20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool, lørdag 19/10 kl. 13.45  (Lest 19899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool, lørdag 19/10 kl. 13.45
« Svar #75 på: 20. Okt. 2013, 02:39 »
Gouffran var heilt rå i går. For ei maskin. Han jobba defensivt for to i heile kampen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. Okt. 2013, 04:18 »
Godt å se at det ikke bare var jeg som kom litt av Tioté sin opptreden i dag.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. Okt. 2013, 09:48 »
For en kamp av oss med 10 mann. Reaksjonen Cabaye hadde til utvisningen var helt rått å se på, gutten er tilbake igjen. Beste kampen Mr T har levert på lenge, håper virkelig dette var "the turning point" for oss denne sesongen
« Siste redigering: 20. Okt. 2013, 09:52 av asim187 »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #78 på: 20. Okt. 2013, 13:07 »
Link til målene noen.?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Nei.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #81 på: 20. Okt. 2013, 21:59 »
Takk:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 21. Okt. 2013, 00:21 »
Three Lions var überkleint, men kampen var så absolutt godkjent. Noe av det beste vi har sett av Newcastle på lang, lang tid.
Hva var klient mer Three Lions?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 21. Okt. 2013, 06:27 »
Jævlig dårlig stemning, og det lille som var av stemning var så kleint at jeg ble litt trist. Var faktisk så ille at jeg forhørte meg om andre muligheter, men det var ingen som visste om noen andre steder i nærheten hvor jeg kunne stikke i pausen. Opplegg, ass.
Nei.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Okt. 2013, 11:53 »
Må kanskje for første gang på lenge skryte litt av Pardew, treningsapparatet og spillerne som tydeligvis har forberedt seg godt til dette oppgjøret. Den kollektive innsatsen var til tider upåklagelig, og det er så enormt viktig at våre beste spillere står fram og drar med seg resten. Dette var også nøkkelen til den gode 11-12 sesongen. Det var all grunn til å være skeptisk uten Coloccino og Taylor der bak, og enda verre da Mbiwa ble utvist. Men med Debuchy som omsider begynner å vise gode takter og godt backspill, en fokusert og god Tiote som stoppet mange overganger og en Gouffran som hadde flere defensive løp samt et par gode taklinger... og det er flere eksempler å vise til. Artigst var det selvfølgelig at Dummet kom inn og gjorde en kjempeinnsats pluss scoring. Mye positivt å ta med seg her.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #85 på: 21. Okt. 2013, 14:07 »
Kan fortelje at det var god nok stemning på O'Reillys i Oslo iallefall, om noen medsupportarar vil ta turen ned der neste kamp! Me er kraftig i mindretal. Sjå etter den einaste idioten med Ryan Taylor drakt -  så snakkast me!

Og om kampen. Syns Tiote og Gouffran var våre beste. Svært imponert over moralen hjå dei to. Tiote ser jo ut til å kle kapteinsbindet...! Cabaye var og bra, og den scoringen var fantastisk. Håper også at Dummett snart kan få sjansen frå start, sjølv om Debuchy tar seg opp.

Syns Pardew skal ha skryt. God forbereding, og taktisk perfekt utført kamp mot eit av årets PL's beste lag og spissduoar. Det skal dog seiast at om Liverpool hadde hatt Lucas på banen, hadde det sett heilt annleis ut - trur eg. Me eigde jo midtbanen før utvisinga.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #86 på: 22. Okt. 2013, 15:38 »
Skjønner ikkje kvifor Cabayes mål ikkje blei blant 5 rundens mål. Mykje finnare enn Oscars!  :sint:
Trur det er snart på tide med 5under1and-tråd snart. Eg storgleder meg til søndag.  :ler:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 22. Okt. 2013, 16:22 »
Er så utrolig typisk om Mackems får sin første seier på søndag da.. :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 23. Okt. 2013, 11:01 »
Er så utrolig typisk om Mackems får sin første seier på søndag da.. :P

Neh, slikt skjer jo aldri med Newcastle...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 23. Okt. 2013, 11:12 »
Vi har jo en lang tradisjon med å gi fra oss poeng til de svakeste laga i divisjonen. Minnes spesielt tap mot Sheffield United under Roeder og Derby under Sam Allardyce som klassiske stinkere hvor vi har vært patetisk. Tap mot Hull x2 er jo også fine eksempler de siste åra selv om de ikke var helt nederst.

Dette er uansett lokalderby. Form og slikt blir litt mindre vesentlig da. Men vi skal ha hevn etter i vår!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida