere burde forstå i og med det ikke har vært snakk om noe City i denne diskusjonen. Dette er noe jeg hele tiden har ment... Så prøv å forstå hvor jeg vil henn før du drar antakelser... Det var jo åpenbart sarkasme fordi jeg brukte argumentet jeg var uenig i....

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #470 på: 30. Juni 2014, 20:45 »
Og hvis du tror Shawcross blir backup i City får du tro det... Men han burde ta plassen fra Demichelis rimelig greit.....

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #471 på: 30. Juni 2014, 21:30 »
Nå skal det sies at jeg aldri prøvde å argumentere for at han ikke var god nok for NUFC(som denne tråden handler om), da jeg sa han ville gått rett inn på laget.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 01. Juli 2014, 09:39 »
Fantastisk spiller som jeg håper kommer seg videre. Kan ikke sløse bort de 2-3 siste årene av karrieren sin i denne sirkusklubben her.

Vi har jo Ryan Taylor tilbake uansett som blir som en ny signering.

Tenke på alt det gode Ashley og Pardew gjør for klubben vår gjør at vi overlever dette også.

+1

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #473 på: 01. Juli 2014, 09:45 »
Driter langt i hvordan det går med spillerne etter de forlater klubben. Drar Debuchy, håper jeg det går rett i dass med laget han går til. At Cabaye sliter på benken i Paris fryder meg bare.

Thomas og snkz har tydeligvis mer sympati for enkeltspillere, enn klubb. Jeg har ikke det..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 01. Juli 2014, 11:02 »
Driter langt i hvordan det går med spillerne etter de forlater klubben. Drar Debuchy, håper jeg det går rett i dass med laget han går til. At Cabaye sliter på benken i Paris fryder meg bare.

Thomas og snkz har tydeligvis mer sympati for enkeltspillere, enn klubb. Jeg har ikke det..

Alt som finnes igjen av klubben jeg ei gang forelsket meg i har Mike Ashley og Alan Pardew i sammen sakte men sikkert klart å drepe og ødelegge.

Vi kan like godt bytte navn til Sports Direct Arena noe vi like godt kunne hett. Da vi bare er bedriften / selskapet til Mike Ashley og han gjør hva han vil med oss. Han driter i Newcastle og alt han vil er at hans bedrift skal vokse og bli større!

Tremblem

• Gjest
« Svar #475 på: 01. Juli 2014, 11:07 »

Alt som finnes igjen av klubben jeg ei gang forelsket meg i har Mike Ashley og Alan Pardew i sammen sakte men sikkert klart å drepe og ødelegge.

Vi kan like godt bytte navn til Sports Direct Arena noe vi like godt kunne hett. Da vi bare er bedriften / selskapet til Mike Ashley og han gjør hva han vil med oss. Han driter i Newcastle og alt han vil er at hans bedrift skal vokse og bli større!

+1

Merker jeg er veldig likegyldig til både overgangsvindu og seriestart.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #476 på: 01. Juli 2014, 12:47 »
Da må det jo da være bedre å ikke logge inn på dette forumet da? :P
Skjønner veldig godt at folk blir oppgitt. Men at vi like godt kunne ha navnet Sports Direct Arena, blir tull! At det er altfor mye reklame av SD på SJP, ja. Men gidd å vent med all den krisestemningen til 1. September a?
Jeg er også skuffet over mye som skjer, men prøver å skille sakene. Jeg er fortsatt veldig glad i klubben, og liker ikke mangelen på ambisjoner. Men gidder å bli så bitter som så mange andre her! Til det er sommeren altfor ung!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 01. Juli 2014, 13:38 »
Skjønner veldig godt at folk blir oppgitt. Men at vi like godt kunne ha navnet Sports Direct Arena, blir tull! At det er altfor mye reklame av SD på SJP, ja. Men gidd å vent med all den krisestemningen til 1. September a?
Jeg er også skuffet over mye som skjer, men prøver å skille sakene. Jeg er fortsatt veldig glad i klubben, og liker ikke mangelen på ambisjoner. Men gidder å bli så bitter som så mange andre her! Til det er sommeren altfor ung!

Ja er en grunn til at jeg logger inn sjeldnere og sjeldnere.

Men når ferien står for døren og det er mindre og mindre å gjøre på jobb. Så blir man fristet til å trolle litt rundt, og da endte jeg opp her igjen :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 01. Juli 2014, 14:03 »

Einig, Anders! Klubben er ikkje daud! Den dagen Mike Ashley ligg i jorda, so lever fortsatt klubben vidare. Førre sesong var ein dei verste under Ashley sitt styre, og det seier litt, men neste kan fort verte endå verre. "Winter is coming", passar godt for oss NUFC-supportera.
So skal det og seiast at sjølv om me hadde hatt verdas koslegaste eigar og ein god manager, so kan det henda at Debuchy, HBA og Cabaye hadde gått vidare til ein større, rikare og betre klubb.

Antoine Griezmann-Totalt urealistisk?
« Siste redigering: 01. Juli 2014, 14:10 av lgrinde »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #479 på: 01. Juli 2014, 15:20 »
Totalt urealistisk ja. Blir SJOKKERT om vi inder hele tatt prøver oss. Kanskje etter 5. plass-sesongen, med mange gode franske spillere, men aldri i verden nå.