20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup: Newcastle - Cardiff 4/1 kl 16.00  (Lest 32022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: FA-cup: Newcastle - Cardiff 4/1 kl 16.00
« Svar #150 på: 04. Jan. 2014, 18:45 »
Slutt å klage på Pardew  :grine:

Alt er Ben Arfa sin feil, den jævla kødden.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 04. Jan. 2014, 18:47 »
Seier borte mot Chelsea i PL = 9 sider
Seier borte mot manu i PL = 10 sider
Tap hjemme mot Cardiff i Fa-Cupen = 11 sider and counting

:toon:

Vet ikke hvordan han spilte, det gjør vel ingen av oss, men bra Ben Arfa fikk en full match. To i tverra tyder vel også på at han var rimelig på hugget. Keep it going!
Same old Shearer, always scoring!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 04. Jan. 2014, 18:48 »
Så! Hva har vi lært fra kampene mot WBA og Cardiff???  ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 04. Jan. 2014, 18:51 »
Var vel den eneste som skapte noe som helst mesteparten av kampen.
Generelt er vel dette noe vi begynner bli vant med. Uinspirert opptreden uten guts eller vilje. Nytter ikke å vinne fotballkamper når vi tror vi har vunnet før første spark på ballen. Et eller annet er vannvittig galt når vi stiller til start i cupkamper mot svakere motstand.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 04. Jan. 2014, 18:52 »
Seier borte mot Chelsea i PL = 9 sider
Seier borte mot manu i PL = 10 sider
Tap hjemme mot Cardiff i Fa-Cupen = 11 sider and counting
Når det går bra sier man ingenting. Går det dårlig begynner man å syte. En ganske vanlig ting enten det er fotball eller politikk.  :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 04. Jan. 2014, 18:54 »
Så høydepunktene på tv 2.. Med krul i mål hadde vi ikke sluppet inn 2 så billige mål! Elendig keeperspill av Elliot :thumbd:

Ingen unnskyldning!

Det er ikke en unnskyldning, men et faktum :) 2-1-scoringen er intet annet enn hårreisende keeperspill.. 1-1-scoringen er et langskudd som ser ut til å gå høyt noe til venstre for midten av mål..selv om det hard bør det absolutt være muligheter for å ta den..

Var vel ikkje akkurat noko veldig imponerande forsvarspel heller. Rart at slik tap kjem tilbake med ein gong S Taylor er tilbake. Det er sett veldig på spissen, men måla me slapp inn er litt typiske for når han har ein dårleg dag.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 04. Jan. 2014, 18:56 »
Blitt en ubehagelig rekke med nederlag nå og jeg er litt redd for at godflyten har forsvunnet for denne gangen og at denne rekken med svake resultater kommer til å fortsette.
Det er jo smått utrolig at dette laget kan variere så til de grader i spillet sitt, men vi ser samme tendens som forrige sesong hvor de ikke maktet flere kamper på kort tid med Europacupen i tillegg.
Selvfølgelig bør en klubb med ambisjoner ha spillerstall og kvalitet til å takle slikt, men der er ikke Newcastle nå.

Når en tenker på det er det en meget liten sannsynlighet for at de ville vunnet FA cupen og da er det like greit at det er exit med en gang.
Selvfølgelig surt å tape for Solskjær og alt det mediemaset det kommer til å bli rundt det, men denne gangen tapte Newcastle i det minste for et annet PL lag og det er jo bedre enn å bli ydmyket av et Championship eller et League One lag (som fort kan skje når Newcastle spiller på sitt aller verste).

Verre for Villa å tape hjemme for Sheffield United uten at det gjør skuffelsen noe mindre.
Kan vel bare si at alle lag som bytter manager før de møter Newcastle vinner...

Jeg mener at Pardew ikke er den rette mannen for klubben og at laget er for tynt besatt til å kjempe om plass i Europa, men drar de i land en topp 10 plassering tror jeg det er maks av hva en kan forvente uten at det hentes inn nye spillere av kvalitet som gjør at de er i stand til å takle et tett kampprogram.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 04. Jan. 2014, 19:04 »
So lenge me knuser Mackems 1.februar...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 04. Jan. 2014, 19:33 »
Det er mye lettere å svelge om vi ryker ut for ManU, Chelski, ManC osv enn dette. Vi har hvert eneste år under Pardew røket ut for motstandere vi SKAL slå. Og jeg bryr meg om FA Cupen. FA Cupen er stas, og jeg ønsker at vi alltid skal gjøre vårt ytterste for å nå lengst mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 04. Jan. 2014, 19:37 »
Det er mye lettere å svelge om vi ryker ut for ManU, Chelski, ManC osv enn dette. Vi har hvert eneste år under Pardew røket ut for motstandere vi SKAL slå. Og jeg bryr meg om FA Cupen. FA Cupen er stas, og jeg ønsker at vi alltid skal gjøre vårt ytterste for å nå lengst mulig.

Helt enig. Cup er cup og cup er stas. Men får si som lfc-fansen; Neste år...........
Same old Shearer, always scoring!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #160 på: 04. Jan. 2014, 20:00 »
Elliot.. herregud!! 1-1 målet ser da ut til å gå omtrent midt i mål og det er fra 25+ meter? 1-2 målet på corneren hadde jeg da plukket ned lett selv!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 04. Jan. 2014, 20:06 »
Hipp hurra, etter en sørgelig forestilling og to mål som 9 av 10 keepera hadde tatt, skal et samlet Norge onanere OGS opp etter ryggen. Denne bare så jeg komme, typisk oss at et jævla tap etter 2 måneder med fin flyt, fører oss rett ut i en kollektiv kollaps og vips er sesongen gått i dass..

Så lenge vi har vår beste 11er er vi kanongode, men det er jo faen meg så tynt på benk at det er til å grine av.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 04. Jan. 2014, 20:52 »
Med dei 11 beste kan me likevel tapa mot eit elendig Swansea, eit svakt WBA og eit katastrofalt dårleg Mackemslag. Og ja Cardiff har vel 1 seier på sine 10 siste.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Jan. 2014, 20:53 »

Einig. Det verste er jo at eg sit med inntrykket av at Pardew meinar det same, utruleg nok. Kva skjer med oss. Me er so ekstremt ustabile.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #164 på: 05. Jan. 2014, 14:37 »
Dette er prisen vi må betale for å rullere alt for lite. Vi bør ha 15-16mann som starter jevnlig og som alltid er matchklare. Når vi kun bruker 11-12 spillere jevnlig så blir det krise den dagen vi hiver inn 5-6 spillere som ikke er vane med å starte. Å rullere på laget taper en noe poeng og kamper på inn i mellom men i det lange løp tjener en alltid på det.