20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham Hotspur - Newcastle United, søndag 10.11 kl 13:00  (Lest 20904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tottenham Hotspur - Newcastle United, søndag 10.11 kl 13:00
« Svar #105 på: 10. Nov. 2013, 15:19 »
Imponerende med tre poeng i London og på WHL. Uten et tidvis godt stykke defensivt arbeid og en utenomjordisk Krul i 2.omgang så hadde det blitt ett eller flere Spurs-mål til slutt. Vi fremstår litt vel defensive i 2.omgang. Er klar over at Spurs er et av de beste (hjemme)lagene, men likevel føler jeg vi inviterte dem litt vel ofte inn i egen 16meter. Tror absolutt vi kunne stått høyere og skapt flere sjanser. Jeg skal ikke ta bort gleden ved å vinne mot et sterkt Spurs-lag på WHL, men 2.omgangen var ikke særlig bra. 1.omgangen var nesten eksemplarisk til bortebane mot en vanskelig motstander å være.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 10. Nov. 2013, 15:26 »
Nå må berre City vinne, så er dagen komplett :feiring:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 10. Nov. 2013, 15:35 »
Det blir for voldsomt å gi 10-aren til Krul i dag. Ein del av skudda går enten rett på han eller er TV-redningar. Fotarbeidet - eller mangel på -  er fortsatt irritreande. Samtidig er han utvilsamt glimrande i dag. Den reaksjonen etter frisparket via muren er absolutt fantastisk. Han kan få 9+ i mi bok, men deler i så fall bestemannsprisen med Cabaye, som strør som ein gud spesielt i 1. omgang. Hadde Cissé labba ut av offside på den milimeterpresise tversoveren, så kunne det fort stått igjen som sesongens beste målgjevande.

Ny lagseier. Arbeidsmoralen er utsøkt, med Gouffran som eit symbol på alt som er godt. Håpar vi kan øve oss enda meir på etablert angrep fram mot Norwich (H), som sikkert vil minne meir om mackems-kampen enn kampen i dag og den sist helg.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 10. Nov. 2013, 15:57 »
Helt enorm kamp av Krul!  Fantastisk!  :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 10. Nov. 2013, 16:00 »
Kong krul!

Flott 1. omgang og i 2. Har vi nok med å forsvare oss!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 10. Nov. 2013, 16:08 »
Jeg husker en liten gutt som fikk debuten sin i en bortekamp i en av Italias verste heksegryter en tidlig novemberkveld i 2006 i UEFA-cupen, og gjorde en meget god figur og holdt nullen. Hadde vel blandt annet en meget kvalifisert dobbeltredning. Samme mann gjorde en meget god 2.omg borte mot WBA i ligaåpningen av Championship august 2009, hans ligadebut.
I dag igjen var han en vegg, og klarer han å opprettholde nogenlunde samme nivå sesongen gjennom, kan vi gjøre det sterkt! En jævlig god bakre 5'er i dag, med Santon som den svakeste. Uten at jeg kritiserer han for mye! Mye å være glad for i dag, men midtbanen ble veldig borte utover i andre omgang!
Velfortjent pause for gutta nå, etter 3 jævlig gode kamper (på de siste 4 i serien).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 10. Nov. 2013, 16:59 »
Blir det for dumt å påstå at det er et skår i gleden at Sunderland også tar en stor skalp i dag?

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #113 på: 10. Nov. 2013, 17:13 »
Blir det for dumt å påstå at det er et skår i gleden at Sunderland også tar en stor skalp i dag?

nei, spes siden det er mot shitty, et lag vi aldri har gjort det så bra mot

Men KRUL var fra en annen planet, for noen redninger!!!!!
7 poeng mot chelsea, spurs og liverpool, med KUN 2 baklengs, er ikke noe annet en magisk :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 10. Nov. 2013, 18:08 »
Kanskje jeg skal fortsette å starte kamptråder?! To seire på rad, jo! :P

Som alle andre har jeg bare ett ord, Krul...

Ja det skal du!!  :toon:

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #115 på: 10. Nov. 2013, 18:49 »
Grusomt kor lenge det er til neste kamp...  :sint: Desse landslangs pausane er som tortur. Håper å sjå Krul som første valg for Nedeland, syns han begynner å fortene plass forran Vorm og Stekelenburg.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 10. Nov. 2013, 19:33 »
Meget sterke resultat vi har hatt nå med tøft kampprogram. Første omgangen er solid og bra. Andre omgang er rett ut fælt å se på. Skal ikke klage mye når man tar pull pott på en slik dag, men jeg liker virkelig ikke at vi slutter å spille fotball i andre. Det har skjedd mange ganger før og det hadde vert fortjent om Tottenham snudde kampen med både to og tre mål. Krul er meget god selv om Tott spillerne er veldig unøyaktige. Nå skal jeg ikke være noen gledesdreper men andre omgangen her er på høyde med første omgangen mot Everton i fælhet minus mål imot. Men seier er seier og vi har heng på lagene fremfor. Digger også arbeidsinnsatsen dette laget har fått i det siste. Det løpes mye, dessverre for Santon så er han det svake leddet i dette nufc laget.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #117 på: 10. Nov. 2013, 19:44 »
Grusomt kor lenge det er til neste kamp...  :sint: Desse landslangs pausane er som tortur.

Enig, MEN fy faen så mye bedre det er å ta landslagspause nå (etter Chelsea 2-0 og Spurs 1-0), kontra etter mackems-kampen.... Den følelsen gutta må ha etter de to kampene inn i en landslagspause må være gull! Kan si det er dumt med pause nå som vi gjør det så bra, men håper vi har litt fokus på de siste kampene i pausen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 11. Nov. 2013, 07:57 »
Såg i går når Ameobi blei bytta ut og Anita kom inn at laget vart pressa ytterligere tilbake. Dvs at det vart vel lagt opp til Remy som ensom svale på topp med 4-5-1.
Resultatet var vel at ingen av dei klareringene som kom frå forsvaret ble vunne av Remy som ble for alene og uten støtte. Ein annan ting var at me mista ein god hodespiller i dei mange hjørnesparka me fekk mot oss. For all del Anita kjempa godt han, på linje med resten av forsv/midtb.
Men eg er utruleg imponert over at laget klarte å holda nullen i går, og at det endelig er vår tur til å ha marginene på vår side :toon: Gleder meg til fortsettelsen!!!!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Nov. 2013, 10:18 »
I 2.omgang la vi oss rett og slett ned på alle 4 og bare ventet på å ta imot straffa, heldigvis ville ikke Krul dette og holdt oss opp på føttene.

Jeg mener 2. omgang ender opp med at vi går tilbake til gamle synder etter å ha kommet i ledelsen, men på søndag var det en FANTASTISK Krul som ville noe annet.