20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool, lørdag 19/10 kl. 13.45  (Lest 19885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool, lørdag 19/10 kl. 13.45
« Svar #60 på: 19. Okt. 2013, 15:40 »
Deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 19. Okt. 2013, 15:42 »
Utrolig sterkt poeng! Dette tok laget sammen! Debuchy med karrierebeste i Newcastle. Nå snakker vi!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 19. Okt. 2013, 15:43 »
Skumle overtidsminutter der, men herlig å klare å ro i land et poeng.  Spesielt viktig ettersom vi hadde en mann mindre i en hel omgang.

Genius by birth. Slacker by choice.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 19. Okt. 2013, 15:52 »
Syns Tiote leverer en meget god kamp sammen med Debuchy. Vil også skryte av Williamson og Dummett som gjør en bra figur i forsvaret. Meget fornøyd med poeng når kampen ble slik som den ble.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 19. Okt. 2013, 16:02 »
Newcastles beste i mine i dag var uten tvil Tiote. Han var tilbake der vi ønsker han skal være, sett bort fra den ene horrible pasningen i 1. omgang.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Okt. 2013, 16:12 »
Tar av meg hatten for Tiote og Debuchy idag. En skikkelig laginnsats kamp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Okt. 2013, 16:37 »
Debuchy, Dummett, Tiote og Gouffran var konger i dag.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Okt. 2013, 17:01 »
Three Lions var überkleint, men kampen var så absolutt godkjent. Noe av det beste vi har sett av Newcastle på lang, lang tid.
Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 19. Okt. 2013, 18:19 »
Slo regelrett hull i mitt gjerrige IKEA-bord når Suarez fikk frispark etter 95min. Lenge siden laget viste en slik innsats at jeg klarte å engasjere meg på denne måten. Trass i at man er fattig student - og strengt tatt ikke har lyst å kjøpe nytt bord rett som det er - er det på grunn av kamper som dette jeg har blitt glad i fotball, og bruker flere timer ukentlig på hobbyen. Fantastiske scoringer av oss, fantastisk smertefull utvisning, fantastisk innsats og fantastisk gøy med Paul Dummett som stopper!

Gleder meg som et uvær til neste helg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Okt. 2013, 18:45 »
Fint oppsummert, Sigurd.
Det jeg er så forbanna fornøyd med er innsatsen vi legger ned. Vi faller ikke sammen som noe korthus slik det har vært en vane at vi gjøre under slike forhold. Det liker jeg. Samt at utskjelte spillere som Tiote og Debuchy presterer så forbanna bra. Og jeg begynner få litt trua på Dummet altså. Inn som stopper og så god mot ligaens kanskje beste stopperpar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Okt. 2013, 18:47 »
Inn som stopper og så god mot ligaens kanskje beste stopperpar.

Synes ikke stopperparet til Liverpool gjorde mye av seg i angrep i dag, og jeg synes heller ikke de er liganes beste stopperpar. De brukte mest tid på Liverools banehalvdel og gjorde en god jobb der, men de var ikke fenomenale. Så det er ikke så rart.

Spoiler (hover to show)

Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Okt. 2013, 18:50 »
Ai shit  :rødme:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. Okt. 2013, 21:22 »
Newcastles beste i mine i dag var uten tvil Tiote. Han var tilbake der vi ønsker han skal være, sett bort fra den ene horrible pasningen i 1. omgang.

Ingenting er bedre enn at tiote og cabaye begynner å herje sammen på midtbanen igjenn:)

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Okt. 2013, 00:33 »

Ingenting er bedre enn at tiote og cabaye begynner å herje sammen på midtbanen igjenn:)

Det var en fryd å se på tidligere i dag. Cabaye spilte meget bra i dag han også. Virker som at gløden er tilbake hos han, og at han igjen nyter å spille for klubben vår. :toon:
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #74 på: 20. Okt. 2013, 01:00 »
Syns det var gøy å få se ben arfa som spiss i en slags messi rolle. jævlig duell svak, men fikk han ballen i beina er det null problem for han å holde på den.
Kan bli spennende utover, ettersom han slipper å jobbe bakover.