20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich 23/11 kl.16.00  (Lest 28807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TommyWee

• Gjest
Sv: Newcastle - Norwich 23/11 kl.16.00
« Svar #120 på: 23. Nov. 2013, 20:05 »
Hvor er haterne som klager på Mapou og Willo når de gjør markeringsfeils og kaller de for amatører, men ikke på Colo som i dag glapp markeringen på corneren? Jeg gir han kritikk på den, hang etter og var ukonsentrert med en gang corneren ble tatt. Og ga oss et enormt press de siste 10 minuttene som kunne kostet oss 3 poeng. Synes ikke han virket helt motivert.

Ellers fantastiske 80 minutter.
« Siste redigering: 23. Nov. 2013, 20:09 av TommyWee »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Nov. 2013, 20:10 »
Hvor er haterne som klager på Mapou og Willo når de gjør markeringsfeils og kaller de for amatører, men ikke på Colo som i dag glapp markeringen på corneren?

Er folk som klager på markeringsfeil "hatere"?
Nei.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Nov. 2013, 20:16 »
Hvor er haterne som klager på Mapou og Willo når de gjør markeringsfeils og kaller de for amatører, men ikke på Colo som i dag glapp markeringen på corneren? Jeg gir han kritikk på den, hang etter og var ukonsentrert med en gang corneren ble tatt. Og ga oss et enormt press de siste 10 minuttene som kunne kostet oss 3 poeng. Synes ikke han virket helt motivert.

Ellers fantastiske 80 minutter.

Det er vel mye mer enn den markeringssvikten som tyder på at han ikke er motivert. Blant annet at han ikke klarer å vente på å komme seg hjem til Argentina!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 23. Nov. 2013, 20:17 »
Nei.

TommyWee

• Gjest
« Svar #124 på: 23. Nov. 2013, 20:18 »
Er folk som klager på markeringsfeil "hatere"?

Nei, men mange er veldig kjappe å henge ut både Mbiwa og Willo når de gjør feil, mens med Colo er alt akseptert. Blir sånn Captain Fantastic-holdning som Liverpool-fansen kjører.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Nov. 2013, 20:26 »
Enig. Colo har aldri blitt kritisert her på forumet noen gang. Feiginger hele gjengen.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 23. Nov. 2013, 21:56 »
Sykt å kalle den monsterheadingen for markeringssvikt  :ler:
Same old Shearer, always scoring!

TommyWee

• Gjest
« Svar #127 på: 23. Nov. 2013, 22:57 »
Sykt å kalle den monsterheadingen for markeringssvikt  :ler:

For du ser ikke at han svikter på løpet og henger etter? Og dermed når ballen kommer til Fer er Colo bak han, og når Colo går opp i duell har han retning mot målet og får ikke samme effekt som om han hadde vært skulder til skulder. Neivel. God heading, men det er fortsatt markeringssvikt. Jævlig god diskusjonsteknikk dere har med smilefjes her på forumet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Nov. 2013, 23:01 »
Colo skal gå i kroppen på Fer og ufarliggjøre den headingen. Når det er sagt så mangler både Mbiwa og Colo de nødvendige kvalitetene i lufta, så jeg blir forbanna om det er Williamson som ryker når Debuchy er tilbake på backen om en uke. Mbiwa og Williamson har vært så bra nå, at jeg nesten er på nippet til å ønske Colo benka. Det må være første gang siden 2008..

Sentrallinja Krul - Williamson/Mbiwa - Tiote - Remy har virkelig stått frem den siste måneden og er hovedgrunnen til at sesongen vår har tatt en interessant vending!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 24. Nov. 2013, 08:07 »
Frustrerende å se Cisse gå i offside når han satte ballen i nettet også. Ekstremt marginalt var det, og en Cisse i form hadde vel også unngått gå så tidlig da han allikevel hadde så mye rom å gå i. Men tror scoringa snart kommer.

Jeg har bare sett situasjonen 2 ganger, men jeg mener bestemt han er på linje. Samme sa kommentatoren i MOTD. Burde kanskje holdt litt igjen for å gjøre det enklere for linjedommer.

Frusterende å se Tiote ødelegge 4-5 angrep med elendige avslutninger. Trodde virkelig det hadde gått opp for han at han ikke har det i seg og at 4-4 målet var 1 av 1000. Er godt å se at han har komt seg i bedre form noe jeg faktisk ikke trodde etter katastrofesesongen i fjor. Syns likevel han er langt fra feilfri og hadde ikke nølt ved å starte Anita forran han.

Godt å se Ben Arfa igjen ja. Kommer inn i de 10-15 min vi blir presset hardest, men skaper likevel en 95% mulighet for Cisse med et latterlig digg innlegg. Vet ikke om jeg er forelsket i gutten, men jeg mener han må være en av de spillerne i PL med gjennomsnittlig beste avslutninger/pasninger/innlegg. Håper han kommer inn i laget på fast basis igjen snart.

Mye ellers å ta tak i, syns vi scorer 2 heldige mål og har mye flaks i forsvar. Spesielt to ganger i første omgang er vi veldig heldige. Bør ikke være godt nok å vinne hjemme mot et formsvakt Norwichlag på denne måten, men forventet en smell idag så jeg er relativt fornøyd.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #130 på: 24. Nov. 2013, 09:21 »
Det er da ingen som mener at Colo er overmenneskelig og ikke har noen svakheter? Det er klart at hans styrke ligger i spillet med ballen på bakken, og at han ofte kan få vanskeligheter på dødball. Selvfølgelig fortjener han kritikk når han mister mann som han gjorde i går, men at det er en feil som gjør at han bør slaktes, er jeg ikke med på. Når du sier "hatere" på mapou og willy så er det fordi de ikke er like gode som Colo. Colo har vært vår beste stopper de siste årene, og man klager jo på de/den som er dårligest etter en kamp. Colo gjorde et par enkeltfeil i går, men generelt sett er han flere hakk over map og willy.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 24. Nov. 2013, 09:28 »
" Even better, since Newcastle returned to the Premier League they have picked up 32 clean sheets in total, however only 11 of these came without Mike Williamson in the side!"
« Siste redigering: 24. Nov. 2013, 09:37 av lgrinde »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 24. Nov. 2013, 10:24 »
nokken som kan sende MOTD link please?  ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil