20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vi var linket til spilleren tidligere i sommer, men det var ikke fra noen seriøse kilder.
Boa Morte ser jeg på som angrepsspiller, spesielt dersom vi skal spille i 4-3-3.
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"Boa Morte ser jeg på som angrepsspiller, spesielt dersom vi skal spille i 4-3-3.Det kan tolkes på begge måter. 4-5-1 er egentlig ganske likt 4-3-3. Det kommer bare an på hvor offensive kantene er. Boa Morte er nok tiltenkt venstrekant-plassen om han kommer. Jeg vil definere ham som en offensiv kantspiller, men man kan også si han er en angriper uten å ta feil.
Uansett, poenget mitt er at vi trenger en venstrekantspiller, og det sier også Souness. Håper Fat Fred forstår det.
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"Uansett, poenget mitt er at vi trenger en venstrekantspiller, og det sier også Souness. Håper Fat Fred forstår det.Det er jeg absolutt enig i. Hvis vi ikke klarer å hente inn en venstrekantspiller blir vi nesten tvunget til å spille 4-4-2, og med tanke på hvilke og hvor få spisser vi har i stallen per dags dato, lover ikke det særlig bra.