20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cardiff City - Newcastle United FC, lørdag 05/10 kl.16.00  (Lest 22848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Cardiff City - Newcastle United FC, lørdag 05/10 kl.16.00
« Svar #75 på: 05. Okt. 2013, 17:44 »
Kom igjen   NUFC !!!!!!!!  :nervøs: :phui:  :toon:

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 05. Okt. 2013, 17:44 »
stakkars Cisse, han er missunnelig på skyggen av seg selv for øyeblikket. Nå hadde det vært perfekt med et nytt bytte Pardew! Anita inn for Sissoko!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 05. Okt. 2013, 17:53 »
Enda en kamp med én god omgang, og en dårlig.  Totalt sett ikke HELT fornøyd sett under ett, men allikevel 3 jævla viktige poeng for å henge med midt på tabellen og ikke havne ned rett over nedrykkssuppa.

HOWAY!
Genius by birth. Slacker by choice.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 05. Okt. 2013, 17:53 »
Yes!!!
Fortjent selv om 2 omg ikke er like bra.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 05. Okt. 2013, 17:54 »
Gratulera med 3 poeng. Me burde ha leia 4-0 til pause. Eg veit ikkje kva som skjer i andre, men det bør Pardew og Co finna ut før me møte Lpool i neste. Dessutan forlangar eg at me gir Lpool skikkeleg kamp i neste og ikkje går på nok ein smell under Pardew. Då betyr denne seieren lite.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #80 på: 05. Okt. 2013, 17:55 »
Herlig Remy as  :wub: 5 mål allerede og en annen dimensjon til laget. Tenk uten han a ??  :o

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #81 på: 05. Okt. 2013, 17:55 »
Jeg syns det var riktige bytter av Pardew! Jonas var veldig grei å få inn med sin løpskraft. Greit med Ben Arfa inn, men skjønte ikke helt Cabaye ut, men det funka. Williamson var helt strålende bak og Debuchy var bra!

TommyWee

• Gjest
« Svar #82 på: 05. Okt. 2013, 17:57 »
Williamson strålende? Var hans skyld når Cardiff scorte. Kunne kostet oss de 3 poengene for etter målet raknet det helt bakover.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. Okt. 2013, 17:57 »
Førsteomgangen er klasse, andre omgang roter vi nesten bort seieren. Totalt sett en fortjent seier. Målene til Remy er nydelige.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 05. Okt. 2013, 18:16 »
Williamson strålende? Var hans skyld når Cardiff scorte. Kunne kostet oss de 3 poengene for etter målet raknet det helt bakover.

Både Williamson, Coloccini og Santon har uheldige sider ved involveringene sine i forkant av målet. Williamson vant alle dueller i lufta kampen i gjennom, og var egentlig ganske strålende. Han kan ha kostet oss (delvis) ett baklengs, men han kan også ha reddet flere.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 05. Okt. 2013, 18:23 »
Bare 3 poeng opp til 3 plassen:) er ikkje så gale start d:)

Tremblem

• Gjest
« Svar #86 på: 05. Okt. 2013, 18:42 »
Godt med 3 poeng, og deilig at Remy fortsetter p vise klasse, hvor ville vi vært uten han?

Til tross for 3 poeng og midt på tabellen, nekter jeg å friskmelde dette laget. At vi nok en gang mister grepet etter pause ( uten å ha sett kampen, vil jeg tro vi ga bort initiativet som vanlig ) er svakt, og ikke akkurat uventet.

Må si jeg er livredd for hva slags helvete Liverpool kan stelle i stand i netse kamp?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Okt. 2013, 19:43 »
Å friskmelde kan vi absolutt ikke, men i første omgang i dag er vi veldig gode mot et Cardiff som tross alt har vært meget sterke hjemme hittil i år. Jeg synes det er oppløftende å se :) Cabaye betyr mye for dette laget og det er supert at han igjen begynner å prestere bra. At vi klarer å ri av stormen på en ok måte de siste 15 i dag er også positivt.

Tiote er ikke så ueffen i dag og begynner å ligne litt på seg selv ;) Sissoko er som vanlig veldig varierende , men han kommer seg sakte men sikkert. Synes forøvrig det er synd at vi ikke starter med Mbiwa og gir han en sjanse til å vise hva han kan. Han er og forblir en mye bedre partner til Colo enn Willo og jo før vi får samkjørt de jo bedre. Mbiwa var katastrofe mot Everton, men er allikevel klasse!

Santon var shocking i andre omgang i dag... Bør skjerpe seg nå fordi det bor utrolig mye i han. Dummet banker på døra så det holder.

Debuchy gjør en fin kamp og må ha ros nå etter mye slakt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 05. Okt. 2013, 20:15 »
Debuchy var bra ja. Ellers så synes jeg at den store forskjellen mellom omgangene var innsatsen til Tioté og Sissoko. De var bra i første, ræv i andre.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 05. Okt. 2013, 21:28 »
Herlig av Santon å gå ut i press der og blottlegge bakre stolpe fullstedig.... Herlig med backer som kan posisjoneringsspill!

Som tidligere back må jeg ta han i forsvar der. Han vet at han har seg selv mellom ball og motstander og når ballfører i tilegg nesten står med ryggen til han og er i skuddposiajon så er det helt lov i mine å gå inn for å blokkere skuddet.

Det er en strålende pasning fra Cardiff-spilleren det der og ikke en feil vurdering av Santon i mine øyne. Da kan du nesten like gjerne klage på at Colo ikke er på linje med Santon slik at det blir offside.

En god scoring av Cardiff som de dessverre får grunnet Willys feil.

I mine øyne som tidligere back, skal Colo opp og støte der, i og med at han ikke hadde noen å markere. Bedre å la han skyte stillestående, enn å trille til umarkert medspiller...

Santon, Colo og Willy bør alle ta sin del av skylda.

Selvfølgelig, men når Colo er på hælene og for langt unna så klandrer jeg ikke Santon for å kaste seg frem der for å blokkere et skudd som jeg tipper alle på stadion forventet. Colo var dessverre utspilt på det punktet.

Men som du sier så bør alle de tre ta skylda for de har hver sin sjanse til å hindre scoringen uten at det går.
Ganske beskrivende for Willy i dag da han gjør en helt grei kamp utenom den ene feilen, problemet er jo at i PL får du må imot for sånne feil, det får du ikke i CC f.eks.