20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich 23/11 kl.16.00  (Lest 28857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Norwich 23/11 kl.16.00
« på: 20. Nov. 2013, 19:15 »
Hjemmekamp mot Norwich denne gangen. Debuchy er suspendert.

Ønsker denne 11'eren:

Krul

Mbiwa - Williamson - Colo - Santon

Anita

Sissoko           Cabaye

Ben Arfa                             Gouffran

Remy

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich 23/11 kl.16.00
« Svar #1 på: 20. Nov. 2013, 20:34 »
Regner med seier her. 3-1( Remy x 2, Sissoko - Hooper)
Same old Shearer, always scoring!

TommyWee

• Gjest
« Svar #2 på: 20. Nov. 2013, 22:26 »
Forstår ikke hvorfor folk vil ha Santon i lagoppstillingen lenger. Den desidert svakeste spilleren denne sesongen. Hiv inn Haidara, bedre defensiv og mindre forutsigbar i angrep.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Nov. 2013, 23:04 »
Forstår ikke hvorfor folk vil ha Santon i lagoppstillingen lenger. Den desidert svakeste spilleren denne sesongen. Hiv inn Haidara, bedre defensiv og mindre forutsigbar i angrep.

:koko:

TommyWee

• Gjest
« Svar #4 på: 20. Nov. 2013, 23:10 »
Er det noe galt i å mene det? Jeg sier ikke at folk er gal om noen mener Williamson har imponert denne sesongen, for det har han. Santon har ikke imponert. Haidara var et friskt pust på venstreback når han fikk spille mot City. Santon bidrar veldig lite framover pågrunn av at alle spillere vet han bryter innover på gressmatta for å få ballen på høyrefoten, og defensivt så blir han overkjørt, for mildt sagt så er han elendig 1 v 1.

Og for å avslutte med samme gode diskusjonsteknikk som deg - :koko:
« Siste redigering: 20. Nov. 2013, 23:15 av TommyWee »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Nov. 2013, 23:17 »
Og Haidara blir ikke overkjørt på backen? Haidara er langt, langt i fra å være noen back i PL enda.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Nov. 2013, 23:17 »
Det ble hvertall litt fart i tråden nå  :spytt:

Men at han er den desidert svakeste spilleren denne sesongen er vell å ta litt hardt i?
Syns Santon er desidert første valg på venstre back, dessuten bidrar han jævlig mye offensivt. Nå er Debuchy ute med 5 kort, så ser det vell ut til at han flyttes over muligens, Så da får Haidara sin sjanse.

Uansett er jeg enig med deg at Haidara bør få sin sjanse, men at Santon har vært så elendig som du sier får meg til å lure om det har :  :koko: for deg  ::p

TommyWee

• Gjest
« Svar #7 på: 20. Nov. 2013, 23:22 »
Og Haidara blir ikke overkjørt på backen? Haidara er langt, langt i fra å være noen back i PL enda.

Synes Haidara klarer seg meget bra på venstreback og er mer stabil enn Santon. Posisjonerer seg bedre og bør være den som konkurrerer med Santon som førstevalg. Santon har hatt en rekke dårlige kamper denne sesongen, og da bør Haidara få spille. Begynner å bli lei av Santons forutigbare høyrefot, og at han ødelegger hvert bidige angrep på venstresiden på grunn av det.

TommyWee

• Gjest
« Svar #8 på: 20. Nov. 2013, 23:24 »
Men at han er den desidert svakeste spilleren denne sesongen er vell å ta litt hardt i?
Syns Santon er desidert første valg på venstre back, dessuten bidrar han jævlig mye offensivt. Nå er Debuchy ute med 5 kort, så ser det vell ut til at han flyttes over muligens, Så da får Haidara sin sjanse.

Uansett er jeg enig med deg at Haidara bør få sin sjanse, men at Santon har vært så elendig som du sier får meg til å lure om det har :  :koko: for deg  ::p

Santon bidrar mye offensivt? Hvordan da? Og ikke kunne legge inn med venstrefoten, og alltid skjære innover og gi ballen til Tiote, eller skyte himmelhøyt over? Ja, enig.

Ja, jeg synes han er for øyeblikket vårt svakeste ledd i troppen.

::p :coloccini: :coloccini: :coloccini: :fisk: :fisk: :thumbu: :koko: :thumbu: :thumbu:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Nov. 2013, 23:32 »
Santon nevnte nylig at han måtte jobbe mer med venstrefoten sin, og bli flinkere til å variere hva han gjør. Dette er selvfølgelig helt riktig, for per dags dato er han nok PLs mest forutsigbare spiller offensivt. Håper han får orden på det snart.
Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Nov. 2013, 23:37 »
Er ikke bak mål å hevde at Santon har vært vår dårligste. En kan argumentere for at cissé f.eks. har gjort det dårligere, men han har ikke vært fast inventar i laget heller. Av de som har spilt relativt fast, er jeg enig i at Santon er minst imponerende. Jeg syns imidlertid dette mest pga han er for lett bakover ofte, og jeg syns faktisk Haidara har vært en virkelig god back når han har spilt (alder ikke tatt i betraktning). Jeg foretrekker per dags dato å ha santon på back, da laget fungerer godt med han der. Det er en gang slik at alle 11 ikke kan skille deg positivt ut relativt til hverandre.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Nov. 2013, 09:26 »
Drister meg til en Remy (c) på fantasy. Satser på 2-3 mål fra han!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Nov. 2013, 09:41 »
Newcastle har gjort det så bra i det iste at jeg automatisk forventer tap her.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Nov. 2013, 09:45 »
Vant aldri tre matcher på rad forrige sesong.
På tide vi retter opp det her. Dog, det er i disse kampene vi sliter. Spent på om vi klarer knekke koden på lag som legger seg bakpå og nekter oss rom. Disse må vi vinne dersom vi ønsker kjempe der oppe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Nov. 2013, 09:53 »
Drister meg til en Remy (c) på fantasy. Satser på 2-3 mål fra han!

Har satt han som kaptein jeg og. Så du er ikke alene om det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.