20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45  (Lest 51791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #195 på: 01. Feb. 2014, 15:31 »
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 01. Feb. 2014, 15:31 »
Pardew første manager på nesten hundre år som får tre strake tap mot Sunderland. Hyll!

Fått nok av denne klubben på alle mulige måter den siste uken.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 01. Feb. 2014, 15:32 »
For å være helt ærlig, er det egentlig ikke vits å se på Newcastle resten av sesongen... Og nå er jeg dønn seriøs.. Hva er det å se på? Har jo ingenting å si etter vi har 3 poeng til, for da rykker vi ikke ned, og har ingenting å spille for de resterende kampene. Håper vi har lørdag 16:00 kamper resten, slik at jeg heller kan se City/Manu/Pool/Spurs/Chelsea/Arsenal istedenfor dette her.

Dette har vi faen ikke fortjent. Im out

Jeg er helt enig! Sesongen til Newcastle er over! Vi rykker ikke ned og da må vi være fornøyd :toon:

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 01. Feb. 2014, 15:35 »
Helt enig. Det er faktisk ikke vits å se en kamp resten av sesongen. Håper det er mange Citykamper fremover for det er fotball til å bli glad av.

Povic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #199 på: 01. Feb. 2014, 15:36 »
Er faen meg så jævelig ekkelt! Håper alle ser nå hva Mike Ashley egentlig er! Han er verre en kreft for klubben... grådige feite faen
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 01. Feb. 2014, 15:36 »
Det er helt sjukt så svake samtlige offensive spillere har vært. Helt lammet straks de nærmer seg 16-meteren.
Det gjelder Shola, Luuk, Benny og Sissoko. Helt grusomt å se på. Så mange potensielt gode muligheter har blitt skusla vekk på grunn av slurv og ubesluttsomhet. Så ekstremt frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 01. Feb. 2014, 15:38 »
Hvis Pardew har litt baller så fyrer han løs mot ledelsen etter kamp nå. Ikke nødvendigvis myntet mot dagens kamp, men fremtiden ser jo ikke akkurat lys ut.

Gi de huden full Pardew!

Men han er en feig pikk!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 01. Feb. 2014, 15:38 »
Patetisk forestilling.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #203 på: 01. Feb. 2014, 15:39 »
Tragisk! Det er faen meg vondt å vere Newcastle supporter om dagen. Mike Ashley burde jagast ut av byen i lag med Parew. At Shola Ameobi framleis speler PL fotball er ei skandale. Han er ræva og har alltid vore ræva. Den dårlegaste spelaraen gjennom tidene med over 10 sesonger i PL.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

StP

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 01. Feb. 2014, 15:39 »
Dette er faen meg forbanna tragisk og minner om de håpløse kampene vi har opplevd med souness, fat sam og andre drittmanagere vi har hatt siden Sir Bobby. Kan det være så grusomt vanskelig å gi 100% hjemme i et derby?!? Ser så absolutt konturene av laget som nesten rykket ned ifjor...

I tillegg er det absolutt det siste vi trenger etter et møkka transfervindu. Ser for meg en vårsesong med masse negativitet og elendig spill, nok et elendig transfer vindu og så er alt dritt på bunnen av tabellen i november...

Slik vil sesongene være i all framtid så lenge de samme muppetene driver klubben.

jeg gir opp

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 01. Feb. 2014, 15:40 »
ingen vits å se en kamp resten av sesongen!? For en vits av noen supportere mange av dere er!!!! Stå opp for klubben i tykt og tynt. Skjønner frustrasjonen, men å komme med sånne kommentarer stiller spørsmål ved om dere i det hele tatt burde vært supportere av denne klubben her. Vi er Newcastle og vi har tapt et sviende nederlag. Men la nå kjærligheten til laget og klubben komme foran istedet for dette pisset jeg leser her inne nå.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 01. Feb. 2014, 15:42 »
Fy faen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 01. Feb. 2014, 15:42 »
Tv2 fillerister nufc når det gjelder plan, statestikk, eier, transfers etc. Flott å se.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #208 på: 01. Feb. 2014, 15:43 »
Dette her var seriøst helt forjævlig.
Rent isolert sett så er det greit at vi ikke er City, så kan ikke forvente kalas og storspill hver kamp.
Men dette her var bare så utrolig stakkarslig og ynkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Samtlige ute på banen mangler innsats og guts. Og at dette skjer mot Sunderland, etter en lang rekke begredelige kamper, er jo helt utrolig.
For Ashley og Kinnear sin del, er det bare helt sykt at det ikke hentes inn noe som helst. Nå er ikke dette kampen å dømme utifra, men jeg blir ikke akkurat kåt av å se på De Jong.
Pardew, hvor skal jeg begynne? Alt skal ikke legges på deg, det er faktisk spillerne som til syvende og sist skal ut og spille. Men du er en forbanna evneveik middelmådighet som gang på gang viser hvor forbanna begrenset du er, jeg begynner å lure på om du gjør det med vilje. Jo før du er borte, jo bedre, du kommer aldri, aldri, aldri å klare å løfte denne klubben til noe som helst.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 01. Feb. 2014, 15:44 »
ingen vits å se en kamp resten av sesongen!? For en vits av noen supportere mange av dere er!!!! Stå opp for klubben i tykt og tynt. Skjønner frustrasjonen, men å komme med sånne kommentarer stiller spørsmål ved om dere i det hele tatt burde vært supportere av denne klubben her. Vi er Newcastle og vi har tapt et sviende nederlag. Men la nå kjærligheten til laget og klubben komme foran istedet for dette pisset jeg leser her inne nå.
Er enig i det du seie. Problemet e jo at me aldri blir kvitt feide svulsten så lenge folk fortsette å legga pengar i klubben, ondsirkel.