20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Stoke City, torsdag 26.12 kl. 16:00  (Lest 18519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Stoke City, torsdag 26.12 kl. 16:00
« Svar #60 på: 26. Des. 2013, 17:40 »
5-1 :toon: :spytt:

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 26. Des. 2013, 17:41 »
fantastisk komisk å se når HBA feiler totalt med driblingen og så får straffe! ahahahah
Toon till I die.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Des. 2013, 17:49 »
Snytt for to straffer i 2.omg. Atkinson med sympatidømming.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 26. Des. 2013, 17:56 »
For en deilig dag. Hadde kanskje håpet at Shola skulle få et mål, men vi skal jo ikke være totalt urealistiske heller.
Eneste som manglet i dag var egentlig at Ben Arfa fikk målet sitt. Hvor morsomt var det ikke med en hel omgang hvor vi kunne tillate at Ben Arfa gjorde hva faen han ville?

Herlig å se på tabellen nå. Takk sendes også til Mackems  :toon:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 26. Des. 2013, 17:57 »
Snytt for to straffer i 2.omg. Atkinson med sympatidømming.

Helt enig, spesielt den med Haidara.

Uansett en kjempe artig kamp for oss Newcastle fans  :toon: :toon:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 26. Des. 2013, 18:01 »
Elsker mitt lag, Newcastle United  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 26. Des. 2013, 18:02 »
Veldig bra dette! Ble nesten for tamt til tider :)
Foruten resultatet og poengene er det svært gledelig at vi på boxing day får en kamp hvor vi ikke tar ut alt. Ikke lenge til neste kamp igjen. Videre er det positivt med både Remy og Cisse på scoringslista.
Fortsatt god jul!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. Des. 2013, 18:09 »
Takker nissen for 3 poeng i dag. Vi var ikke veldig imponerende før det rant på med røde kort og straffer. Uanset deilig med 3 poeng og 5 mål:)

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #68 på: 26. Des. 2013, 18:22 »
Maks digg!
Søte, søte blekkspruter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 26. Des. 2013, 18:40 »
Eg tykkjer begge dei raude korta er greie eg. Skulle ha blese for hands rett før 1-1 men ellers sko me ha hatt 2 straffar til. Fantastisk med seier i dag.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 26. Des. 2013, 18:44 »
De røde kortene gjorde selvfølgelig at kampen forandret karakter. Før det var det veldig dårlig og spesielt Sissoko var krise. Feilpasninger og dårlige valg. Fikk vel også et greit svar på at Tiote ikke skal hviles mot de "svakere" lagene. Midtbanen så rett og slett ikke ut. Etter dette var det full pupp for nufc. Kjekt med Cisse scoring, en lagscoring der alle var glade på Cisse sine vegne. irriterende at Haidara nok en gang får disse knallharde taklingene. Skjer nesten hver gang han kommer innpå.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 26. Des. 2013, 19:01 »
Vi er best når Cabaye spiller dypt! Før han slapp seg ned etter ca 30 hadde vi vel knapt 5 sammenhengende pasninger, men prøvde heller på lange vanskelige løsninger. Han er rett og slett vanvittig god til å diktere tempoet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Des. 2013, 19:04 »
Eg tykkjer begge dei raude korta er greie eg. Skulle ha blese for hands rett før 1-1 men ellers sko me ha hatt 2 straffar til. Fantastisk med seier i dag.

Syns jeg også. Jeg hadde riktignok protestert på ett av de 2 gule kortene om jeg var Stoke supporter, og på at det ikke ble hands i situasjonen før straffen, men det er jo ikke feil av dommer å gi gult kort i noen av situasjonene. Urutinert av Whelan.
Det andre røde kortet er det jo ingen tvil om, det ser jo ikke ut til at spilleren prøver å skjule at han river og holder rundt Remy på alle mulige måter. Mye dumhet av Stoke gjennom kampen, situasjonen der ene Stoke-spilleren har grep rundt halsen til Sissoko og river han i bakken, situasjonen der Cabaye blir skubbet med strake armer som burde vært straffe, Ameobi ble felt like innenfor/utenfor straffefeltet, situasjonen med Haidara og situasjonen der Ben Arfa sniker seg mellom 2 spillere og blir taklet.

Vi får de rette situasjonene til å gå vår vei på det tidspunktet vi trengte det, men ser som sagt ikke at noe av det dommeren dømmer vår vei er feil (bortsett fra kanskje handsen).

Forøvrig må vi spille mye bedre mot Arsenal enn det vi gjorde før de røde kortene, det var svært mye dårlig i starten.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Des. 2013, 19:29 »
Er enig i at begge de gule kan forsvares og at den andre situasjonen er straffe og greit rødt kort. Men en kunne veldig lett forsvart å ikke gi gult til Whelan i begge situasjonene. Men det er modig av dommeren, og jeg velger å applaudere dette. Mitt fokus, om situasjonen hadde vært snudd på hodet der vi var borte mot Stoke og ledet 0-1, ville uansett vært at her har vi bare oss selv å takke. Stoke fremstod som det beste laget og ledet ikke ufortjent borte mot oss. At de roter dette så til de grader vekk, kan de takke seg selv. Whelan gir dommeren muligheten til å vise ham ut. Urutinert. All ære til Cabaye, som virkelig må ha giret Whelan opp som et annet lemen  :lol:

Når alt det er sagt, så er det ganske skuffende å trenge en utvisning for virkelig å våkne hjemme mot Stoke. Heldigvis slapp vi med skrekken, og vant fortjent etter 90 minutter.

Det er utvilsomt livsviktig å ha tilbake Tiote på midtbanen vår mot et mange ganger mer ballsikkert lag som Arsenal. Håper på samme trio som vi mønstret på midten på Old Trafford. Nå kan vi virkelig spille med den friheten som kommer med god selvtillit, og lite å tape. God jul folkens!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Des. 2013, 22:47 »
Link til Match of the day anyone?!?!
Toon till I die.