20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham Hotspur - Newcastle United, søndag 10.11 kl 13:00  (Lest 20908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham Hotspur - Newcastle United, søndag 10.11 kl 13:00
« Svar #120 på: 11. Nov. 2013, 18:01 »
Såg i går når Ameobi blei bytta ut og Anita kom inn at laget vart pressa ytterligere tilbake. Dvs at det vart vel lagt opp til Remy som ensom svale på topp med 4-5-1.
Resultatet var vel at ingen av dei klareringene som kom frå forsvaret ble vunne av Remy som ble for alene og uten støtte. Ein annan ting var at me mista ein god hodespiller i dei mange hjørnesparka me fekk mot oss. For all del Anita kjempa godt han, på linje med resten av forsv/midtb.
Men eg er utruleg imponert over at laget klarte å holda nullen i går, og at det endelig er vår tur til å ha marginene på vår side :toon: Gleder meg til fortsettelsen!!!!

Var jo de første 15-20 av 2 omg som var verst! Synes egentlig trykket lettet litt mot slutten da Anita kom innpå.. Vi hadde lite ball gjennom hele omgangen men følte det største trykket mot mål kom i tidsrommet 45-70 min.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Nov. 2013, 10:26 »
Er enig i at vi var mer under press før Ameobi gikk ut, men det var ikke akkurat som om ting endra seg i det han ble bytta av. Tottenham gikk ut med et veldig trykk i andre omgang, og jeg syns vi var mest under press mellom 45-60. Det er imidlertid urealistisk å forestille seg at et lag skal kunne holde det presset Tottenham hadde over en hel kamp, og de ble da slitne etter hvert de også.

Jeg syns byttet Ameobi - Anita var helt riktig på den tiden det kom, men det skyldes ikke at Ameobi er drit og at Anita er fanfuckingtastic. Kampbildet endret seg, og Pardew vurderte det dit at vi hadde behov for mer arbeidskapasitet på midten, for å kunne bryte ned Tottenham lenger opp i banen... Det syns jeg var en helt riktig vurdering, men vi lykkes ikke veldig bra med det likevel. Tottenham er rett og slett et veldig bra lag - som heldigvis har en spydspiss som er omtrent like lite målfarlig som Cissé om dagen. (Satt på spissen.)
« Siste redigering: 13. Nov. 2013, 13:45 av Sigurd »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Nov. 2013, 17:43 »
Me var under stort press i heile 2 omg, at presset var størst i første 20 av 2 omg ??Det er mulig det, har berre sett kampen ein gong.Kunne det ha med at etter 20 min hadde Tottenham tatt  ut det meste?  Slik det var i 1 omg var Ameobi ein me spela opp på og ein som vann dueller for oss. Han var også nede i forsvar på corner mot oss, og er ein sterk hodespiller.
Kan vel ikkje sei at Anita er det.
Det eg vil fram til er at me mista ein god duellspiller/hodespiller i Ameobi.
Men han hadde vel sprunge av seg det meste  då han vart bytta ut :-\
« Siste redigering: 13. Nov. 2013, 17:46 av Jonny »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #123 på: 14. Nov. 2013, 11:32 »
Enig der, en ting skal Ameobi ha og det er at han er jævlig god til å vinne ballen på midten og holde den oppe/Slå støtte.. Det som er synd er at det er den eneste.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 14. Nov. 2013, 11:51 »
Han er en jævel på straffer.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #125 på: 16. Nov. 2013, 10:57 »