20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup: Newcastle - Cardiff 4/1 kl 16.00  (Lest 32028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA-cup: Newcastle - Cardiff 4/1 kl 16.00
« Svar #120 på: 04. Jan. 2014, 17:51 »
Obertan kan kastes til helvette ut av klubben. Og her har vi Marveaux som er fotballspiller i det minste, som ikke er på benk engang.
Ta med Shola på listen også. At de her spiller på øverste nivå er en gåte. Få de ut og gi plass på lønnsbudsjettet til andre.

Jotakk. Har kauka om dette lenge nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 04. Jan. 2014, 17:52 »
Syns det er litt greit tape denne jeg. vi har sjans på Europaplass i ligaen så dette gråter jeg ikke av.

WHY?! Eg skjønnar ikkje kvifor du ikkje vil vera med i konkurransen der det er vår einaste sjanse til å vinna eit trofe. Ja, du kan sei at me hadde ryke ut ved eit seinare tidspunkt men det veit ein aldri. Nokon må endra mentaliten i klubben. Det må starta med å gå heile vegen i ein cup. Vinna noko. Det vil eg vertfall. 10 plass og ein Fa-cup seier? JA TAKK!

Herregud kor patetisk me har vore i FA-cupen dei siste åra under Pardew. Det er jo skandale! Dette  er ein STOR SKAM for klubben. Eg skjønnar ikkje dei som ikkje bryr seg? har vel same mentaliteten som spelarane.
« Siste redigering: 04. Jan. 2014, 17:54 av lgrinde »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 04. Jan. 2014, 17:53 »
Nok en manager som danker ut Pardew sin oldtids taktikk.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 04. Jan. 2014, 17:54 »
Syns det er litt greit tape denne jeg. vi har sjans på Europaplass i ligaen så dette gråter jeg ikke av.

WHY?! Eg skjønnar ikkje kvifor du ikkje vil vera med i konkurransen der det er vår einaste sjanse til å vinna eit trofe. Ja, du kan sei at me hadde ryke ut ved eit seinare tidspunkt men det veit ein aldri. Nokon må endra mentaliten i klubben. Det må starta med å gå heile vegen i ein cup. Vinna noko. Det vil eg vertfall. 10 plass og ein Fa-cup seier? JA TAKK!
For jeg ser sjansen vår i FA-cupen er særdeles liten så bedre slippe de kampene med vår skadeutsatte tropp og få 6-7 plass og Europa neste år.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 04. Jan. 2014, 17:54 »
Taper vi denne er det bare å ligge unna norske aviser fremover. To bytter av solskjær - to mål av inbytterne. Genierklæringene kommer til å hagle, og tilfeldigheter finnes plutselig ikke i fotball.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 04. Jan. 2014, 17:55 »
Første seier i Newcastle for Cardiff siden 1963.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 04. Jan. 2014, 17:55 »

For jeg ser sjansen vår i FA-cupen er særdeles liten så bedre slippe de kampene med vår skadeutsatte tropp og få 6-7 plass og Europa neste år.

Då får me vera einige om å vera ueinige. Eg har klaga på Pardew og laget sin cup-innsats i fleire sesongar no. Ingenting nytt. SKAM!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 04. Jan. 2014, 17:55 »
Vi får da faen ikke noe 6-7 plass i ligaen. Hvilket av de lagene som allerede er over oss skal vi gå forbi?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #128 på: 04. Jan. 2014, 17:56 »
Krul hadde tatt begge målene,, takk for i dag

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 04. Jan. 2014, 17:56 »
Første seier i Newcastle for Cardiff siden 1963.

Ein gong må slike ting snu. Me vann på OT...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. Jan. 2014, 17:57 »
Vi får da faen ikke noe 6-7 plass i ligaen. Hvilket av de lagene som allerede er over oss skal vi gå forbi?

Manchester United

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. Jan. 2014, 17:58 »
For ente gang ryker vi tidlig i en cup. Helt ræva på trynet dårlig. Reservene som klager på lite spilletid kan iallefall holde kjeft fremover.

Håper det var et drønn av piping når fløyta gikk. Flaut det Pardew driver på med i cupene
« Siste redigering: 04. Jan. 2014, 18:01 av Fluffy »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 04. Jan. 2014, 17:59 »

Då får me vera einige om å vera ueinige. Eg har klaga på Pardew og laget sin cup-innsats i fleire sesongar no. Ingenting nytt. SKAM!
JEPP:) Men vi er jo ikke bedre, sånn er det bare. På vårt beste kan vi slå hvem som helst ,men vi er alt for ustabile.Jeg tenkte når det ble 1-1 at da håper jeg heller vi taper enn uavgjort. Vi klarer ikke så mange kamper med vår tropp.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 04. Jan. 2014, 17:59 »
Det skjer ikke  at vi er over Man Utd når sesongen er over.

Så fort et par spillere er ute er vi et bedriten PL lag desverre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 04. Jan. 2014, 17:59 »
"3x 3rd round exits.
1x 4th round.
Great record Pards.
"

Som sagt. Skandale og ein skam for Newcastle United. Heilt utruleg.