20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United, lørdag 07/12 kl 13:45  (Lest 24313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Manchester United - Newcastle United, lørdag 07/12 kl 13:45
« Svar #120 på: 08. Des. 2013, 14:49 »
Kagawa var utelatt fra troppen fordi han hadde sist for mye en dag...og måtte pumpes. Bisarrt. :ler:
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 08. Des. 2013, 15:15 »
The Norwegian commentator mentioned that he met Sammy at the toilet during half-time. Sammy was in his own world singing "Glory, Glory Man Utd", before he got to his senses and laughed at it.

:ler:
Nei.

Tremblem

• Gjest
« Svar #122 på: 08. Des. 2013, 17:00 »
Deilig resultat, og fullt fortjent! Man U hadde lite å stille opp med!  :toon:

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #124 på: 08. Des. 2013, 19:38 »
Det blir heime mot Cardiff i tredje runde i FA-cupen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 09. Des. 2013, 09:13 »
Koste meg på fjellet sammen med 2 unitedkompiser, pils, nachos og god stemnning under PL-runda denne helga.

(Jeg leverte det meste av den gode stemningen etter første kamp tho)

:coloccini:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Des. 2013, 10:24 »
Men det så da vitterlig ut som Ben Arfa hadde lagt på seg litt allerede før jula begynner?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Des. 2013, 10:49 »
Jeg har merka det en stund nå. Jeg tipper saken er at han har fått beskjed om å trene på seg masse muskler for å "takle fysikken", noe som i så fall ville vært idiotisk. Flere kjappe vinger/spisser har tidligere fått samme beskjeden, og etter mye muskeltrening mistet litt av farten og smidigheten. Eksempel: Nani og Agbonlahor (Agbonlahor fikk senere beskjed om å kvitte seg med dem igjen, og har faktisk blitt en bedre spiller igjen etter dette).

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Des. 2013, 11:15 »
Jeg har merka det en stund nå. Jeg tipper saken er at han har fått beskjed om å trene på seg masse muskler for å "takle fysikken", noe som i så fall ville vært idiotisk. Flere kjappe vinger/spisser har tidligere fått samme beskjeden, og etter mye muskeltrening mistet litt av farten og smidigheten. Eksempel: Nani og Agbonlahor (Agbonlahor fikk senere beskjed om å kvitte seg med dem igjen, og har faktisk blitt en bedre spiller igjen etter dette).

Jepp, han så ikke frisk ut igår.

Er nok en grunn til han ikke har fått starte..

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Des. 2013, 13:01 »
Herregud så fantastisk!  :)
5 sider etter seier mot Manu. Wow dette forumet har blitt dødt siden 5.plass sesongen. Litt trist :/
Gratulere alle samen :)

Eg trur alle er ute å feirar i gatene! :toon:

Gratulerar Pardew og Co med ein historisk seier og ein fantastisk jobb dei siste månedane.

Jeg så kampen hjemme hos en kompis der både han og dama er Manu-fans.
Hver år og hver sesong møtes vi til disse kampene, og nesten hvert år går jeg hjem som taperen av oppgjøret.
Attpåtil som et slaktoffer på det såkalte "Drømmenes Teater".

Men i år var det en sinnsyk opplevelse, og også en historisk opplevelse i og med at de fleste av oss her aldri har fått opplevd en Newcastle-seier på Old Trafford.
Det var en periode i kampen jeg måtte forsikre meg om at det var Newcastle som spilte mot ManU, og ikke Arsenal (selvom begges klubbers bortedrakter ligner veldig mye på hverandre i fargen, og pasningskvaliteten var enormt bra, med ballbesittelse på 53% i favør til bortelaget som et godt eksempel).

Jeg kommer for alltid til å huske hvor jeg var den 7. desember 2013, da Newcastle United slo Manchester United på Old Trafford!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Des. 2013, 18:10 »
http://www.youtube.com/watch?v=OZv97mKcYqk&feature=youtu.be

Antar bildekvaliteten ikke betyr stor i denne sammenhengen her ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 10. Des. 2013, 10:45 »
http://www.redcafe.net/threads/fan-kills-self-because-united-lost-to-newcastle.380603/

Trist :(

Leste om dette her dagen etter kampen.
Er helt sykt at noen tar fotball så alvorlig at de faktisk tar sitt eget liv pga en kamp.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 10. Des. 2013, 10:48 »
Håper ikke Cabaye blir anmeld for medvirkning til selvmord nå.. :o

Spoiler (hover to show)

Forresten så har dette hendt tidligere, også den gang i Kenya.

? Jeg kan bekrefte at vi har fått inn en melding om en ung mann som ikke klarte å se Manchester United tape, og i stedet bestemte seg for å dø for laget han støtter så mange mil unna, sier politisjef Benson Kibui i Nairobi ifølge TV-stasjonen.

? Dette er ikke første gangen vi har en behandler en slik sak, sier han videre.

Saken han sikter til er at en 29 år gammel mann tok selvmord etter at Arsenal hadde tapt mot Manchester United i 2009.
« Siste redigering: 10. Des. 2013, 10:51 av Eriksen »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 10. Des. 2013, 11:47 »
Sånne historier er triste ja. Men vi vet jo INGENTING om hva som skjedde. Kan jo hende han var psykisk sjuk f. eks. Men for media er det jo mer sexy å si at det var fordi united tapte