20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United, lørdag 07/12 kl 13:45  (Lest 24228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Manchester United - Newcastle United, lørdag 07/12 kl 13:45
« Svar #75 på: 07. Des. 2013, 15:55 »
Herregud så fantastisk!  :)
5 sider etter seier mot Manu. Wow dette forumet har blitt dødt siden 5.plass sesongen. Litt trist :/
Gratulere alle samen :)

Eg trur alle er ute å feirar i gatene! :toon:

Gratulerar Pardew og Co med ein historisk seier og ein fantastisk jobb dei siste månedane.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. Des. 2013, 15:59 »
Syk, syk kamp. Vi spiller med enorm selvtillit, sterkt å fortsette med eget spill de siste 20. All mulig kred til Pardew og spillerne for et meget sterkt comeback etter Swansea-kampen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 07. Des. 2013, 16:00 »
Fantastisk seier. Utrolig deilig å se at laget tar seg sammen og reiser seg etter den forferdelig kampen mot Swansea.

No skal snart finstasen på og julebord står for tur. Skal smile ekstra ikveld.

HOWAY THE LADS!!!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 07. Des. 2013, 16:00 »
Midtuken var det slakt, nå er jeg imponert. Fy flate for en kamp av Williamson og Colo i forsvar. Mye bedre i dag til å bruke ballen enn mot Swansea. Solid bortekamp.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 07. Des. 2013, 16:00 »
5 sider etter seier mot Manu. Wow dette forumet har blitt dødt siden 5.plass sesongen. Litt trist :/
Er generelt mer liv og diskusjon når vi taper, dobbelt så mange innlegg i Swansea-tråden.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. Des. 2013, 16:06 »
Herlig arbeidsseier idag! Så ubeskrivelig digg å slå scums på old trafford. Meget inponert av guttene som reiser seg på mesterlig vis etter en tørr kamp i Wales!  Etter denne prestasjonen kan en heller ikke si at det ikke var fortjent. Men det var selvsagt en jevn kamp, der Newcastle så ut som om de ville dette mest!

Sender også ut en aldri så liten takk til dommerne idag, som sikkert har sett Swansea-kampen på forhånd;) Tenker spesielt på Anita- og Van Persie- situasjonene.

Uten å ta noe fra laget idag, så må jeg også nevne at jeg sjelden har sett et traustere Manchester United. Midtbanen deres er jo horribel. Men så skal også Pardew roses for å pakke midtbanen slik at vi faktisk kommer ut av kampen med 52 % possession.

Da var helgen allerede komplett. Ikke verst. Gratulerer folkens!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Des. 2013, 16:08 »
Er generelt mer liv og diskusjon når vi taper, dobbelt så mange innlegg i Swansea-tråden.

I tillegg er dette en storkamp, noe som betyr at veldig mange ser den på pub.
Nei.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Des. 2013, 16:09 »
PERFEKT gjennomført bortekamp på OT. Vi har flere avslutninger enn United, vi har mer ballbesittelse (47-53) og vesentlig bedre treffsikkerhet på pasningene (som betyr at vi har vært aggressive).

Min børs:
Krul: 7
Santon: 7
Williamson: 9
Coloccini: 8
Debuchy: 9
Anita: 6
Tiote: 8
Cabaye: 7
Sissoko: 6
Gouffran: 5
Remy: 7

Bytter:
Ben Arfa: 7 
Shola: 6
Mbiwa: -

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Des. 2013, 16:10 »
Hahaha #WilliamsonForEngland er jo nesten et legitimt utsagt nå som han faktisk STORspiller!!!

For en kamp. Så jævlig deilig!

HOWAY THE LADS!
Toon till I die.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #84 på: 07. Des. 2013, 16:17 »
Titote, Debuchy og Sissoko, samt Willo er banens Titaner idag.....dette er faen meg bedre enn s...!

Skål!

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Des. 2013, 16:18 »

I tillegg er dette en storkamp, noe som betyr at veldig mange ser den på pub.

For min del har jeg ekstra puls i slike kamper, så da sliter jeg med å konsentrere meg om å skrive noe særlig. Har nok med kampen. Sliter vel innimellom med å fokusere på den også. Ser på det som dagens treningsøkt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 07. Des. 2013, 16:19 »
Nico, jeg ville gitt Sissoko ihvertfall 7, kanskje til og med 8 også. Ellers totalt enig i børsen. Gouffan var eneste som var under pari i dag, men han var synlig sliten. Totalt usynlig fremover. Williamson den store kjempen i dag.
Ellers var det tre gode bytter i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

StP

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #87 på: 07. Des. 2013, 16:20 »
Åhåi! For en digg seier!!! Dette har jeg ventet på i altfor mange år. Måten laget fremstår på OT er rett og slett fantastisk!

Angående den lave forumaktiviteten på denne storkampen så er det ikke lett å skrive når man ligger i fosterstilling og biter negler kampen gjennom :)

:toon: :toon: :toon:

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Des. 2013, 16:28 »
Dropper trening i dag....tar heller 2-3 øl...har hatt puls på 200 i 30 minutter...må da duge , det!

Elsker dette laget!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Des. 2013, 16:56 »
http://www.bbc.com/sport/0/football/25282856?

Pardew om kampen:
- Vi kontrollerte.
- Før kampen var følelsen innad at vi skulle gå for seier. Uavgjort var ikke nok.
- Ben Arfa inn var med på å endre kampbildet til vår fordel. Mer disiplinert nå.
- Tok mye av skylda for Swansea-tapet. Må lære å bruke hele stallen.

Liker det jeg hører. Hører forøvrig fansen i bakgrunnen gjennom intervjuet :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida