20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fotball i London  (Lest 3454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fotball i London
« på: 17. Okt. 2013, 11:38 »
Hei!

Jeg og noen kompiser skal besøke en kompis i London 14-17 november. Vært artig å sett en kamp, og særlig lower league. Ihvertfall en kamp som ikke er så dyr.

Noen som har erfaring med å se kamper i London? Noen steder som har bedre atmosfære enn andre som man bør vurdere?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fotball i London
« Svar #1 på: 17. Okt. 2013, 12:41 »
Kan spørre min far da han har vært på nok baner i England til å kunne bli kategorisert som en groundhopper. :) Flere av dem i lavere divisjoner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Okt. 2013, 12:58 »
Sjekk ut Fleetwood i League Two, spiller på Highbury! ;)
(Selvsagt ikke Arsenals gamle bane, men den heter også Highbury)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Okt. 2013, 19:26 »
Var og så Leyton Orient - Wycombe for noen sesonger tilbake. Var helt decent. Mellom 5 og 6000 tilskuere og grei stemning. Kan være at de har enda litt mer tilskuere nå siden de har vært meget gode denne sesongen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Okt. 2013, 21:52 »
Hvis Millwall har hjemmematch så er vel stemningen på the Den ganske kjent for å være god så ville siktet meg inn der ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Okt. 2013, 22:22 »
Brentford er gøy. Griffin Park er en herlig old-school stadion. Bra supportere.
Barnet med Edgar Davids er vel i Conference i år. Så dem i fjor på gamle Underhill Stadium, men i år har dem ny stadion. Holder uansett til helt nord i London.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tremblem

• Gjest
« Svar #6 på: 18. Okt. 2013, 10:42 »
Hvis Millwall har hjemmematch så er vel stemningen på the Den ganske kjent for å være god så ville siktet meg inn der ;)

Var å så Millwall - West Ham for noen år siden, et av de mindre kjente hat-oppgjørene i England. Aldri vært så redd, men vanvittig stemning på stadion der. Hørt rykter om at det er bra trøkk ellers og. Har du maks flaks møter de Leeds, som er et annet hatoppgjør.

Ellers var jeg å så QPR - Leicester når QPR var i Championship sist. Dra ut i god tid, ta deg en pint på The Springbock. God stemning både der og på stadion.

Anbefales.
« Siste redigering: 18. Okt. 2013, 10:45 av Tremblem »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Okt. 2013, 12:02 »
Takk gutta! Er landslagspause den helga, så da utelukkes Championsship. Ser ut som Brentford-Crewe, Barnet-Cambridge og Leyton Orient-Preston er alternativer foreløpig ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/